... Začlo to všehno tak že jí přišla smska musím jet za tátou...Ona mu odepsala dobře tak se uvidíme po víkendu nic se neděje. Ten den už si nenapsali.. Bylo to divný a ona nechápala proč to tak je. Ale nechtěla mu psát první když se už neumí ozvat sám. Musela se nějak zabavit aby na to nemyslela tak si napsala kamarádce a hned šli ven. Byla tak smutná nevěděla co má děla. Bála se!
Tak byli spolu venku ale řekla že se omlouvá že nemá náladu na to aby byla s někým venku. Kamarádka to pochopila a tak se rozloučili a šli obě domů... Ten den byl zvláštní hned od rána co se probudila.Měla divný pocit..Už bylo 7h večer a on se pořád neozval ale v tu chvíli jí na fb vyskočila událost, na který byl i on že se zůčastní. Už hned pochopila proč jel za tátou, protože ta zábava se odehrávala tam! Ptala se sama sebe... Proč jí to neřekl? však mě by to nevadilo.. Jen ať si užívá ..
Všechno tohle jí běhalo hlavou a vůbec tomu nerozumněla. Kolem 8h večer jí napsal že jde na zábavu a že asi nestihne jí napsat smsku na dobrou noc ať se nezlobí. Odepsala mu jen jedním slovem a to bylo "dobře" jemu bylo úplně jedno že jí něco bylo. Dělal jak kdyby bylo a je všechno "OK"
Pak mu ještě napsala že jde spát a ať si to tam užije. Odhlásila se s fb a začla si číst knížku, kterou měla už dlouho rozečtenou! Když asi o hodinu později si řekla že mu napíše aspoň ona... Vzala mobil.. vyhledala jeho a napsala mu tak krásnou smsku na dobrou noc. Dala si záležet aby opravdu věděl že ho miluje! a víš co on dokázal ? Napsat jenom díky.... Nehorázně se rozzlobila a začla... Jako vážně ?
to si dělá srandu? Po chvilce se uklidnila a šla se naložit do vany aby aspoň chvilku byla v klidu.
Když se umyla tak vylezla z vany a šla rovnou do postele, protože bylo už hodně pozdě večer a ona byla unavená. Byla naivní a myslela si že jí napíše ale nenapsal ..
Brečela potichoučku do polštáře aby to neslyšela její sestra. Naštěstí po chvilce usnula..
Nastalo ráno...
Jako každý ráno vstala šla si udělat ranní hygienu. Neměla ani to ráno chuť k snídani...
Maminka poznala že se jí něco děje .. a tak se vyptávala... Jen hnusně odsekávala že se nic neděje.. ať se nestará!
Rozzlobeně odešla do pokoje a zapla si ntbk aby se podívala co je nového.
Viděla ho online ! tak neváhala ani chvilku a napsalamu.. ahoj takjak sis to užil?..
Byl divný a hlavně psal divně... Napsal jí jen že dobře ... a dál si moc nepsali ..
Tušila že se něco děje a tak mu napsala ať jí poví co se děje.. ať se stalo cokoliv že se zlobit nebude.. a další ty "řečičky"
Najednou vidí že píše ... minuta pryč nic... druhá minuta a pořád to nepřišlo... tak si říkala co tak dlouho tam píše ? to je divné..(smutek)
A asi po pěti minutách přišla zpráva...Byl to dlouhý sloh o tom ce stalo ..
Začla číst ..
"Strašně moc se ti omlouvám za to jaký jsem na tebe byl nemyslel jsem to tak... a lituji každý věci co jsem udělal. Ale na té zábavě se něco stalo.Věř že jsem to nechtěl udělat že jsem tě tam chctěl mít ale když si nemohla tak jsem tam byl sám. tak jsem začal bavit s takovou partičkou a v tý partě byla jedna holčina s kterou jsem si rozumněl. Promiň mi to ....
Vykousli jsme se ale teď toho moc lituji nevím co to do mě vjelo ... Věř že jsem myslel na jenom na tebe .. pochopím když už se mnou nepromluvíš"
Konec... ona se v tu chvíli rozbrečela a nevěděla co dělat... tak mu odepsala nezlobím se na tebe ...
Nechci se hádat .. Tak budeme aspoň jenom kamarádi.
Měla tak strašnou zlost... Probrečela celý den ... A On jí napsal už jenom pak že ho to mrzí..
Ani nebyl schopný jí to říct do očí.. ale co ona neměla náladu na to aby se sním hádala tak to nechala být ..
Přestali spolu komunikovat.. Byla strašně smutná už to nebyla ona... sice se trápil i on ale přece si tohle udělal sám.
Potkávali se a oni si nedokázali říct ani ahoj.. Říkala si všechno dobré jednou skončí ... Byla tak moc nešťastná ale nikod jí nechápal... Byla na to samo...
Už to byl dlouhý měsíc co si nepsali... bylo to jak kdyby se ani neznali ...
Když jedno ho dne se stal zázrak... Stalo se co nikdy ona nečekala...
.....