2.Kapitola😀

676 28 1
                                    

Ja som sa len usmievala a všetci sa na mňa pozerali. Riaditeľ povedal toto je vaša nová spolužiačka a volá sa Stella, tak ju pozdravte. "Ahoj,, Ozvalo sa jedno hlasne a znudene. Ja som iba tak zamávala a odišla. Išli sme naspäť do auta a potom aj domov. 
No po ceste sa ma mamina pýtala, "No ako páčilo sa?,, No ja neviem uvidím zajtra. Navečerala som sa,osprchovala a išla spať. Ráno som sa zobudila, obliekla, najedla a išla na bus ale zistila som že nám utiekol pes, volá sa Bella. Skoro som nestihla bus, fajn super prvý deň v novej škole. Prišla som pred školu nadýchla som sa a vstúpila, prezula som sa a išla do triedy a sadla si do voľnej lavice kde našťastie nikdo nesedel iba ja.😀 No po prvej hodine prišla za mnou dievča
volala sa Cloe. Opýtala sa ma ako sa volám. Vedľa nej stálo dievča volala sa
Zoe nebola niako veľmi milá, skôr hnusná niečo pošepkala tej Cloe a začali sa smiať. Potom sa ma opýtala. Že či som taká tučná už od narodenia, to ma ranilo nikdy som si nemyslela že som tučná teda aspoň mi to nikdo nikdy nehovoril. Potom zazvonilo a bola telesná nebol to môj obľúbený predmet ale musela som to vydržať. Mali sme hodinu s niakym učiteľom nepoviem ako sa volá lebo to ani sama neviem.😂 Dal nám desať klikov a keď sme ich robili prišiel ku mne opýtal sa ma že keď som taká tučná že či ich viem vôbec urobiť, mala som už toho dosť, všetci sa mi smiali. Po hodine sme sa prezliekly a išli do triedy k mojej lavici prišlo dievča volala sa Zara chvíľu sme sa rozprávali potom mi dala jej číslo bola som strašne rada mám už aspoň jednu kamarátku. "Jupí!,, tešila som sa ako malá. 

Toto je zatiaľ všetko pre túto časť a myslíte že si Stella nájde aj viac kamošiek?❤❤ Takže com poteší aj vote.
Bye. 😙😍❤💖

I'am AnaWhere stories live. Discover now