12. Kapitola💓

235 16 3
                                    

Keď už Zara čo ste asi nevedeli sa stala po čase moja najlepšia kamarátka a poriadne jediná ktorá pri mne stála, sme sa rozhodli že pôjdeme o škole len tak von.

Zara: No Stelli ja ti napíšem kde a kedy sa stretneme
Stella: Jasné budem ťa čakať
 
Vlastne mali by ste ešte niečo vedieť.. Počas obedu na ktorým chodím dosť nedobrovoľne ale musím, lebo moji rodičia mi nebudú každý deň "variť". Aj tak to robia každý deň haha no.
A prišla práve ku mne, asi si budete hovoriť že kto ale určite viete.
No predsa nebol to nikto iný ako Ana, tá úžasná Ana vďaka ktorej mám úžasný život ale trápi ma stále jedna vec, čo Ethan zdám sa mu stále tučná?

No ale poďme radšej späť. Keď mi Zara napísala kde a kedy sa stretneme nechcela som tam úplne ísť bolo to blízko miest ktoré nemám rada ale nakoniec som prišla.
 
Zarin pohľad:
Ona keď ho tu uvidí tak bude dúfam šťastná, nerobím jej to preto lebo ju chcem strápniť ale aby bola šťastná...

Ale čo vám poviem pred Zarou sa nehrám na najdokonalejšie dievča na svete tak som prišla celkom dosť zle. A keď som tam uvidela jeho tak som rozbehla preč a už sa nevrátila... Ale ďakujem Zare, Ethan to ešte dúfam nevedel a myslel si že ideme normálne von. Bol tu ale ešte jeden problém, Ethan stále chodil s Cloe. A všetci už vieme že Cloe ma nemá rada a to že u nás býva tomu dáva ešte horšie.

Zara: Prepáč Stela je mi to fakt ľúto nevedela som že ti bude vadiť aj keď sa ti páči.
Stella: Zara ja viem že si to myslela dobre ale mohla si mi to aspoň povedať.
Zara: Ja viem, ale myslela som že ťa poteším. Tak prepáč..
Stella: No dobre odpúšťam ti.💓😙

Už keď som bola doma, kde bol v tú chvíľu aj Ethan. Tak sme museli večerať spolu ale ja som mu nedokázala povedať ani to "Dobrú chuť!" áno pozerala som sa len do taniera aby to nezistil tak som sa s tým jedlom "hrala". Ethan už dovečeral a ja som tam ostala sedieť ešte niakych 5 minút bolo to ako keby som sa k tej stoličke prilepila, potom vysypala a navyše nechcela som byť moc nápadná síce ma veľmi nepozná ale pochopil by že sa niečo deje. Ak to nieje moc vidno ale to určite je, no ale snažila som sa vyhýbať celý večer. Keď sme si už všetci išli ľahnúť tak som bola rada že tento deň skončil a zajtra na to dúfam zabudne.

Tento deň a hlavne to ráno bolo horšie ako celý včerajší. Od rána mi bolo zle asi od hladu ale aj tak ma to nelákalo najesť sa. Predsa Ethan má rád dievčatá ktoré sú štíhle a pekné a ja nie som ani jedno z toho... No nastúpili sme obidvaja do autobusu tá cesta trvá tak 20 min takže celkom dlho ale zároveň krátko. Ethan aj vyzeral že si chce ku mne sadnúť ale ja som povedala že nech si kľudne sadne sám. Dúfala som že povie ,,Nie ja potrebujem sedieť pri tebe "". Ale on si sadol na úplne druhú stranu autobusu. Keď už som stála pred školou veľmo sa mi tam nechcelo ale tak keď už som tam stála a všetci ma videli tak som musela. Hneď vnútri tam stála Cloe, pozerala sa na mňa ako vždy a to znamená hnusne.

Áno ja viem nie je to moc dlhé a ani dobré ale veď dúfam že sa do toho znova dostanem. Napíšte kľudne na to feedback a aj čo sa vám nepáčilo a čo môžem zlepšiť, budem rada za každý vote a koment. <333

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'am AnaWhere stories live. Discover now