6. Kapitola🎁

331 23 0
                                    

Keď som sa naňho pozrela nebol to nikto iný ako Ethan, bola som zhrozená. Stella tak toto je Ethan je to syn mojej najlepšej kamarátky Mary. Išla som za ňou a odvliekla ju do kuchyňe. "Ale mami Ethan je ten chalan ktorý sa mi páči a šikanuje ma.,, povedala som jej. "To ma mrzí zlatíčko ale musí tu ostať Mary ma o to požiadala.,, povedala. No tak to niako hádam prežijem. Super, teším sa zlatko a ďakujem ti. Prišla som do obývačky a tam už sedel Ethan, uškieral sa ako vždy. Potom sa ma opýtal: No čo si prekvapená? Aj ja som sa najprv čudoval že tu budem keď mi tvoji rodičia povedali že tu budem týždeň s niakou Stellou a nimi tak som si nemyslel že to budeš práve ty!

Stella: Ahoj Zara neuveríš čo sa u nás deje.
Zara: Čo hovor?!
Stella: Ethan....
Zara: Ja viem že je to kretén a čo sa stalo?
Stella: No on teraz u nás býva na týždeň.
Zara: Lol to fakt? To máš blbé.
Stella: Ja viem tak čau
Zara: Čau

Potom som si ľahla na posteľ vtom niekto zaklopal na dvere nebol to nikto iný ako Ethan. Počúvala som predtým hudbu tak som si vybrala sluchátka z uší a on mi niečo začal hovoriť popravde ma to nezaujímalo ale potom začal niečo hovoriť o Zare vtedy som začala počúvať. "Ty si kamarátka so Zarou?,, opýtal sa. "Hej prečo?,, opýtala som sa ho. "Chcel by som s ňou chodiť.,, povedal. "Aha.,, povedala som mu. A potom som utekala do kúpeľne kde som sa zamkla oprela o dvere a sedela tam rozmýšľala o živote asi tak polhodinu. Zrazu sa tam zjavila Ana. "Vidíš kde ťa tvoja tučnota doviedla nechce teba ale tvoju najlepšiu kamarátku.,, povedala.
Potom som zišla na večeru a Ana mi niečo šepla do ucha. "Opováž sa to zjesť Stella!,, tak som ju poslúchla. Povedala som mame že niesom moc hladná a že ma bolí brucho našťastie mi uverila. Potom si lahla do izby.

Z jeho pohľadu:
Stella sa mi od začiatku páčila ale nemohol som to povedať lebo Chloe a Zoe a chalani z triedy by ma mali za trapného. Nikto nevie že sa mi páči Stella vlastne to nikto ani nepochopí.
Teraz u nej bývam ale robím si z nej srandu ale nechápe to asi. A robím to preto aby to náhodou nevravela v škole že som bol na ňu milý a s tou Zarou to som ju chcel iba vytočiť.

Dúfam že sa vám táto časť páčila keď hej možete dať vote alebo napísať com.❤❤❤
Bye, bye.

I'am AnaWhere stories live. Discover now