3. Kapitola 💜

604 24 0
                                    

Začala ďalšia hodina na ktorú prišiel učiteľ ktorý predtým nikoho z nich neučil. Bola to nudná hodina tešila som sa keď už skončila. K mojej lavici zase niekto prišiel ale čo som mohla čakať bola som tu predsa nová tak sa chceli asi všetci zoznámiť.😂 Boli to tri dievčatá výškovo neboli rovnaké a volali sa Amanda, Madison a Savanah. Neboli také zlé ako Cloe ale hnusnejšie ako Zara, Amanda tam s nimi prišla ale nie je s nikým niaka veľká kamarátka, bola predtým kamoška s niakou Ninou ja som ju nepoznala to mi iba spomínala Zara, no ale poďme späť k Madison a Savane neboli niake zlé boli milé ale necítila som že budeme niake dobré kamarátky to pri Zare áno. Tak som sa s nimi rozlúčila potom už nikto neprišiel bola tam taká skupinka báb.
Prišla som domov.

Cink!
Zara: Ahoj💙
Stella: Ahoj💜
Zara: Ako sa máš?
Stella: Dobre a ty?
Zara: Tiež dobre.
Stella: Počúvaj kto bola tá skupinka báb?
Zara: Prečo?
Stella: Len tak neprišli sa zoznámiť.😂
Zara: Aha v tej skupinke je aj moja kamarátka volá sa Kira😁.
Stella: Aha a tie ďalšie?
Zara: No to boli Phoebe, Everleigh a Charlotte.
Stella: Aha tak ďakujem a ahoj.🤗😊
Zara: Ahoj👍😙💖😁

Rozmýšla som nad tým ale potom som to nechala tak a išla spať. Ráno zvonil budík v pohode som vstala, obliekla sa a išla na bus. Prišla som do školy a videla tam tú Kiru tak som za ňou prišla a povedala. "Ahoj!,, povedala som. Tak mi odpovedala. A tak som odišla, potom prišli tie tri ďalšie a
Začali sa o niečom baviť. Potom prišlo ešte aj jedno dievča predtým som ju ešte nevidela. "Ahoj.,,povedala som. "Ehm? Ahoj a ty si kto?,, opýtala sa. "Ja som Stella a ty? Ja som Leyla. Usmiala som sa.

O dva mesiace: Robia mi trocha zle kvôli váhe a navyše sa mi zapáčil jeden chalan volá sa Luke páčil sa mi iba dva týždne potom ma to prešlo.😂😂😂Btw. Zatial sa bavím iba s babami, chalani ma poriadne ani nepoznajú. Ale ja viem kto sa ako volá a sú to Jake, Cole, Dylan, Leo, Liam, Noah, Brian, Lucas, Ethan, Max, Luke. Aj keď to nie je pre vás podstatné. Chodím do takého klubu po škole chodí tam aj Kira a aj Amanda, Kira mi povedala že ak chcem aby som sa Ethanovi páčila tak musím schudnúť tak som tam behala robila kliky, drepy, atd. Ale už sa so mnou Kira trochu baví. Potom som sa na to vykašlala. Ale vec ktorú nechápem je že v tom klube sa so mnou v pohode baví a v škole nie ale ja verím že sa spolu raz budeme baviť.
V škole sme mali raz robiť projekt bola som v skupine s Dylanom, Zarou a Kirou. Kira mi tam hovorila ako vie Zara prekrásne kresliť. Tak som jej ukazovala aj moje kresby povedala že sú pekné ale že Zara ich má krajšie. Potom sa k tomu pridal aj Dylan on súhlasil s Kirou. Ale Kira je milšia ako Cloe a Zoe, nebojte. Baby sa so mnou bavia tak trochu niečo sa opýtaju a to je všetko, stále somnou baví normálne iba Zara.

Ďalšia časť je tu.❤ Nie je taká zaujímavá ale tak nevadí. Ešte to ani nie je o Ane ale tak potom sa to rozbehne. Dúfam že napíšete com a dáte vote.😙
Bye, bye.😙😁💛👍

I'am AnaWhere stories live. Discover now