No tak som ešte potom cvičila, cvičila a cvičila...... Potom sa mi zjavila Ana. "Tak poď takto ďalej.,, hovorila. "Ale ja už nevládzem.,, hovorila som jej. No tak fajn chvílu si daj pauzu a môžeš jablko. Tak som ho jedla, sedela som na posteli a pozerala sociálne siete potom som zistila že mi volala mama. Tak som jej rýchlo zdvihla. "Ahoj.,, povedala som. "Ahoj vieš ako som sa o teba bála a jedla si?,,opýtala sa ma. Ja som troška zaváhala ale nakoniec som odpovedala takto. "No áno jedla a čo ako sa máte?,, tak som jej odpovedala ale potom som to musela aj zahovoriť.
"Bola som dneska na kebabe so Zarou.,, vymyslela som to aby sa ma už nepýtala na jedlo. " Ehm, a to je Zara?,, opýtala sa. To je moja nová kamarátka zo školy veď som ti to hovorila. Aha prepáč zabudla som a aké má číslo keby náhodou sa ti niečo stalo? Myslím že 10903 779 821.Cink!
Zara: Ahoj
Stella: Ahoj
Zara: Aha takže kedy sme boli na kebabe?
Stella: Prepáč ale musela som sa vyhovoriť.
Zara: Kvôli čomu?
Stella: To ti nemôžem ti to povedať, prepáč.
Zara: Myslela som si že sme kamošky
Stella: Stále sme ale ja ti to nemôžem povedať a ani neviem ako ti to mám povedať.
Zara: Nevieš ako mi máš povedať že si anorektička?
Stella:Ako to vieš?
Zara: Mo keď mi volala tvoja mama tak sa ma pýtala že či som s tebou bola na tom kebabe.
Stella: A čo si jej povedala?
Zara: Neboj sa neprezradila som ťa.
Stella: A to si z toho videdukovala že som anorektička?
Zara: No to nie ale vedľa teba býva moja kamarátka Cindy.
Stella: No a čo s ňou?
Zara: No tak ona bola doma lebo je chorá a tak ťa počula ako na záhrade o tom rozprávášPotom som jej už neodpísala, nemala som náladu. Potom som počula buchnutie dverí tak som sa k nim rozbehla. A tam stála mamina s ocinom a za nimi stála niaka postava oni prišli dovnútra a tak som konečne zistila kto to je. Otočil sa a videla som mu do očí.
Takže je tu nová časť kto myslíte že bude ten človek? Dúfam že sa vám pačila.
Bye, bye.🤙👍👌
YOU ARE READING
I'am Ana
General FictionJe to príbeh anorexii a dievčaťu ktorá začala s anou (anorexiou)