Yahudi kız Arap Genc

59 10 4
                                    


Yahudi kızın biri arap bir gence aşık olmuş. Malum araplarla yahudiler birbirleri pek sevmezler, bu yüzden kızın annesi bu ilişkiye karşı çıkmış. Ama kız çok aşık olduğu için annesini dinlemiyormuş. Sonunda annesi resti çekmiş "o çocukla evlenirsen bir daha beni göremezsin" demiş. Kızda "sen bilirsin" deyip çıkmış gitmiş. Aradan bir kaç yıl geçmiş, bir gün telefon çalmış. Telefonda kız ağlıyarak "Anneciğim haklıymışsın artık dayanamıyorum lütfen beni gel al" demiş. Annesi önce "hayır ben sana demiştim" diye karşı çıksada sonunda ana yüreği dayanamamış ve nerdesin diye adresi aldığı gibi bir taksiye atlamış. Şoför adresi almış ve yola çıkmışlar yavaş yavaş şehir bitmiş ağaçlıklı bir yolda ilerlemeye başlamışlar. Epey yol gittikten sonra büyük demir bir kapının önünde durmuşlar. "İşte burası" demiş adam. Kadın şaşkın "eminmisin" demiş. Şoför " evet adres burası" demiş. Kapıdaki zile basmışlar, birden kapı iki yana doğru açılmış ve içeriye girmişler her iki tarafı ağaçlık olan bir yolda da bir müddet gittikten sonra karşılarına bir ev çıkmış. Aslında ev değil adeta küçük bir saray yavrusu gibi yermiş. Kadın şaşkın şaşkın etrafa bakarken bir uşak yanlarına gelmiş ve "buyurun hanımefendi kızınız sizi bekliyor" demiş. Kadın uşağın peşine takılıp evden içeri girmiş. uşak "siz burda bekleyin kızınıza haber vereyim" demiş. Kadın evin içine hayran hayran baka kalmış. Yüksek tavanlar, duvarlarda yağlıboya tablolar. pahalı eşyalarla döşenmiş kocaman bir salon. Derken birden kızı yanına gelmiş ve ağlıyarak annesine sarılmış. O sırada kapıdan içeri bir adam girmiş. Adam yakışıklımı yakışıklı uzun boylu esmer atletik yapılı biriymiş. Kız annesine "gel anne odama gidelim orda konuşalım" demiş. Odasına girince "kimdi o adam" demiş kadın, kızıda "kocamdı" demiş. Kadın iyice şaşkın peki demiş neden seni götürmemi istiyorsun. Kız yine ağlıyarak "anneciğim artık dayanamıyorum lütfen beni burda götür" demiş. Kadın iyice şaşkın; "peki ama mesele nedir evlenmek için o kadar karşı çıktın benden vazgeçtin şimdi birden götür beni diyorsun derdin ne senin" demiş. Kız "anneciğim evlendik evleneli kocam hep ters ilişki istiyor, evlendiğimde kıçım 5 kuruş kadardı şimdi oldu 50 kuruş kadar" demiş. Kadın hayran hayran eve bakarken "ne yani bu kadar zenginlik, mükemmel bir ev, yakışıklı kocandan sadece 45 kuruş içinmi ayrılmak istiyorsun" demiş...

Fıkra City (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin