BÖLÜM 2

6 1 0
                                    

Kimilerine göre aşk inanılmaz bir duygu, kimilerine gore nefret dolu,kimilerine göre ise sadece eğlenceliktir aşk. Peki bana göre ne mi aşk? Insan ilk aşık olduğumda kalbinde kelebekler uçar ,ayağı yerden kesilir. Hani bir insan idam edileceği zaman sorarlar ya son arzun isteğin nedir?diye , işte budur insanın son isteği sevdiği insanla ilk günkü gibi olmak. Ilk gün gördüğü ilgiyi unutamaz insan. Ilk aşkını ,ilk heyecanını unutamaz. Bunlar o kadar harika şeylerdir ki tarif edilemez. Sevmeden anlaşılamaz. Ama sonu çok kötüdür aşkın.Evet böyle söylenince her insan korkar hale geliyor. Bu gayet normal bence. Düşünün sizi bir gün boyunca bi odaya kapatıyorlar ama siz o odadan çıkmak istemiyorsunuz. Çünkü o oda cıvıl cıvıl hayat veriyor insana aldığı her nefeste. Sonra başka bir gün başka bi odaya kapatılıyorsunuz o odada sizi öyle bir sıkıyorki ölecek gibi hissediyorsunuz. O odadan çıkmak istiyorsunuz. Iste insanların kalbide bu şekildedir kiminin kalbi narin cıvıl cıvıl hayat veriyor, kiminin kalbi insanı daraltıyor çıksan her yer tuzak dolu. Kalsan nefes alamıyorsun. Korkmalarının sebebi daha doğrusu korkmamızın sebebi bu işte kim bize iyi gelir bilmiyoruz. Ilk günlere aldanmayın derim size. Ilk günün heyecanı sizin o insanlar güvenmeniz için bir sebep olmasın ilk günlerin mutluluğu sizi aldatmasın. Sonra uzuleceginizden daha fazla üzülürsünüz. Herkese ilk başta sizin de kendi hayatınızın olduğunu o hayata onların karışmaya hakkı olmadığını gösterin onlara. Eğer onların her dediğini yapıp her isteğini yerine getirip onun sizden vazgecemeyeceğini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.ALDANMAYIN.
Çünkü o insanlar sizin sözlerinizi hayatınızı sizinde bir yaşamınız aileniz olduğunu umursamayıp hep ben havasına giriyorsa o insan aile ne demek bilmiyor demektir. Ona aile ne demek gostermek tabiki bizim elimizde bir çoğunuz şu anda ben ona aileyi öğretebilirim diyebilir. Ki eminim aklından bu şekilde gecirenler olacak aramızda ama unutmayınki siz tek başınıza onlara ailenin önemini anlatamazsınız hep bir destekçi gerekir arkanızda. Çünkü o insanlar icin biri onu ne kadar düşünüyor yada onun icin neleri göze alıyor pek de önemli değildir. Cabuk unutur o insanlar. Cabuk unutan insanlardan korkun. Bu dünyada şeytandan daha çok korkmanız gereken varlık çabuk unutan insandır. Cunku siz seytandan ve vesveselerinden kendinizi korursunuz Allah'ın izniyle ama o insanlar kalbinize bi kere girdimmi kendinizi bir daha kurtarmazsınız. Kimse anlamaz mesela sizin ne kadar kötü durumda olduğunuzu kimse göremez. Siz bi kere düşerseniz o çukura yine o çukura düştüğünüz gibi çıkmak sizin elinizdedir.

SILDIN MI BENIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin