Şimdi o çukurdan nasıl çıkıcaz diyorsunuz ya hani. Söylüyorum iyi dineleyin.
Kimse sizin nelerle mücadele ettiğinizi bilmez. Ne çektiğiniz,bir yerlere nasıl geldiğinizi bilmez.Insanlar sadece konuşur bilmediği acı üzerine ahkam keser sadece. Iste cevap tam olarak bu kimse ne diyor yada sizin için ne yapmış pekde önemli olmasın. Sonra sizi o çukurdan çıkarmak için öyle boş yere ağzını yoran insanlar vardır. Acını anlamazlar ama hep senden iyi olmanı isterler. Iyi ol ,takma ya düzelir,alışırsın derler sana. En ağırı hangisi biliyormusunuz ALIŞIRSIN kelimesi. Alı şır sın neye alışırım lan kime alışıcam.3 yaşındakı çocuklara tuvalet alışkanlığı verilir,2 yaşındaki bebeklere emme süreci vardır anne sütünden kesilir çocuk ona alıştırırsın. Peki bu dediğiniz şey ne ben ne 2 yaşındayım nede 3 yaşındayım. Ben seninle var oldum derken kalp atışımı hissetmeye başladım derken sen gidiceksin bi anda kendi kafana göre hiç bana ne düşünüyorsun ayrılığa hazırmısın acaba diye düşünmeden ayrılalım diyeceksin ve biticek. Sonra herkes aynı şeyleri söylüyüp durucak.
-gitti, takma, bittimi ,yaa ay ben sizi çok yakıstırıyodum, cok iyiydiniz noldu size ...
Ebeninki oldu bize
Yeter la soylemeyin diyceksin susmuycaklar bitmiycekler konuşucaklar. Onların konuştuğu her cümle senin intihar mektubunun bi kac sözü olucak. Kimi gerçekten intihar edicek, kimi ise yaşarken ölücek. Ama hıcbir yerde o zehrin bi panzehri yok. Bi ilacı bir çaresi yok. Sonra yuruyceksin bi adam geçicek önünden misal ona benzeyen hatırlayacaksın ama unutamayacaksın. Bi şarkı çalsın yada bi yağmur yağsın hatırlayacaksın anımsayacaksın ama unutamayacaksın.
Insanlar ölürken ilk yirmi saniye bütün hayatı film şeridi gibi geçermiş gözlerinin önünden işte bu da bir nevi ölüm cunku onu her hatırladığında onunla geçen her saniye gözlerinin önünden geçip gider ama hiçbir şey yapamazsın.
Ağlarsın yaşlar suzuluverir gözlerinden ama ağlamaktan başka bir şey yapamazsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SILDIN MI BENI
Phi Hư Cấu"insan oğlu"ne güzel kelime.Anne olan her kadın insan biz ise oğlu.Bi kelime ancak bu kadar iyi anlatılır. Ve her insanoğlunun kalbi ile birlikte doğması ,çok tuhaf bi duygu. Hayır hayır kalpten kastım organ olan değil ben diğer yarımızdan söz ediyo...