colegul de camera

2.7K 275 8
                                    

Yoongi era în fața internatului strângând bretelele ghiozdan-ului în mâinile sale mici, înghițind în sec și pășind înăuntru.

Ajunge la biroul administratorului și bate la usa auzind un „intra" de pe partea cealaltă.

YG: buna ziua... Eu sunt Yoongi.
Admn: oh, Sigur. Yoongi. Asta e cheia ta. Vei mai avea un coleg de cameră pe nume Park Jimin.
YG: s... Sigur. Va mulțumesc.

Yoongi mergea atent privind fiecare număr căutând cameră lui.

Ajunge însfârșit la camera lui asta însemnând ultima din fundul coridorului.

Intra timid în cameră crezând că Jimin era în cameră și avea dreptate.

Jimin ieșea de la dus, doar cu un prosop în talie, corpul său sculptat find vizibil și ușor ud.

Jm: oh. Tu trebuie să fi Yoongi nu?
YG: d-da...
Jm: nu știam că vei veni așa repede așa că am facut un duș. Sper ca nu te deranjează.
YG: nu... S-sigur ca nu.

Jimin îi zâmbi și își lua un tricou larg, roșu pe el.
Yoongi doar îl privea rușinat încă find în ușa.

Jm: sti? Dacă vrei poți să faci și tu un dus și te ajut cu bagajele.
YG: n-nu e nevoie. M-ma descurc...
Jm: haide Yoongi. Lasa-ma să te ajut.

Yoongi doar roșii și își luase niște haine mai lejere pentru a face dușul.

Pe cealaltă parte Jimin era uimit că el spuse asta.
Nici în sute de ani nu ar fi fost așa prietenos cu un coleg nou, dar satenul îi plăcea și nu ca prieten. Îi plăcea băiatul în alt mod mult mai avansat.

Micuțul șaten îl atrăgea chiar dacă era posibil ca el s-a nu fie homosexual.

Jimin îi aranjează hainele în dulap lângă ale sale trecând deja o oră de când baiatul era în baie.

Jimin bate la ușa dar Yoongi care adormise pe gresia rece a dusului nu scotea nici un sunet.

Jimin intra și îl găsește pe șaten gol pușcă, tolanit pe gresia rece și sforăind.

Jimin ranjeste la imaginea „apetisantă" din fața lui și oprește apa dusului.
Îl șterge puțin pe băiat cu un prosop pentru a nu se uda.
Încerca să evite pe cât posibil juniorul lui Yoongi.
Jimin era ușor excitat dar încerca să nu bage de seamă.
Îl duce pe băiat în cameră unde îl îmbracă.
Jimin se pune la marginea patului analizandul pe Yoongi care dormea dus și visa la cățeluși.
Îi trasează cu degetul conturul fetei privindu-l parca hipnotizat pe Yoongi.

Jimin tocmai experimentase dragostea la prima vedere iar Yoongi care acum visa căței care dansează zumba (idgaf 😂😂) la fel.

Un vot = un cuplu ciudat ținându-se de mână  👏( 'ω' )👏( 'ω' )

roommates  [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum