A doua zi de dimineață elevilor din internat li se predau orarele.
Yoongi îl privi atent sufland ușurat ca are tot ceea ce îi trebuie pe când Jimin nu avea nicio grija, totuși find relaxat.Peste 2 ore încep cursurile iar cei doi băieți deja se pregătesc pentru prima oră.
Jimin se îmbrăcă lejer cu un tricou roșu, blugi negri, teniși negri și geacă de piele tot neagră accesorizat cu câteva inele și coliere.
Pe când Yoongi se îmbrăcă cu blugi albaștri deschis spre alb cu talie inalta, o cămașă albă băgată în partea din fața în blugi, conversi albi si 2 inele pe același deget.Jm: ți-a mai spus cineva ca arati incredibil în cămașă?
YG: s-serios?
Jm: Mhm.
YG: m-mersi... Și... Și tu arăți bine.„Poate totuși cam Playboy " gândi Yoongi privindu-l pe băiat din cap până în picioare.
YG: amm... mergem?
Jm: mm. Mi-ar plăcea să stau mai mult cu tineee...
YG: c-cum? Nu.. Nu te înțeleg.
Jm: ce e de înțeles Yoongi?Jimin se apropie de cel mai mic prinzându-l de coapse și ridicându-l, urmând să îl pună pe noptiera de lângă patul lui.
YG: h-hey... C-ce faci...? N-nu...
Jm: shh.Jimin îi puse unul din degetele sale pe buzele rozali ale băiatului începând să îi sărute gâtul.
Jimin îl mușcă Yoongi gemand și ducându-și mâinile după gâtul băiatului iar picioarele înconjurul bazinului.
Își lasă capul pe spate gemand, făcându-i lui Jimin mai mult loc.YG: v-vom întârzia....
Jm: Nu-mi pasă.
YG: d-dar...
Jm: Yoongi... Doar taci și lasa-ma să continui.
YG: J-Jimin... T-te rog...Jimin ofta și îl lasă pe băiat jos.
Jm: oh, stai. Am uitat ceva!
Exclamă Jimin întorcându-se la băiat care încă era pe noptieră.
Îi prinde spatele lipindul de el și sarutandu-l pe șaten luându-l prin surprindere.
Yoongi tresare rosind dar își duce mâinile în părul băiatului răspunzând sărutului.
Jimin îi linge buzele băiatului care acum erau roz și umflate.Jm: haide.
YG: o-ok...Yoongi își lua geanta ținând-o în brațe.
Jimin își lua și el ghiozdanul în spate și ieși din cameră cu mâna dreaptă peste umerii mici ai băiatului.YG: s-sti unde e clasa?
Jm: amm... Ce oră avem prima dată?
YG: Coreană.
Jm: a. Uite-o.Cei doi intra în clasă, profesorul find încă absent.
Yoongi se puse în locul lui preferat din prima banca unde nu sta nimeni.Jimin se incrunta la imaginea din fața lui.
Știa că Yoongi e timid. Da asta a înțeles, dar să fie și tocilar? Deja e prea mult.
Jimin ofta și se puse lângă Yoongi care își scotea lucrurile necesare.Îl privea atent întrebându-se cum un băiat așa drăguț ca Yoongi era tocilar? Nu îl deranjau tocilari. Din contră, chiar i se păreau simpatici dar Yoongi urma să fie iubitul lui și nu îl vroia tocilar.
Ieșind din gândurile sale se întoarce spre șaten întorcându-l și pe el, urmând să îl tragă mai aproape.
Jm: și? Ce faci?
YG: amm... S-stau?
Jm: Yoongiiii. Nu mai fi timid cu mine.
YG: mhm... Nu stiu dacă pot...
Jm: încearcă ok? Tocmai ce ne-am sărutat în cameră și cine știe ce vom mai face. Nu vreau sa fi timid. Vreau sa fi încrezător.
YG: wow... Intens.
Jm: a da?Jimin și Yoongi au râs scurt apoi sau privit în ochi reciproc.
Se privesc unul pe altul de parcă ar fi un joc de cine clipește primul pierde. Primul însă care pierde este Jimin care își linge buzele și le privește pe cele ale lui Yoongi.
Îl prinde pe băiat de obraz și îl sărută pret de câteva secunde deoarece intra profesoara în clasă.Cei doi se întorc cu fața spre profesoară dar rămân cu scaunele lipite.
Un vot = un cuplu ciudat ținându-se de mână 👏( 'ω' )👏( 'ω' )