YG: î-îmbracăte!
Jm: nu vreau.
YG: vei raci!
Jm: una mai bună nu ai?
YG: ce să am bun?
Jm: oh Yoongi. Ai multe lucruri bune. Dar ma referam la, a ma convinge. Ceva mai bun n-ai?
YG: ești complicat.
Jm: Hey. Ești iubitul complicatului ăsta.
YG: ciudatule.
Jm: zise pisica.Yoongi se îmbufnă și se uită în altă parte în timp ce Jimin își varaste mâinile sub tricoul său.
Se baga cu capul sub tricoul mare al băiatului și începe să îi sărute pielea fierbinte.Yoongi geme și își lasă scurt capul pe spate urmând să îl ridice din nou și să își de-a jos tricoul făcând schimb de locuri cu Jimin.
Jm: și zici ca ești virgin?
Întreabă Jimin chicotind și uitându-se la cel care acum îi lingea sfarcurile.
Yoongi îl mușcă păstrând contactul vizual cu cel de dedesupt și lingand.YG: nu am spus asta.
Spuse Yoongi simplu și coboară cu săriturile pe abdomenul lucrat al lui Jimin.
Yoongi coboară tot mai mult frecand coapsele interioare ale băiatului.Jimin doar gemea sub atingerile electrizante ale șatenului care acum ceva timp era tocilar, acum era badboy.
Jm: A-AAAHH! Yoongiii!
YG: Shhh. Nu ai voie să vorbești.
Jm: d-dar...
YG: nu ti-am dat voie să vorbești.Spune Yoongi cu o față serioasă și își continuă treaba.
Yoongi își dă jos pantalonii continuând să îi sărute bazinul brunetului care era complet răvășit.
YG: ridică picioarele.
Jm: h-huh?
YG: ridică picioarele.Jimin doar înghiți în sec, rosind și executând.
Yoongi îi pune picioarele pe umeri și își introduce două degete in Jimin penetrandul, păstrând contactul vizual cu cel care gemea sub el.YG: ai voie să vorbești acum dar încet.
Jimin sasaie apăsat, muscandu-si buza gemand continuu.
Pentru Jimin era prima dată când el era cel penetrat așa că avea nevoie de pregătire.
Yoongi însă ne mai având răbdare își împinge cu brutalitate membrul în Jimin câștigând un geamat ascuțit de la brunet.YG: shhh. Am spus încet.
Jm: S-scuze...Jimin era uimit.
Satenul timid de acum două săptămâni era acum baddaddy-ul dorit de oricare băiat.(OMG... BadDaddy_1998 sper ca citești asta (/ω\))
După mișcări repetate și adânci de dute-vino Yoongi își dă drumul în Jimin care adoarme imediat ce Yoongi iese în totalitate din el.
Yoongi zâmbi sarutand scurt buzele rozalii ale băiatului și se duce la dulap unde se îmbracă cu pantaloni de trening și un tricou.
Ia aceleași haine și pentru Jimin urmând să îl îmbrace și pe el.Se pune lângă el în pat și îi învelește pe amândoi Jimin luându-l în brațe pe Yoongi și adormind cu capul pe pieptul șatenului.
Un vot = un cuplu ciudat ținându-se de mână (/ω\)