Jm: Yoongi! Mai stai mult la dus?
YG: imediaat!Yoongi se grăbi și își puse un prosop la întâmplare inconjurul bazinului.
YG: ce!?
Întreabă Yoongi stând în pragul uși, cu bretonul pe ochi încă ud și puțin stresat.
Jimin își mușcă buza la imaginea fierbinte din fața lui și se ridică din pat punându-se în fața lui Yoongi care era iritat și cu obraji roșii.
YG: eu așa strig după tine când stai prea mult în baie?
Jm: paiii.... Dacă nu strigam nu aveam parte de imaginea asta atât de fierbinte.
YG: haha amuzant.
Jm: N-ai mai zice că e amuzant dacă ai află că ala, e tricoul meu.
YG: ahm...Yoongi se uita la „prosopul" din talia lui și își dă seama că e un tricou negru care aparținea brunetului.
YG: și eu ce vrei sa fac?
Jm: oare?Întreabă Jimin râzând dar își ia imediat o fața serioasă.
Își pune mâinile pe talia subțire a satenului și îl lipește de el sarutandu-l apăsat.YG: hai... Hai sa terminăm.
Jm: pfff. Și sa întors.Jimin își dă ochi peste cap și se tranteste în patul lui privind tavanul.
Yoongi privește rușinat și se întoarce în baie unde se îmbracă cu niște pantaloni de trening largi albaștri și un tricou alb supradimensionat.Iese din baie și îl vede pe Jimin jucându-se pe telefon.
Se duce lângă el punându-și capul pe pieptul lui Jimin acesta nebagandul în seamă.
Se face ghemotoc lângă el și îl ia în brațe Jimin inmuiandu-se.Îl ia pe băiat în brațe și îi sărută fruntea.
Jm: ști că odată și odată se va întâmpla nu?
YG: hm?
Jm: ști că cândva chiar o vom face nu?
YG: J-Jimin...
Jm: nu imi spune nimic Yoongi. Doar dormi și lasă dimineața să facă această noapte uitată.
YG: b-bine...Yoongi își ascunde fața im scobitura gâtului lui Jimin iar Jimin în părul acum pufos al băiatului.
Dimineata
Dimineata Yoongi se trezi și vede ca Jimin nu e lângă el.
Brusc telefonul îi vibrează și vede ca apelantul era mama sa.Răspunde nerăbdător și zâmbește când aude glasul mamei sale.
YG: Eomma! Ce dor imi e de tine!
Mm: și mie Yoongi puiule! Ce faci? Cum esti?
YG: sunt bine eomma. Sti? Vroiam sa te intreb...
Mm: spune. Ascult.
YG: eomma... Dacă... A-și avea o relație. Sti tu... Cu un băiat... Ai fi deacord...?
Mm: Yoongi scuipa tot.
YG: bine bine. Colegul meu de cameră, Park Jimin e foarte drăguț și... S-ar putea să am o relație cu el...
Mm: Awww. Ador cuplurile de genul.
YG: s-serios? Deci nu și nimic împotriva relație mele cu el?
Mm: exclus. Dar dacă sunteți prinși făcând prosti nu uita ce te-am învățat. Uneori, actoria și minciuna sunt singurul mod de a scăpa.
YG: știu eomma.Jimin iese din baie și îl vede pe Yoongi vorbind la telefon.
Îi desface picioarele lui Yoongi și se pune peste el Yoongi având picioarele inconjurul bazinului lui Jimin.
Yoongi îl privi zâmbind strâmb și se întoarce la mama lui.YG: eomma a venit Jimin. Trebuie să închid.
Mm: Spune-i ginerelui meu ca îl salut!
YG: eomma! Te-a auzit... Da și eu te iubesc... Pa.Yoongi își lasă telefonul pe noptieră și abea acum observase ca Jimin îl saruta și musca pe gât și claviculă.
Jm: ginere huh?
Întreabă Jimin zâmbind cu subînțelege și tachinandul pe Yoongi.
YG: Yeah... I-am spus că avem o relație și acum iti spune ginere. Am o mamă ciudată.
Jm: ți-a spus ceva în privința „prostiilor"?
YG: dacă suntem prinși să folosesc teatrul și minciuna iar tu la fel.
Jm: imi place mama ta.
YG: și mie.Cei doi rad și iar pica în jocul provirilor cel care pierde de data asta find Yoongi care observă că Jimin era doar în boxeri.
YG: î-îmbracăte
Jm:...Un vot = un cuplu ciudat ținându-se de mână 👏( 'ω' )👏( 'ω' )