Era miezul nopții iar cei doi dormeau îmbrățișați.
Jimin dormea cu nasul în părul lui Yoongi dar brusc simte un miros inecacios de fum, trezindu-se ca ars.Jm: Yoongi! Trezește-te!
Yoongi a mormait ceva și s-a întors pe burtă, cu fața în pernă, ignorandul pe brunetul care trăgea de el în disperare.
Jimin nervos să mai tragă de Yoongi îi izbește o palmă peste fund acesta sărind fix în picioare.
YG: ce!? Ce arde!?
Jm: noi!Jimin îl prinde de mână pe șaten și îl trage după el afară din cameră, observând alți sute de elevi fugind pe holuri îndrumați de profesori și supraveghetori.
Cei doi fug alături de elevii care se împingeau și inghionteau.
Ajung afară unde vad cum internatul arde în flăcări.
Se țineau în brațe privind terifiați flăcările care se extindeau cu repeziciune.
Jimin îl ține strâns pe Yoongi dându-se în spate.După ce apare și directorul cerându-și scuze elevilor care erau pe jumătate leșinați de somn, le explică că un panou electric a explodat și a pornit un focar în neștire.
Jm: am o mătușă care stă în apropiere. Haide la ea.
YG: ok...Jimin era într-o maleta groasă și pantaloni de trening pufoși pe când Yoongi era doar într-un maieu și pantaloni scurți.
YG: Ji-Jimin.... M-mi-e frig...
Jm: nu mai e mult. Uite! Am ajuns.Intră în blocul imens și urcă vre-o 8 etaje.
Jimin bate la o ușă din lemn masiv, negru și peste câteva secunde le deschide o femeie cu părul foarte lung, negru, ochi căprui, buze pline ca ale lui Jimin, un nas micuț, slabă, cu niște forme drăguțe și puțin mai scundă ca cei doi.??: Jiminieeee!! Ce bucurie să te văd.
Jm: și pentru mine mătușa. Yoongi? Ea e mătușa mea Jung Hyun Ah. Mătușa? El e Yoongi. Iubitul meu.
HA: încântă Yoongi. Intrați.Cei doi intră, Yoongi gemand ușor când simte căldura amețitoare din apartamentul mătușii lui Jimin.
Jm: mătușa ne pare rau ca te deranjam dar...
HA: am vazut la știri nu trebuie să îmi spui nimic. Ma bucur că ai venit la mine.Yoongi îi privea pe cei doi și se simțea puțin incomod.
HA: dar tu Yoongi? Observ ca ești puțin timid.
YG: e-eu....
HA: nu fi timid. Spune-mi orice. Întreabă-ma orice.
YG: câți ani aveți?Întreabă Yoongi rămânând cu gura căscată și privind în continuare la femeia din fața lui.
HA: oh. Ma asteptam la asta. Am 25 de ani.
YG: sunteți căsătorită?
HA: nup. Încă am numele de domnișoara.
YG: sunteți soră cu mama lui Jimin?
HA: sunt mezina. Să zicem Jimin s-a născut când eu aveam 7 ani.
Jm: mătușa? Ai să îi imprumuti lui Yoongi niște haine de dormit? Nu vreau sa îi fie frig.
HA: sigur că am. La cat de slabut e Yoongi presupun că i-ar veni hainele mele. Port haine destul de pastelate... Te deranjează un pulover mov gros și pantaloni de trening gri?
YG: oh chiar deloc. Iubesc movul.
HH: ma bucur. Vin imediat.Mătușa lui Jimin pleacă lăsându-i pe cei doi singuri.
Jimin îi mângâie părul lui Yoongi urmând să îl sărute scurt primind de la Yoongi o față plictisită.
Jm: Yoonie... Unde mergem noi mâine?
YG: la mine normal.Jimin rămâne socat de răspunsul șatenului din fața între-deschizând-uși buzele formând aproape un „O" perfect.
Yoongi profită de ocazie și îi captează buzele cărnoase într-un sărut plin de pasiune.HA: copiii oricât îmi place cuplul vostru a-și prefera să mergeți în camera ta Jimin și să vă continuați acțiunile. Jimin. Ști regula. Poți face orice atât timp cât eu pot dormi în liniște.
Jm: da mătușa...Jimin roși făcându-l pe Yoongi să rănjească în colțul gurii ridicând o sprânceană.
Hyun Ah îi dă hainele lui Yoongi acesta luându-le și mulțumind.
Urcă amândoi în cameră urmând ca Yoongi să se schimbe și să se pună la somn.Un vot = un cuplu ciudat ținându-se de mână (/ω\)