#12

749 35 1
                                    

Natasha: Ne güzel çocuklar yetiştirmişim valla şu an proud mom moduna girdim elleşmeyin.
Clint: Ben de proud dad moduna girdim şu an bu normal mi?
Mikaela: İlk defa birini sakatlamadan antrenmanı sonlandırdım artık sinirlerime hakim olmayı başarabiliyorum yaşasın djfjdjdjdjfjd bu arada Black Widow ve Hawkeye siz bizim annemiz ve babamızsınız <3
Jenica: Gerçekten sinirlerine hakim olabiliyosun artık abla ben bile sevindim buna düşün skfkgmfmhnx düşünsenize anneniz babanız kim diye soruyolar siz de Black Widow ve Hawkeye diyosunuz amma havalı be ;)
Tony: SİZ BENİM KIZLARIMSINIZ BENİM SİZİN DAMARLARINIZ DA STARK KANI DOLAŞIYO BENİ DELİRTMEYİN.
Nick Fury: Onların damarlarında Stark kanı dolaşıyor olması, senin babaları olduğunu söylemenin bir işe yaradığını düşünmüyorum Stark. O ikisini büyüten, eğiten, aşk acısı çektiklerinde onlara destek olan, hatta kalplerini kıran çocukları döven ajan Barton ve ajan Romanoff'tu. Kızlarının onlara olan bağını sorgulama ve kızlarına asla kızma. Onların bir anne ve babaya ihtiyaçları vardı, ben de onlara bir anne ve baba verdim.
Tony: KIZLARIMI BENDEN SAKLAMASAYDINIZ BEN DE İYİ Bİ BABA OLABİLİRDİM.
Steve: Gerilmeye hiç gerek yok sakin olun lütfen.
Pepper: Tony'nin üstüne çok gidiyosunuz o da kızlarının varlığından haberi olsa o da kızlarıyla vakit geçirirdi.
Sam: Cidden ha adam bi kaç ay önce öğrendi kızlarının olduğunu ve onlarla bağ kurmaya çalışıyo daha napabilir ki?
Rhodey: Sam bile Tony'i desteklediyse başka söze gerek yok bence.
Wanda: Durup dururken neden bu kadar gerildiniz ki?
Pietro: Tony bence kızlarının Natasha'ya bu kadar düşkün olmasını kıskanıyo ama yani sonuçta Natasha onları büyütmüş eğitmiş abladan çok anne olmuş kızların ona bu kadar düşkün olması çok normal aynı şekilde Clint'e de bu kadar düşkün olmaları normal S.H.I.E.L.D. binasında büyümüş ikisi de.
Bucky: Bu durumda ben kızların üvey babaları mı oluyorum?
Mikaela: Ben de Tony Stark'ın babam olduğunu yeni öğrendim ve buna hala alışmaya çalışıyorum şahsen açık konuşmak gerekirse ben hep anne ve babamı Natasha ile Clint olarak bildim çünkü bizi koruyup kollayan bi sorunumuz olduğunda bize yardım etmeye çalışan kalbimizi kıran çocukları tehdit ederek bizden özür dileten o ikisiydi ilk öpüşmemizi öğrenince bizi nazikçe azarlayan biri bizi üzerse kıçlarını tekmelememizi ve mızmızlık yapmamamızı söyleyen Jen de ben de alışmaya çalışıyoruz kolay değil birden biyolojik babamızın ortaya çıkmasını kabullenmek.
Natasha: Onlar benim kızım Stark bunu ister kabullen ister kabullenme umurumda değil Mikaela ve Jenica benim kızım duydun mu beni?
Jenica: Bayılıyorum bizi böyle sahiplenmene annecim sana hayran olmamak elde değil <3
Thor: Leydi Romanoff ile aranızdaki bağa ben de hayran kaldım ;)
Loki: Ulan bi dur yavşaklık yapma aq sndndmdmdmdmdmdmdmdj
Hela: Valla Jenica güzel kız ben olsam ben de yürürdüm ona Thor haklı bi dava yürütüyo bence djsnsnxnsnxmxmks
Peter Parker: Bi gün girmedim burası yine civil war sonrası gibi olmuş sjsnsnsmsmsmxmsmsmxmxj
Odin: En son hepinizi çarpıcam ama hadi bakalım az kaldı.
Scott Lang: Ben hiçbi şey anlamadım desem şimdi kim kimin kızı kim kimi evlatlık almış?
Tony: Natasha şansını çok fazla zorluyosun bak söylemedi deme.
Bucky: Şş sen hayırdır Stark kimin sevgilisine artistlik yapıyosun hop dedik yavaş gel.
Steve: SAKİN OLUN AMINA KODUKLARIM BAK BEN Bİ DELİRİRSEM KİMSE DURDURAMAZ BENİ SİKERİM SİZİ DE SİZİN O YAPTIĞINIZ ARTİSTLİĞİ DE.
Coulson: Ulan Steve'i bile delirttiniz sonunda adam küfür etti sjsjsmsmsmsmsmsmsmsmksksj
Mikaela: Aşkım diline ve kendine hakim ol lütfen sakin sjsnsmsmsmsmsksksmsmsmsmsj
Jenica: Sonunda eniştem de delirdi djsnsmdmdmdmsmsmsmsmsm
Natasha: Steve bile küfür ettiyse kıyamet cidden kopucak demektir djdndmdmdmdmdmdmdj STARK SENİN BAĞIRSAKLARINI ÇIKARIR ELİNE VERİRİM DUYDUN MU BENİ SENİN BANA YAPTIĞIN O ARTİSTLİĞİ DE ALIR GÖTÜNE SOKARIM ŞANSINI ZORLAMA İSTERSEN İŞİNE BAK.
Clint: Steve seni de bozdular sen çok masumdun djdnsndndndmdj bence Natasha'yı hiç sinirlendirmeyelim sabah boğazınız kesilmiş bi şekilde odanızda bulunabilirsiniz.
Loki: An itibariyle tüylerim ürperdi ve diken diken oldu Natasha reis büyüksün.
Thor: Koskoca Tanrı bile korktu djsnsndmdmdmdmdndmksksj
Rhodey: Natasha bu ondan korkmamak mümkün mü aq sjsnsmsnsmdmsmsmsmsmdndj
Pietro: Natasha benim bacaklarımı kırdığından beri onunla uğraşmaya çekiniyorum.
Sam: Oha Natasha senin bacaklarını mı kırdı?
Wanda: Ben şahidim valla kırdı o yüzden ikizim artık uslu uslu takılmaya karar verdi önüne gelen kıza da yürümüyo artık sjsnsndndndnksksksksksksmj
Bucky: Acısını ben bile hissetmiştim aq o kadar söylüyorum.
Mikaela: Sebebi de bendim sjsnsnsnsmsmsmsmsmkskskdkdj
Natasha: Pietro Mikaela'ya yürümüştü kimse benim kızıma yürüyemez Steve sen hariç.
Steve: Çünkü bizim aramızı yapmaya çalışıyodu o ara o yüzden kıza kimsenin yürümesine izin vermiyodu :)
Jenica: Okulda benimle uğraşan kızları da korkutmuştu anne gibi anne djdnsmdmdmdmdmdmdj
Clint: Kimse benim prenseslerimin canını sıkamaz götlerine ok atarım.
Bucky: Natasha ile sevgili olduğuma göre kızlar artık benim kızlarım.
Mikaela: BUCKYNAT BUCKYNAT BUCKYNAT BUCKYNAT BUCKYNAT!
Jenica: AUUUUUUU!
Sam: Kızlar da delirdi sonunda djdhdjdjfmdjdmxmvnx
Rhodey: Ben böyle ölmem füze atın füze aq.
Tony: Bu üzdü.
Coulson: Sksksmsmsmxmxmxj
Nick Fury: -_-
Steve: Miki yanıma gelmen gereken bi durum var bebeğim.
Mikaela: Yettim.
Bucky: Ben sevişmek istiyorum.
Natasha: RUS AYISI.
Clint: Skskdkmxmxmkdkdkdj
Jenica: Thor nerde ya?
Loki: Asgard da.
Tony: Birinden kurtulduk kaldı bir.
Pepper: TONY!
Pietro: Mikaela hamile misin?
Wanda: NE?
Tony: Ne?!
Sam: Oha.
Pietro: Ups.

Ortalık karışıyor djdndmxmdmxj






The Avengers GroupchatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin