#19

451 20 8
                                    

Evet gecikmeli bir anneler günü özel bölümüne daha hoşgeldiniz multimedyadaki reklamı izlemediyseniz muhakkak izleyin muazzam eğlenceli bir reklam hadi bakalım iyi okumalar sjsmsmdmdmdmxj

Mikaela: Annem nerde bana annemi getirin anneeeeeaaaağ.
Tony: NOLUYO AQ NOLUYO YA NE VAR YİNE SABAH SABAH?
Mikaela: Hele aslan parçası o caps locku bi kapat yoksa ben seni tek yumrukla komaya sokarım.
Clint: Sabah sabah yine neyin kavgası bu aq ya kedi köpek gibisiniz.
Mikaela: Baba annem nerde bana annemi bul.
Steve: Günaydın yine tesiste kavga mı çıktı noluyo?
Tony: Karın beni tehdit etti buz parmak şu karına sahip çık.
Mikaela: Yoksa nolur ha kafanı koparıcam senin laboratuvarına geliyorum bu sefer ağzına sıçıcam senin.
Clint: Hey hey hey sakin olun Mikaela sen Natasha'yı napacaksın hem?
Natasha: Noluyo aq noluyo yine ya bu ne gürültü ananızı sikiyim bi uyutmadınız beni.
Mikaela: *Natasha'nın üstüne atlayıp, elindeki hediye paketini uzatırken annesinin yanağına salyalı bir öpücük kondurarak cıyaklar* ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN DÜNYANIN EN İYİ EN MÜKEMMEL ANNESİ DÜNYANIN İLK KADIN İNTİKAMCISI MÜKEMMEL SUİKASTÇI MÜKEMMEL AJAN SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM İYİ Kİ SENİN KIZINIM <3
Natasha: Yiiia anne sana kurban sen bana hediye mi aldın?
Tony: Lan bugün anneler günü müydü vay aq.
Sam: Hıım demek bugün anneler günü ve Mikaela'nın böyle cıyaklamasının sebebi bu.
Wade Wilson: Aklıma çok çılgın bi fikir geldi hadi yarışalım.
Steve: Ne yarışı Wade milleti gaza getirme bak kalkanla kafana vururum bayıltırım seni.
Peter Parker: Bu çok iyi bir fikir ama ben hayatta Mikaela'nın arabasına binmem aq.
Clint: Anneler gününüz kutlu olsun sevgili leydiler.
Sam: Ben de binmem hayatta çok fena kullanıyo bi kere bineyim dedim aklımı yitiriyodum.
Tony: Senin aklın var mı da yitiriyosun ki aq?
Loki: Ananı sikiyim sjsmsmdmdmdmdmxdmxmxj
Thor: Uçan adam anlık havada ters döndü djdmdmdmxmxmxmj
Mikaela: Ben arabayı gayet de yavaş kullanıyorum amk bu arada Tony acımadan laf sokmaya devam ediyodu Sam şok vefat djdndmdmdmdmdmdmxj
Jenica: Ablam pilot aq hız onun için bi yaşam stili sksksmsmsmsmsj
Sam: Açıklama için tşk biraz fazla geç oldu sanki.
Elizabeth: Hızın köpeğiyim ben binerim Mikaela'nın arabasına sjsnsmxmxmxmxj
Loki: Şş sen benim yanımdan ayrılma.
Mikaela: Havada bi koku var fark ettiniz mi şey gibi kokuyo şey gibi aşk gibi sksmsmsmsmj
Peter Parker: Ben yavaş kullanan birinin arabasına binmek istiyorum lütfen.
Steve: Ben Mikaela'nın arabasına binmeye gönüllü oluyorum en fazla ne olabilir ki?
Tony: Kalp krizi geçirebilirsin yaşlı başlı adamsın aq bi de seninle uğraşmayalım.
Loki: Ananı sikiyim hönkürdüm aq lkşkşkşkşkşkşkşkşkşkşkşkşkşkşklj
Rhodey: Bu kız ajanlık eğitimi almıyo muydu pilotluk ne alaka?
Clint: Jetleri ve helikopterleri kullanmak için de eğitim alıyoruz biz ama eskiden kısa bi dönem ralli pilotluğu da yapmışlığı var.
Nick Fury: Benim sözümü dinlemeyip ralli pilotluğu yapmıştı evet.
Coulson: S. H. I. E. L. D. binasından istisnasız her gün gizlice kaçarak ulusal yarışlara katılıp hayatını tehlikeye atmıştı evet.
Captain Marvel: Bu kız da kendimi gördüm.
Natasha: Kaçmasına yardım ettiğim doğrudur kızımın mutluluğu benim için çok önemliydi.
Clint: Başına buyruk asi dikbaşlı olabilir ama mükemmel bi ajandır güçleri olsa da olmasa da çünkü onu biz eğittik.
Jenica: Ablam sürekli kaçıyodu ben de beni bıraktı gitti diye arkasından ağlıyodum aq djdndmdmdmdmxnj
Mikaela: Şimdi yarışıyo muyuz yarışmıyo muyuz eğer yarışmıyosak önce kızımın karnını doyurucam sonra da antrenman yapıcam.
Steve: Yarışmak falan yok sen önce Hazel'in karnını doyur sonra da spor salonuna gel bakalım ben bi test edeyim seni paslanmış mısın diye?
Mikaela: Haa yine dayak yemek istiyorum diyosunuz yani öyle mi Yüzbaşı ;)
Steve: Bu sefer çok kolay lokma olmayacağıma emin olabilirsiniz Çavuş ;)
Tony: ŞU YÜRÜŞMENİZİ ÖZELDEN YAPIN AQ BURASI KALABALIK Bİ ORTAM.
Sam: Benim manitam burda değil ondan sizi kıskandım demiyo da sjsmdmsmsmxmdmxmxmxj
Loki: Vurdu ve gol sjsndmdmdmdmdmdmdmxmdj
Thor: Bu çok iyiydi aq djdndmdmdmdmdmfmfmfmfj
Clint: O zaman bahisleri açıyorum sizce Mikaela mı yoksa Steve mi alır?
Pietro: Mikaela mutant Steve süper asker ııımh bilemedim ikisi de birbirinden güçlü.
Rhodey: Mikaela güçlerini kullanmıcak sadece dövüşücekler.
Wade Wilson: O dövüşmenin sonu sevişmeyle biticek rez alın sjsndmdmdmdmdj
Peter Parker: Her zaman olduğu gibi sjdmdmdmdmdmdj
Nick Fury: Bir anneler günü kutlamasından mevzu nerelere geldi?
May Parker: Ayrıca kimse benim anneler günümü kutlamadı.
Pepper: Benimkini de kutlamadılar.
Mikaela: Valla benimkini de kutlayan olmadı daha yeni dün anne olmuştum oysa ki.
Tony: Triplere bak triplere minik psikopat anne seni.
Jenica: Tony bu sefer seni ablamın elinden kimse alamıcak hissediyorum büyük sıçtın.
Rhodey: Yeminle hızla biri geçti yoksa o Mikaela mıydı?
Clint: Evet oydu.
Steve: Bana hiç bakma Tony onu ben bile durduramam geçmiş olsun.
Peter Parker: Gruptaki tüm annelerin ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsun.
Wade Wilson: Anneler gününüz kutlu olsun ateşli anneler iyi ki varsınız.
Barry Allen: Anneler gününüz kutlu olsun.
Nick Fury: Biri gidip Tony'i Mikaela'nın elinden alsın.
Clint: Ben giderim.
Bucky: Yardıma geliyorum bekle.
Steve: Ben de diyorum bu kız neden buraya yazmıyo ne ara gitti aq?
Sam: L A N G U A G E !
Bucky: Languageinizi siktirmeyin aq yardıma gelin burda kan gövdeyi götürüyo.
Natasha: Tamam ben geliyorum bekle.
Loki: Bi anneler günü kutlaması yüzünden ne aileler yıkılıyo.
Sam: Yuh 5 dakika ortadan kayboldum bensiz eğlenmişsiniz.
Thanos: Bazen sizin gibi gerizekalılarla neden uğraştığımı sorgulamıyor değilim.
Thor: Uğraşma o zaman aq biz mi dedik uğraş diye?
Loki: Iıımh ortalık çok fena alevleniyo en sevdiğim.
Tony: Biri de beni Mikaela'nın elinden kurtarmaya gelmedi yazıklar olsun.
Clint: Ben geldim.
Bucky: Ben de.
Natasha: Ben de.
Pepper: İyi misin aşkım?
Tony: İyiyim iyiyim son anda kurtuldum o küçük psikopatın elinden.
Mikaela: YEDİĞİN DAYAKLAR YETMEDİ GALİBA DEMİR KIÇ İSTERSEN Bİ TUR DAHA DÖVEYİM SENİ?
Bucky: Steve lütfen karını sakinleştirir misin yoksa hepimizi öldürücek.
Steve: Minik sincap beş saniye içinde yanıma gelmezsen seni ben almaya gelirim ve biliyorsun ben seni almaya gelince hiç de iyi şeyler olmuyo.
Mikaela: Haşin erkek severim sarışın gelip alsana beni ;)
Thanos: Anlık kalktı.
Captain Marvel aka Carol Danvers: Iyy iğrençsin aq midem kalktı.
Sam: Senin kuş kalkabiliyo muydu lan djdmdmdmdmdmdmfj
Loki: Ananı sikim djdmdmfmfmfmfmcmfmfmföfmfk
Thor: Hassiktir aq sjdmdmdmdmdmdmfmfmfmxmxj
Tony: Şu an gülmekten nefes alamıyorum aq füze at böyle ölmez djdndmdmfmxmxmfmxmfmcmj
Natasha: Bi küçük Thanoscuk varmış kırlarda ko ko koşarmış lkşkşkşkşkşkşkşkşkşkşkşkşkşkşklj
Gamora: Bi şey diyeyim mi buna güldüm baba sen affet sksksksksksksksksksj
Mikaela: Ya da bamyalar kalkabiliyo muydu djdndndmdmfmxmxj
Clint: Ananı avradını djdmdmdmdmdmxmxmxmxj
Thanos: Sizi sikerim.
Sam: Bamyayla mı?
Rhodey: Tutmayın salıverin küçük enişteyi djdndmdmdmdmdmdmdmxj
Thor: BU MUHABBETİN SONU NEREYE GİDİYO DJDNDNXMXNXNXMXMXNXMCJ
Elizabeth: Şu an Thanos şok Thanos iptal Thanos vefat sjsjdmdmdmdmdmdmxmxj
Jenica: Beş dakika ortadan kayboldum grup yine coşmuş djdmdmdmdmdmdmxmj
Tony: Bamyası olanlar konuşmasın djdmdmdmdmdmdmj
Steve: O zaman benim hiç susmamam lazım ;)
Clint: HOLY SHIT SJSMSMSMSMSMDMDMDDMDM
Wanda: Ya bu nasıl bi muhabbet aq sjsmdmdmdmdmdmj
Natasha: Taşak muhabbeti yapmayın lan.
Scott Lang: Bi şey söylemek istiyorum Captain America'nın heykelini yapmaya kalksak taşağına beton yetmez.
Mikaela: Haşmetine ayrı heykel yaptırmak lazım ;)
Steve: MIKAELA!
Loki: Lan bi anneler günü kutlamasından konu nerelere geldi çıldırıyorum djdndmxmdmxmxmx
Captain Marvel aka Carol Danvers: Sizi korkutmak istemem ama bu üzerimize gelen şey bir gezegen mi?
Thanos: :)
Sam: Harbiden lan üzerimize gezegen mi fırlattın aq delisi?
Natasha: Özel güçleri olanları dışarıya alalım.
Mikaela: İş başa düştü yine kıçınızı biz topluyoruz zaten.
Tony: Anasının kızı.
Logan: KIZIMA LAF SÖYLEME PENÇELERİM SENİ.
Tony: Bunlar ailecek psikopat anasını satayım ya.
Jenica: Adalet birliği de diyecek ki bunlar ne biçim insan üzerlerine gezegen geliyo bunlar hala kavga ediyo.
Clark Kent: Kesinlikle öyle düşünmüyordum.
Nick Fury: Yüce Tanrım neden bir grup salağı bir araya getirdim ki?
Bruce Banner: Bu üzdü...

Gecikmeli bir bölümle karşınızdayım, umarım severek ve beğenerek okursunuz. Ben yazarken yine çok eğlendim, umarım siz de eğlenirsiniz. Herkese iyi okumalar dilerim, sizi 3000 kez seviyorum 😘💙

The Avengers GroupchatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin