10. rész 1/2

688 74 2
                                    

Jungkook pov

Az ágyról a földre ültem, lábamat összehúztam és átkaroltam. Fejemet térdemre hajtottam, majd sírni kezdtem. Néhány perc múlva Kai és Sehun suttogását hallotam, s felemeltem fejem.

- Én nem... - képtelen voltam beszélni.

- Sajnálom haver. - jött közelebb Kai.

- Látni akarom. - szipogtam, majd felálltam a földről. - Engedjenek ki! - kiabáltam.

- Jungkook! - szólt rám Sehun.

- Nem halljám? Engedjenek ki! - kiabáltam tovább

- Mindjárt betömöm a szádat, ha nem hagyod abba a kiabálást! - mondta a melletünk lévő cellából az egyik férfi.

- Mit ordibálsz? - jött be az egyik, számomra ismeretlen őr - Mindjárt beraklak a 'nagykutyák' közé! - állt a cella elé.

- Úgysem teszi meg! - vágtam vissza. A zsebében kezdett el matatni, majd egy kulcsot vett elő. Behelyezte a zárba, és kinyitotta az ajtót.

- Kifelé! - rántott ki, majd azonnal vissza zárta a cellát.

- Sok sikert! - mondta Kai.

Végigsétáltam a már jól ismert folyosókon, s úgy éreztem, hogy otthon vagyok. Ez az én terepem. Itt érzem magam igazán jól.

- Melyik cellába tegyelek? - kérdezte inkább magától, mint tőlem - Megvan! - emelete fel kezét, és az utolsó cellára mutatott.
Mindta izgalom járta volna átt a testem, úgy sétáltam egyre közelebb.

- Jungkook, te vagy az? - hallottam meg egy ismerős hangot.
Oldalra fordítottam a fejem, s megláttam Hoseokot. Próbáltam a 'Suga' szócskát tátogni, hátha megérti, ám csak értetlenül bámult rám.
Végül elértünk a folyosó végére.
A cella üres volt.

- Haladjál! - kiáltott rám, majd belökött.

- Hol van a rab? - néztem az őrre, aki az ajtót csukta be.

- Minjárt hozzák. - jelent meg az arcán egy ördögi vigyor.

Ha Suga meghat, akkor ki lehet itt? Esélyem sem volt gondolkodni, az ajtó nyikorogva kinyílt. Amint megláttam, hogy ki is az, lefagytam.

kegyenc fegyenc | Yoonkook ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora