Güzel uykumun içine eden lanet telefonun sesinden dolayı gözlerimi açtım. Telefonumu alıp arayana baktım.''Günaydın Lucky'' ''Neden beni sabahın köründe arama zahmetinde bulundun Ryan ?'' ''Sabahın körü mü?Saat 12.00 ve One Direction ile bir görüşmemiz var.'' ''Hiç gelmek istemiyorum acaba büyükbabam mı öldü desem? Aslında çok mantıklı evet aynen öyle de büyükbabası ölmüş de'' ''Lucky hapörler açık ve rezil oldun.'' s*ktir ''20 dakikaya ordayım.'' dedim cevap vermesine izin vermeden telefonu yüzüne kapattım. Üzerime beyaz sonsuzluk ve Love yazan askılımı şortumu ve su yeşili vanslarımıda giydim (multimedyada var :) ) saçımı salıp siyah üzerinde beyaz puantiyesi olan tokamıda takıp bileğime bilekliklerimide taktıktan sonra hazırım. Aşşağı indim mısır gevreğimide yedikten sonra arabaya bindim ve Sam'in gelmesini bekledim,Samde gelince araba hareket etti ve bende kulaklıklarımı takıp Demi Lovato'nun harika sesini dinlemeye başladım. Araba durunca kulaklığımı çıkarıp cebime koydum ve indim. Kapıyı açışımda karşıma Ryan çıktı ona öldürü bakışlar attıktan sonra Ryan geldi. ''Sizi tanıştırıyim bu-'' lafını bitirmeden Niall ''Lucky Scott'' dedi sırıtarak ''Aman Tanrım Niall Horan beni tanıyor.'' dedim sırıtarak kahretsin Niall aynı sarı förbi gibi çok sevimli. Herkes bu dediğime kahkalarla gülüyordu 1 kişi hariç Zayn Malik. ''Asıl konuya gelelim '' dedi Paul. '' Şimdi öncelikle Zayn ve Perrie daha yeni ayrıldı ve Zayn 'in lakabı kötü çocuk olarak çıktı bu yüzden Lucky ve Zayn 1 yıl boyunca çıkıcaksınız kameraların önünde öpüşeceksiniz birbirinizin evinde kalıcaksınız sokakta evden çıkarken veya başka bir yerden el ele tutuşacaksınız partilere katılacaksınız kabul ediyomusunuz çocuklar ? '' ilk Paul'a anlamsızca baktıktan sonra Ryan'a baktığımda kafasıyla onaylıyordu ''Ben kabul ediyorum.'' dedi Zayn. ''Bende kabul ediyorum.'' Ryan'a baktığımda rahatça bir nefes verdi ''Bu arada Zucky çifti birazdan dışarıya çıkıp kendinizi kameralara gösteriyorsunuz şimdi hoşçakalın.'' dedi çıktı Paul. Sanki ortalıkta ölüm sessizliği varmış gibi hiç ses çıkmıyordu. Sessizliği Liam bozdu ''Zayn ve Lucky her ihtimale karşı dikkatli olun.'' dedi. ''Bunu bana değil arkadaşına söyle'' dedim ve Zayn 'i işaret ettim. ''Zayn sende fazla barlarda gezme Lucky ile zaman geçir Perrie ile olanları hatırlıyorsun değilmi kameraları görmediğin zaman Perrie ile zaman geçirmek yerine bara giderdin.'' ''Ah peki ben üzerimi değiştirip geliyorum.'' dedi ve merdivenlere yöneldi. Liam bana dönerek ''Onu değiştireceğini umuyoruz Lucky.'' Umarım Liam umarım . ''Ben hazırım hadi Lucky '' diyen Zayn'e baktığımda Cool Kids Don't Dance yazan tişört ve siyah dar paça pantolon giymiş ve beyaz konverslerle tamamlamış. Kapıyı açtı ve el ele çıktık ''Odunsun Zayn.'' ''Yine ne yaptım.'' ''Elimi biraz ''İnsanca'' sıkabilirdi.'' ''Senden nefret ediyorum.'' ''Ben sana bayılıyordum sanki.''