Çocuklar ile beraber arabalara bindik. 2 araba olarak gidiyorduk ilk arabada Harry Liam Louis Ryan gittiler. İkinci arabada ben Niall Zayn. Niall sürücü koltuğunun yanına geçti. Zayn ve ben en arkaya geçtik. Kafamı geriye doğru attım hala daha kızın dedikleri kulağımda çınlıyordu. ''SENDE NEFRET EDİYORUM SEN ZAYN İLE ÇIKIP BENİM HAYALLERİMİ YAŞIYORSUN VE ZAYN SENİN YANINDA ÇOK MUTLU SEN TAM BİR SÜRTÜKSÜN!'' gözümden bir damla yaşın akmasına izin verdim. Zayn bana baktı ve eliyle kafamı omzuna koydu noluyo ya -senden hoşlanıyordur- o gün bana senden nefret ediyorum diyen adam mı? -En büyük aşklar nefretle başlar gerizekalı- ha tabi.Ben az önce iç sesimle mi konuştum?Tanrım deliriyor muyum? ''Lucky?'' ''E-evet.'' ''İyi misin?'' ''İyiyim Niall sağol sen?'' sırttı ve devam etti 'Bende iyiyim ama ben o açıdan demedim bir yere dalıp gittin ve aniden gözlerin açıldı'' dedi sırıtarak Zayn ise kıkırdıyordu ''Ya gülmesenize!'' ''Tamam tamam gülmüyoruz '' dedi Zayn hala sırıtarak.''Çok gıcıksınız.'' ikiside kahkalarla gülüyorlardı. O sırada Zayn'in telefonu çaldı bende başımı kaldırdım ve arayana baktım ''Perrie <3 '' yazıyordu sanki görmemiş gibi davrandım ama bozulduğumu söylemeyim çünkü hala daha yanında kalp arken kim bozulmaz? Zayn ise telefonu kapattı. Dur ne telefonu kapattı. Belkide gördüğümü gördü? Araba durunca geldiğimizi anladım.İlk Niall indi ortalıkta kameralar vardı tabi Zayn inmeden önce elimi tuttu.Eve girincede bıraktı ve yukarıya çıktı.Ben ise Harry'nin yanına oturdum.''Yer misin?'' diyerek elindeki twixi bana uzattı. ''Hayır sağol'' dedim ve sırıttım Niall mutfaktan çıktı ve ''Harry paylaşmak istersen ben varım yani'' Harry ile gülmeye başladık ve Harry Niall'ın gözü önünde twixin hepsini ağzına soktu. ''Harry çok kötüsün!'' diye bağırdı Niall ''Louis ve Liam nerde?'' diye soru yönelttim ve devam ettim ''Ve Ryan?'' ''Liam ve Louis sevgililerinin yanına gittiler. Ryan ise bu aralar boş olduğu için Amerikaya gitmek için evdeki eşyalarını toplamaya gitti ve sana söylememi söyledi.'' ''Anladım sağol Harry''dedim ve Niall'ın yanına gittim ve Niall kendine bir sandewiç yapmış ya da yapamamış. ''Niall sakın onu yeme'' diye cırladım ''Ama açım'' ''Onu sen yaptın ve yiymezsin çünkü zehirlenme ihtimalin çok yüksek.Tanrı aşkına kim sandewiçine brokoli koyar bırak ben yaparım.'' dedim ve dolabı açtım mazemeleri aldım ve yapmaya başladım. 5 dakika içinde bitti ve Niall'a verdim. ''Luckyğ buğ çokğ güzelğ olmuşğ'' sırıtarak içeri geçtim. ''Lucky Zayn'e bir baksan iyi olur bence'' diyen Harry'yi kafamla onaylayıp yukarı çıktım.Kapısının önene gelerek kapıyı çalmadan önce derin bir nefes aldım ve kapıyı çaldım. Ses yok bir daha çaldım yine ses yok ''Zayn?'' ''1 saniye Lucky.'' dedi ve 1 dk sonra kapıyı açtı altında siyah kot pantolan üzerinde ise bir şey yoktu ve banyo yapmıştı saçından damlayan damlalarla agh o çok o çok ım şeydi fazla seksi. ''İçereriye geçsene'' dedi odasını işaret ederek onaylayıp geçtim.''Lucky kaç kişi ile çıktın?'' ''2 yani seninle 2.'' ''Anladım ben bide şey diycektim ım şey akşam benimle bara gelmek istermisin yani biraz kameralara gözükmüş oluruz yani-'' lafını bitirmesine izin vermeden ''Zayn gelirim yani sadece benimle bara gelirmisin diye sorabilirdin'' dedim ve sırıttım. ''Bide bugün burada kal yani Paul birbirinizin evinde kalın demişti değilmi?'' dedi sırtımaya çalışarak bu iş nereye gidiyor acaba ? ''Im peki.'' Saat 21.00 olmuştu ''Im Lucky hazırlanalım mı yani saat 21.00 ve fazla geç olmadan gidelim.'' ''Peki'' dedimczaten bavuluma bara giderken giyilecek olanları bile koymuştum hemen üzerimi değiştirdim (GİYDİKLERİ MULTİMEDYADA VAR) saçımıda düzleştirip yukarıdan at kuyruğu yaptım hemen aşşağı indim. İnmemle Niall ve Harry ıslık çaldılar ve baştan aşşağı süzdüler aynı şey gibi şey hah ufo gören masum köylü gibi aynen öyle sonra Zayn geldi ve beni oda baştan aşşağı süzdü. ''Zayn gidelim mi?'' ''Ah ne ?'' ''Artık diyorum gidelim mi?'' ''Hah tabi'' dedi hala bana bakarken. Niall ve Harry gülüyorlardı Zayn onlara öldürü bakış attı onlar susunca ben gülmemek için dudağımı dişlemeye başladım başladım. Sam geldi arabanın kapısını açtı Zayn ile arka tarafa oturduk Sam sürücü koltuğuna oturdu ve bara sürmeye başladı geldiğimizde el ele çıktık. Bara girdik ve bar sandalyesine oturduk.
-02.45-
''Zayn seni aptal dövme yığını niye sırıtıyorsun kalksana söylesene kaç bardak içtin sen?'' düşünür gibi yaptı ''Sanırım ben 10 bardak içtim ve sen çok güzelsin.'' dedi çapkınca sırıtarak ''Gerizekalı hadi kalk gidelim'' ''Tamam'' dedi ayağı kalkar kalkmaz yere düşücek gibi oldu ve bana tutundu ben ise onu sürüklemekle yitindim Sam arabayı açtı ve Zayn'i koltuğa yatırdık bende diğer tarafa geçtim ve Zayn'in başını kucağıma koydum. Eve gelince Zayn'i yatırdım tam yanından kalktım ''Lucky yanımda yat.'' ''Olmaz Zayn.'' ''Yatarmısın demedim yat dedim'' dedi ve kenera kaydı yanına yattım ve uykuya daldım.
***
Sabah uyanmamamın nedeni patlayan bir flaş oldu. ''Harry ne yapıyorsun'' ''Im hiç '' dedi ve aşşağı indi. Bende bu aralar fazla twittera girmiyordum girdim ve koşarak aşşağı inmem bir oldu. ''HARRY SENİ ÖLDÜRÜCEM KIVIRCIK SAÇLARINI KOPARICAM GEL BURAYA ''diyerek aşşağı indim ''Harry bu ne ?'' ''Bu bir tweet.'' ''Aferim sana zeki çocuk üzerinde ne yazıyor ve bu fotoğraf ne?'' ''Üzerinde ''Uyanın uykucu kumrular '' yazıyor ve fotoğraftaki sizsiniz'' dedi ve ''SENİ ÖLDÜRÜCEM'' dedim ve arkadan bir ses ''Hey kim kimi öldürüyor.'' Hemen Zayn'e tweeti gösterdim tepkisi ne oldu biliyormusunuz ''Bu okadar önemli bir şey deği Lucky.'' ''Elimden kurtuldun Styles.'' dedim ve Harry bana dil çıkardı.