O Benim Şebek Sevgilim

51 0 0
                                    

Sabah kahvaltımızı yaptık ve Harry o kadar zeki ki ''Hey hadi denize gidelim 4 kişiyiz çocuklar gelincede gideriz'' Harry'e hala kızgınım tabi ''Olabilir.'' dedi Niall.''Aa hadi ama hava bugün çok sıcak Lonrda havasını biliyorsunuz hadi bu günü değerlendirelim.'' ''Tamam benim için sorun yok.'' dedim Zayn'e döndüm ''Gitmesek mi?'' ''Neden hadi ama dostum kız arkadaşını bizimle gönderirsen gündeme yeni bir haber girer.'' ''Peki.'' dedi ve masadan kalkıp yukarı çıktık ben koyu mor olan bikinimi giymek için banyoya girdim.Bikinimi giyip saçımı bağladım ve şortumuda giyip kapıyı açtım Zayn hazır beni bekliyordu. Aşşağı indik ve arabaya bindik.Sakin bir yere gelmitik. Havluları şezlonga yazdık ben güneş gözlüklerimi taktım ve güneşlendim gözlüğümü çıkardığımda Harry bar sandalyesine oturmuş bira içiyordu Niall ise yemek yiyordu. ''Hadi denize girelim.'' dedim Zayn'e dönerek 'Olmaz.'' ''Hadi ama.'' dedim ve elini tutup kaldırmaya çalıştım ve kendiliğinden kalktı. ''Fazla derine gitmeyelim olur mu?'' ''Neden ?'' dedim çünkü neden bilmiyorum ''Ben yüzme bilmiyorum.'' ''Ne. Hahaha sen şaka yapıyorsun!'' dedim ama tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu.''Tamam merak etme güven bana.'' dedim elini tutum ve göğüsümüze kadar gelen yere gelince durduk.''Zayn şimdi dalıcaz tamam mı?'' dedim ve devam ettim ''Suyun altında gözünü aç merak etme aşşağıda gözüne tuzlu su fazla kaçmaz şimdi nefesini tut.'' dedim ve elini tutup daldım bana doğru yaklaştı ve dudağıma yapıştı nefesimiz bitince çıktık kahkahlarla gülüyordük ona doğru geldim ve ellerimi boynuna dolayıp ayaklarımı belime doladım. ''Senden nefret ediyorum.'' dedi sırıtarak ''Ben sanki sana bayılıyorum.'' dedim ve dudağıma ufak bir öpücük kondurdu. Harry ve Niall bize çok garip bakıyorlardı. Bizde el ele tutuşarak sudan çıktık .''Zayn denize girdi derine gitti daldı.'' dedi Harry ve Niall devam etti ''Ve 1 dakika boyunca suyun altında kaldı.'' ''Dostum daldılar dedim zaten.'' ''Ama 1 dakika demedin kıvırcık ''dedi ''Lucky!'' ''Ryan? Amerikaya gidiyorsun sanıyordum.'' ''Evet ama ne oldu tahmin et!'' ''Ne oldu?'' ''Ellen Show bu bölümde kimi davet edicek bil bakalım.'' ''Ciddi olamazsın.'' tek kaşını kaldırıdı ve yüzüme mal gibi baktı. ''Ben ne giyicem ve çok önemli bir sorun var beni bavulum 1D nin evinde Ryan ben gidiyim sen bavulu al '' dedim ve çıkardığım şortumu giyip arabaya koştum inanamıyorum Ellen Show.

***

Üzerime mor elbisemi giydim ve saçıma fön çektirdim . Hemen arabaya bindim.

***

''Dünyaca ünlü güzel bir fiziği var o bir manken o kişi Lucky Scott!'' Ellen'in beni çağırmasıyla hayranlarım çığlık atmaya başladı. İçeriye geçtim ve koltuklara oturduk Ellen konuşmaya başladı ''Lucky, Zayn Malik olan ilişkinden bahset biraz.'' ''Im Zayn ile harika bir ilişkimiz var yani o çok romantik.'' arada odun olabiliyor demek istedim ama diyemedim işte. ''Peki Lucky dün neler oldu?'' ''Anlamadım.'' ''Harry Styles'in twitterında paylaştığı fotoğrafta.'' dedi ve ekrana Harry'nin paylaştığı fotoğraf geldi .''Biz sadece birlikte uyuduk. ''Peki Zayn'in videolaını görmüşsündür dans videosunuda dedi ve ekrana Zayn'in dans ettiği video çıktı ve nasıl kahkaha attım ben bile bilmiyorum (Tepkisi multimediada ) ''Bunun hakkında ne düşünüyorsun?'' ''O benim şebek sevgilim.''

Sahte SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin