''Ha?'' ''Ne var Lucky içimden geleni söyledim.'' ''E-eve mi dönsek ve kızlarla mı yatsam hem kırmam.'' ''Kızarınca tatlı olduğunu biliyor musun?'' dedi kıkırdayarak.Hayır sakın kızarma Lucky. ''Ee hadi gidelim o zaman.'' dedi elimi tutarak. *** ''Bugün Doniya ile kalsın kızlar sonra ise Waliyha ve Safaa.'' Doniya'nın yanına gittim ve yanındaki diğer yatağa uzandım.Doniya uzanıp ışığı kapattı. ''Lucky?'' ''Evet?'' ''Zayn ile ilişkiy-'' ''Doniya hayır daha öyle bir şey yapmadık tatlım.'' kıkırdadı. ''Belkide evlenip çocuklarınız olur ve bizde hala oluruz Safaa küçük hala olur.'' kıkırdadım. ''İyi geceler Doniya.'' ''İyi geceler Lucky.'' -GECE 03.45- Su su istiyorum beni işiten duyan varlık yok mu? -Aptal bağırsan duyarlar hem kaldır kıçını ve kendin al- diyen iç sesine küfür savurdum belki bu küfürlerimi Eminem duysaydı kesin düet teklif ederdi.Yataktan kalktım ve aşşağı indim ışık açıktı televizyonda,merdivenlerden inerken baktığımda Zayn'i uyumuş gördüm mutfaktan bir şişe su aldım ve Zayn'in yanına gittim.Başındaki yastığı düzelttim ve üzerini örttüm,öpmek ile öpmemek arasında gidip gelirken yanağını öptüm ve yanından nasıl kalktığımı anlamadan yukarıya çıktım.Merdivenlerden ona baktığımda gözü kapalı sırıtıyordu.Uyumamış.Odaya girdim ve uyudum. -Sabah 09.00- ''Lucky.Lucky.Lucky.'' ''Efendim.'' ''Hadi kalk.'' kafamla onayladım.Doniya odadan çıktı ve üzerime bir şeyler geçirip aşşağı indim.''Günaydın.'' dedim herkese herkestende günaydın gibi sesler çıkınca mutfağa girip Trisha'ya yardım ettim.Kahvaltı hazırlanınca hep beraber sofraya oturduk.''Lucky erken dönmemiz gerekiyor .'' ''HAYIR!'' diyen Waliyha'ya döndüm. ''Merak etme sonra sizinle tekrar görüşürüz.'' ''Peki.''dedi ve yemeyine döndü.
***
''Peki Zayn son soru.Lucky ile beraber annene neden gitmiştiniz.'' ''Biz nişanlanıcaz.'' ''Peki bu ne zaman olucak hayranların ne diycek?'' ''Son soru demiştin.'' dedi ve arabaya bindik Londra'nın paparazileri.
***
Zayn beni eve bıraktı ve gitti.Şimdi Ryan'a patlamış mısır yediriyorum.(MM'de)''Siz ne yaptınız Zayn ile?'' ''Ailesi ile tanıştım öyle sen?'' ''Barbara Palvin ile zaman geçirdim.'' ah unutmuşum Ryan Barbara'ya aşıktı. ''Im iyi söyleseydin ya ona?'' ''Daha değil.'' dedi ve yanımdan kalktı.Telefonum titremesiyle kendime geldim.
Kimden:Zayn
Mesaj:Yarın parti var gitmemiz lazım.
Onaylayan bir mesaj gönderdim.Evet ne giyeceğim ben?