Bölüm Tanıtım Başlangıcı

85 7 4
                                    


Alina & Atacan.(LABORANT&SERBEST MESLEK)

Bölüm başlangıcı gibi başlangıçç yapacağım dersem inanmayın.

Normal bir başlangıçç işte.

Eveeet, Şöyle başlayalım.

Hikâyemizin Kahramanları acaba KİM veyaa KİMLER ??

Alina ile başlayalım;

Alina kızımız, laboranttır. Pek hastane ile alakası yok. Eğitimi almış ama kendi laboratuvar açmak istemiş. Öyle laboratuvar diye geçmeyin. Çok zengin olmuş bir kız. Bildiğiniz pardon bunu kim bilecek, gökdelen şeklinde laboratuvar mı olur.. :)

Kızımız köyde büyümüş, çobanlık yapmış.

18 gösterip 24 yaşında olan bir kız bu. İnanılmaz bir şey neyse fazla ayrıntıya girmeyeceğim, bende âşık olurum yoksa .. :)

Ayrıntıları hikâye içinde zaten paylaşacağım.

Geleliiimmm şimdi sıradaki karakterimize. ~Atacan~

Atacan'da tam atacan. İsmi gibi atıp tutan, attıklarını da tutturan. Çok bilmiş ama gerçekten bilmiş. Bilmediği, yapmadığı iş yok. Yaşı küçük ama seviyesi büyük. Fazla bilgisi olduğunu düşündüğü için lise bitince okumak istememiş ve askere gitmiş. Liseyi sağlık okuduğu için askerde revirdeymiş. Askerden gelince merakında polis olmuş, çok ilginç zaten nasıl olduğu daha kendi bile hatırlamıyor, anlık heyecan heves diyor. Neyse ondanda kısa süre sonra istifa ediyor. Küçüklükte çobanlık yapmış. Hikâye içinde de zaten lafları geçecek. Neyse geri kalan mesleklerini de artık hikâyede görürsünüz.

Bu arada bu adamımızda Alina gibi 18 gösterip 25 bilemedin 26 yaşında, yakışıklı mıı tatlı mıı karizmatik mii neyse amaaan bize ne canıımmm.. :)

Sessiz Ol,Duyacaklar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin