Selam. Kapak tasarımı için @okurseveer 'e çok teşekkür ederim.
- Boşver. dedim ve odamdan çıktı.
İç sesim : Slk şey jojuğu ellerinle kızlara vereceksin.
Sabah saat 11:39'uyanmıştım. Telefonum çaldı. Arayan Onur'du.
- Prenses.
- Nereye gidicez? Ona göre giyinicem.
- Prenses sakin ol. Denize gideceğiz.
- Yaa.
- N'oldu prenses?
- Hiçbir şey. Tamam o zaman sen bizim zile basarsın.
- Tamam prenses. Görüşürüz. dedi ve telefonu kapadım. Şaka yapıyo dimi aq? Peki Çınarlar'ı görürsek. Pff!!! Bişey yapmalıyım. Neyse Çınar beni seviyorya la la la...
Dolabımın kapaklarını açtım ve mor olan bikinimi giydim. Şortumu ve atletimi giydi. Sonra plaj çantama yedek kıyafetlerimi,güneş kremimi, plaj havlumu,kulaklık, kablosuz şarj aletimi koydum. Sandaletlerimi giydim ve telefonumu elime aldım. O sırada zil çaldı. Onur olmalıydı. Çantamı alıp aşağı indim. Evet Onur'du. Arabaya bindim.
- Ayy Onur ben güneş gözlüğümü evde unuttum. Hemen alıp geliyorum.
- Tamam prenses.
Merdivenleri ikili ikili çıkıyordum. Hemen odama girdim. Ortalığa göz gezdirdim. Hıh oradaydı. Makyaj masasının üstünde. Hemen alıp aşağı indim. Onur arabaya yaslanmış bir şekilde beni bekliyordu. Yuh amk duruşuna kurban. Hemen arabaya bindik. Vaktimizi boşa harcamanın bir alemi yoktu. Geldiğimiz yer mükemmeldi. Onur'un boynuna atladım ve yanağına bir öpücük bıraktım. Şezlonglar bile hazırdı. Şortumu ve atletimi çıkardım. Kulaklıklarımı kulağıma taktım. En sevdiğim şarkı olan Miley Cyrus - We Can't Stop'u açtım. O sırada Onur kulaklıklarımı çıkardı.
- Heyy!! Ne yapıyorsun?
- Hadi denize girelim.
- Tamam. deyip denize doğru yürüdük.
- Hadi yarışalım.
- Peki. Ama yenildiğinde yüzünün tepkisini merak ediyorum. Biliyorsun küçklüğümden beri sporla ilgileniyorum.
- Hadi o zaman.
- 3-2-1 başla. dedikten sonra alabildiğim kadar hızlı kulaçlar atmaya çalıştım. Fakat kolumu iyice kavrayan birine kadar. Bu Onur'du.
- Prenses ben acıktım. Kısa bir mola. Zaten birazdan arkadaşlarım gelicek. dedi ve gülümsedi.
Kumsalda tek bir kafe vardı. Adı "Keyif Kafe" ismi okuyunca kahkaha attım. Onur'da güldü. Gülünce gamzeleri belli oluyordu. Oha çocuk önceden rezervasyon yaptırmış. Ben sadece meyve kokteyli istedim. Onur, sandviç ve meyve suyu istedi. İstediklerimizi bitirdikten sonra hesabı ödedik.
- Yarıda kalan bir yarışımız var prenses.
- Üzgünüm ama yarıda kalan bir şarkım var. dedim ve piç smile yaptım.
- Peki prenses
Şarkıyı dinlerken gözlerimi biri kapattı ve ,
-Ben kimim? dedi Onur'un sesi değildi ama ses çok tanıdıktı. Ellerimle ellerrini gözlerimden çektim ve arkama döndüm. Şok olmuştum (ben de bim oldum :Dd). Bu Çınar'dı. Umursamadan önüme geri döndüm.
- Yapma böyle güzelim.
- Ne yapmalıyım peki??
- Bi düşüniyim mesela boynuma atlayabilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzen mi?
HumorBöyle bir meteorun kuzenim olmasına bende şaşırmıştım çünkü ilk defa birbirimizi görmüştük. Ama herşey o kadar kolay değildi . Devamı için okumalısın bence...