Selam ben geldim. Hepinizi seviyorum ve votelerinizi eksik etmeyin :D ♥ Ayrıca şimdiden bayramınız kutlu olsun. :D
"Bölmüyorum dimi?" dedi Onur. " Bölüyorsun "dedi Çınar. Ben sadece yatağıma oturup onları izledim sjsjsj. " Ayca ben arkadaşlarımla dışarı gidiyorum. Gelmek istersen bana söyle " dedi Çınar. Bende 'Hayır' bakışı attım. Çınar odadan çıktı. Onur bana önemli bişey söyliyecekmiş. Söze tam atılacakken telefonum çaldı." Hadi hazırlanmaya başlayın." dedi. "Neden ki?" dedim. "Geldiğimde bir arkadaşımın evine davetliyiz." dedi. "Tamam enişte görüşürüz."dedim ve telefonu kapadım.
- Ayça,ben ev tuttum.
- Nerede?
-Yan villa.
-Oha çok iyi.
- Evet. Ben artık evime gidiyim. Görüşürüz prenses.
-Görüşürüz. deyip sarıldık.
Hemen ılık bir duş aldım.Uzun bir askılı elbise giydim. Kırmızı rujumu sürdüm. Gözlerime eyeliner çektim.Saçımı açık bıraktım. Topuklu ayakkabılarımı giydim. Ben hazırdım. Çağla mini bir elbise gitmişti. Çok güzel olmuştu. Atakan'da siyah bir takım elbise gitmişti. Çınar'ı söylemiyorum bile. Çocuk taş gibi olmuştu. Teyzem de siyah kalem etek ve beyaz kısa kollu gömlek giymişti.Arabaya bindik.
-30 dakika sonra-
Nihayet gelmiştik. Kapıyı meteor bir çocuk açtı. " Hoşgeldiniz" dedi ve bana sarıldı. Adı Jonny'di. Yemekleri yedikten sonra Jonny'nin odasına çıktık. Sadece Çağla ve Atakan yoktu. Onlar yalnız takılmayı tercih etmişlerdi. Ve üçümüz şişe çevirmece oynamaya karar verdik. Çınar soruyodu ve ben cevap vericektim. " Doğruluk mu? Cesaretlilik mi? " diye sordu. Bende her zamanki gibi " doğruluk " dedim. "Beni hala seviyor musun? " dedi. " Nerden çıktı bu şimdi? " dedim. " Cevapla hadi " dedi Çınar. "Hemen bitiremem ben insanları " dedim. Sadece sırıttı. Jonny bize gözlerini açmış bize bakıyordu. Şişeyi çevirdim ve ben Jonny'e soruyodum." Doğruluk mu? Cesaretlilik mi? " diye sordum. " Cesaretlilik " cevabını verdi. " Hmm. Hıh buldum. Birine seni seviyorum diye mesaj at. Bu herhangi bir kişi olabilir. " Çok kolay olacak. " dedi.
Telefonuma bir bildirim geldi. 1 tane mesaj ve bu mesajı okuyunca gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzen mi?
HumorBöyle bir meteorun kuzenim olmasına bende şaşırmıştım çünkü ilk defa birbirimizi görmüştük. Ama herşey o kadar kolay değildi . Devamı için okumalısın bence...