Tam konuşacakken Çınar bana sus işareti yaptı ve Natali gitti. (-Çınar, + Ben)
+ Ne yaptığını sanıyorsun sen?!?
-Bak kızma ama ben seni Natali'ye sevgilim olarak tanıtım . Yaptığım yanlış ama o benim eski sevgilim ve benden umudunu kesmiyo belki böyle başımdan gider diye düşündüm.
+Bana söyleyebilirdin ve geleli sadece 1 gün oldu.. Ben seni hayatımda ilk defa gördüm ve iyi ki ilk öpücüğüm değildi olsaydı seni gebertirdim. Ve Natili'yi ara ve ayrıldığımızı söyle hemen!
-Bunu yapamam.
Aslında bu benim işime gelirdi.Meteor bir sevgili ağağaa ama biz kuzendik. ÜVEY KUZEN...
+Neden yapamazsın?
-Çünkü senden H-O-Ş-L-A-N-D-I-M. dedi bastıra bastıra
+Bak biz kuzeniz böyle bişey olmaz , olamaz. dedim
İç sesim : Bence olur üvey kuzensiniz ne zararı olur ki dedi sjsjsj.
-Sen de benden hoşlanıyorsan olur anladın mı?
+Peki bunları Natali'den kurtulmak için söylemediğin ne malum hı?
-Bak ben kızların peşinden koşmam,onlar benim peşinden koşar ama ben sadece sana böyle bir şey söyledim.Başka bir kıza söylemedim anladın mı?
+ Böyle bir şey olamaz çünkü biz kuzeniz kuzen anlamıyor musun aptal. dedim ama ben kendimi kaldırıyordum. Çınar'dan gerçekten hoşlanmıştım lanet olsun. :/
-Ama üvey kuzen tatlım. dedi ve göz kırptı.Ve tekrar söze atıldı,
-Ben seni seviyorum. Benim hayatımın anlamı olur musun ?dedi ağağaa. Gerçekten ondan hoşlanmıştım.
-Ben dışarı çıkıyorum gelince cevabını alıcam prenses. dedi ve gitti.
Hemen Atakan'ı çağırdım. Olanları anlattım ve dedi ki,
-Sen onu seviyorsan ya da hoşlanıyorsan bence çıkın. dedi
+Ondan hoşlandım ama sakın söyleme.Eee Çağla napıyo?
-Biz çıkıyoruz. dedi pic smile yaparak.
+Oha!!Atakan ne ara oldu yhaa ohaa!!
-19 dakika 34 saniyeden veri çıkıyoruz. dedi ve gitti.
Yemek yemek için aşağı indim ve eniştem,
-Tatlım Çınar nerede?
+Bilmiyorum enişte ama bana dışarı çıkıyorum dedi.
-Yine barlarda takılmaya mı gitti ki bu eşşek!?!?!
Bar mı oha oha oha. Kapı çaldı. Sofia kapıya baktı ve gelen Çınar'dı. (Eniştem - , Çınar +)
-Nerdeydin küçük bey?
+Baba of yine aynı muhabbet. Bardaydım işte.
-Odana çık cezalısın. dedi eniştem açıkçası ben eniştemden böyle bir tepki beklemiyordum. Yemeğimi hızlıca yedim ve Çınar'ın yanına gittim. Kapısını çaldım ve girdim. Çınar,
-Teklifimi umarım düşünmüşsündür prenses.
+E-e-evet düşündüm.
-Cevap?
+Bak biz kuzeniz ama üvey kuzen bu yüzden evet ama bir şartla.
-Ne şartı? dedi Çınar merakla.
+Barlara gitmek yok ve Natali boku bir daha buray gelmeyecek gelirse herşey biter anladın mı? dedim ve pic smile yaptım.
-Tamam aşkım.
+Seni seviyorum.
-Bende seni seviyorum bebeğim dedi ve beni kucağına aldı ve beni öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzen mi?
UmorismoBöyle bir meteorun kuzenim olmasına bende şaşırmıştım çünkü ilk defa birbirimizi görmüştük. Ama herşey o kadar kolay değildi . Devamı için okumalısın bence...