Deel 3

211 12 14
                                    

Staat jin opeens voor me van BTS!! Mij verdrietige gezicht veranderd in een verward en geschrokke gezicht.

Pov Jin
We zijn klaar met onze shoot en willen ergens gaan eten en de jongens willen graag ramen dus gaan we naar een fastfood restaurantje. We stappen binnen en gaan ergens zitten tot ik opeens een meisje aan de overkant zie zitten en ze huilt. Ik vertel het tegen de jongens en ik zeg zal ik er heen gaan? Ze zeggen ja en ik loop naar het meisje . Ze schrikt van me en ze is duidelijk een army denk ik lachend vanbinnen .

Pov Jade
Er komen geen woorden uit me mond en er lopen nogsteeds tranen over me wangen tot hij opeens vraagt : hoe heet je en waar kom je vandaan ik mompel en zeg umh ik heet jade en kom uit nederland ik zie dat jin schrikt van me antwoord en zegt wat kom je hier dan doen in het grote korea? Ik zeg umh das een lang verhaal en begin weer te huilen. Opeens zegt jin eeh wil je bij ons komen zitten dan kan je de jongens onmoeten. Ik tril van blijheid maar heb nog rode ogen van het huilen en zeg dan : oke is goed denk ik. We lopen naar de andere kant van het restaurant en zie opeens heel BTS zitten ik word hyper in mezelf maar probeer me in te houden. Jin pakt een stoel erbij en ga zitten tussen Jin en hope in en ik zie opeens iedereen naar me staren en ik zeg verlegen : umh hoi ik ben jade en umh en ik weet wie jullie want ja army yk zeg ik met een kleine glimlach. Ze geven me een lach en jin begint te praten : hoi ik ben Kim Seok-Jin maar noem me maar jin en hij knipoogt naar de andere en dan vertellen ze een voor een wie ze zijn : ik ben yoongi maar noem me maar Suga. Hi " im your hope im your .. "J-hope ff serieus zegt jin en dan zegt hij hoi ik ben J-hope zo gaat het door tot we bij jimin komen en hij kijkt me schattig aan en ga er van blozen gelukkig zien ze het niet. Opeens vraagt RM aan me waarom ben je in korea en de tranen springen gelijk in me ogen , RM ziet het en zegt opeens heb je een slaapplaats en ik schud zachtjes nee . Opeens gaan de jongens met elkaar in gesprek int koreaans en ja dat versta ik nie dus kijk maar gwn naar ze tot ze klaar zijn . Opeens zegt Jimin : we hebben besproken dat je voorlopig bij ons kan blijven ik hoor het en zit van omg dat kan toch nie denk ik ? Ik zeg dan umh oke dankjewel!

Pov jimin

Wat zou ze doormaken loop ik alleen maar te denken. Ze ziet er trouwens echt schattig uit we gaan der zich zoveel mogelijk op der gemak laten voelen denk ik. Ik kijk richting jungkook en zie dat ie heel verlegen word als Jade opeens wat zegt tegen de groep aahah jungkook word ook altijd verlegen van alles en iedereen

Pov Jade
Ik zeg heel random tegen de jongens dat ze der nog liever uitzien dan op tv en nu ik besef dat ik dat hardop zei beginnen ze allemaal te lachen. Na een tijdje gepraat te hebben zeggen ze dat  we naar hun huis gaan met hun auto's  ik zit naast jin en naast jin zit jungkook ik heb me oortjes in en zet bts op wat best raar is omdat ik nu naast hun zit. Na een halfuurtje komen we bij een supergroot huis aan mij mond viel open en iedereen schoot in de lach. Jin zei tegen jungkook wil jij Jade der kamer laten zien en jungkook zegt vergelegen ja. Hij pakt mij koffer en zegt lief loop maar mee jade . We komen bij een kamer aan tussen de kamer van jimin en kookie en hij zegt kom je wou je kamer toch zien;) .

Pov jungkook

Ik en Jade lopen naar boven ze komt de kamer binnen en haar ogen beginnen te stralen van bewondering ik grinnik en ze vraagt wrm ik lachte ik zeg : jou gezicht is leuk als je zo bewonderd kijkt zeg ik lachend en ze begint te blozen als ik eenmaal haar spullen heb neergelegd in de kast ga ik op bed zitten en vraag aan Jade waarom ze helemaal alleen in korea is en zie haar verdrietiger worden en ik zeg sorry maar voor ik dat kon zeggen kwam ze naast me zitten.

Pov Jade
Ik ga naast jungkook zitten en leg heel het verhaal uit waarom ik alleen in Korea ben met tranen die over me wangen lopen , ik was klaar met het vertellen en jungkook neemt me in z'n armen en voel me wel veilig bij kookie en ik zeg bedankt kookie your such a cutie . Hij krijgt rode wangen en loopt richting de deur en zegt : Jade we zullen goed voor je zorgen!! Als er wat is roep je mij maar of een van ons en neem nu maar ff je rust en we roepen je straks wakker voor het eten kookie maakt een hartje van zn handen en loopt weg. En na een kwartiertje val ik in een diepe slaap.

NIEUW DEEL!!!
jade is gwn bij bts en slaapt bij bts amazing ❤️
Zo snel mogelijk nieuw deel!!
En btw ik ga nie naar bts ziggodome😭😭

Is this Real?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu