Deel 5

172 10 3
                                    

Pov jade

Ik word wakker van een zonnestraal in me gezicht , rek me ff goed uit en elke keer verbaasd het me weer dat ik nog steeds in het huis van BTS ben. Ik stap me bed uit en doe de gordijnen open wat echt een top plan was maar niet heus want , word nu heelemaal verblind en val om en beland weer op me bed. Op dat moment komt Jungkook binnen lopen en zegt lachend : Jade what the hell ben je aant doen ?

Ummh ja gordijnen, zon, you know heb je genoeg informatie zeg ik lachend. Hij lacht en zegt wou komen zeggen dat wij ff naar de winkel gaan om boodschappen te doen dus als er wat is is Jin er en wij zijn dan nu ff weg. Oke zeg ik en hij vraagd nu : heb je een beetje goed geslapen kleintje? Ja hoor , wait wacht noemde je me nou kleintje? Ja zegt jungkook , ik zit op me bed dus pak een kussen en gooi die vol in kookie's gezicht en zeg pas maar op met wat je zegt kookie 😅! Hij grijnst en gooit nu het kussen naar mij toe maar ontwijk hem omdat ik "klein" en snel ben . Kijk kookie een voordeel van klein zijn , hij kijkt me aan en roept : KUSSENGEVECHT !! voor ik het hele woord hoor grijp ik al een kussen en gooi die tegen hem aan en ren lachend weg over heel de boven verdiepen en verstop me in een kamer van 1 van de jongens idk van wie die is maar ben te druk bezig me lach in te houden, als ik denk dat ie weg is ren in naar me kamer en ren naar het bed tot ik opeens merk dat kookie achter me staat en durf niet om te draaien . En ja hoor daar kreeg ik een kussen naar me hoofd en beland op bed na een tijdje zijn we uitgeput en liggen we naast elkaar met gespreide armen van de moeheid . Thnxx dat je me afleiding geeft kookie you're the best !! Kookie kijkt me aan lacht en begint te blozen , ik moet er wel om lachen . Jade ik moest nog mee naar de winkel dus is het goed dat ik ff ga dan kan jij je klaarmaken ik knik en hij geeft me een knuffel en loopt de kamer uit. Ik besef me dat ik gewoon en kussengevecht met jungkook had van BTS en voel me warmer worden. Nu iedereen toch weg is behalve Jin maar die is beneden ga ik maar is douche en me klaarmaken voor vandaag.

Pov jungkook

Ik geef Jade een knuffel en ga naar bedenen met de gedachte dat ze zei : you're the best wat me een warm gevoel vanbinnen geeft want ik zeg eerlijk ze is wel echt heel cute en lief . Ik kom beneden en jin zegt ik zou maar snel wezen want ze lopen net de deur uit , ik ren naar buiten en zwaai dat ik eraan kom. Ik stap in en op een duur komt er een geweldig idee in me op , JONGENS beter gaan we donuts halen!! De jongens roepen allemaal omg ja dat is een goed idee beter doen we dat en rijden naar een donut winkel. We komen terug met allemaal verschillende smaken en kleuren donuts stappen binnen en zet de donuts op tafel en zie dat Jade en Jin tv aant kijken zijn en zeggen enthousiast hey!! en staan op en Jade bewonderd de donuts alsof ze 10 puppies op een rij ziet zitten (idk😅).

Pov Jade

Jungkook en derest komt terug en ik zit met Jin tv te kijken en ook op hun te wachten , we zeggen enthousiast hoi en staan op om richting hun te lopen tot ik richting de tafel kijk met 2 dozen met donuts en bewonder ze alsof me droom is uitgekomen en zeg hyper OMG DONUTS yes!!! En iedereen schiet in de lach. We zitten aan tafel en eten allemaal 2 donuts tot V op het idee komt om te gaan zwemmen en iedereen knikt ja omdat ze in de tuin een zwembad hebben en het is warm vandaag en ik knik ook ja. We ruimen de tafel af en iedereen gaat zich omkleden om te gaan zwemmen. Ben omgekleed tot ik iemand op de deur hoor kloppen en hoor Suga zeggen kan ik binnenkomen? Ik zeg kom maar en zie dat ie 2 handoeken vast heeft en hij in zn zwembroek staat en kijk richting zn abs en mij mond valt open. Suga zegt is het uitzicht mooi ? Met een late reactie zeg ik met een rood hoofd van schaamte umh umh geen reactie hier op en Suga zegt aghja je ziet niet elke dag je favo boyband in een zwembroek en geeft een handoek aan mij en zegt kom dan gaan we naar derest. We lopen de trap af en lopen richting de tuin als ik opeens een mega groot zwembad zie met ligbedden op het water met de vorm van eten tuulk typisch denk ik! Ik kijk naar de jongens die mij aankijken en mij mond valt opnieuw open .
7 jongens in zwembroeken en ook nog is mij favo band is geen goede combi en begin te blozen. Iedereen schiet in de lach en jimin zegt jade je mond staat open. Ik doe me mond dicht wat ik genees doorhad en loop naar een ligbedje en leg me handoek erop. Ik word opeens bij me heupen gepakt en over iemands schouder getild en zie dat het jimin is : JIMIN NEE JIMINIEOPPA NEEEEE!! En hij loopt richting het water en krijg mezelf niet losgewurmpt .

WORD VERVOLGD (clifhanger enzo)
dit was deel 5 alweer
Hopelijk hebben jullie zin in het nieuwe deel
Stem op mij boek als je meer wilt!!!
LOVE YOU ALL!!❤️

Is this Real?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu