Pov Jade
Aaah! Ik word wakker van een nachtmerrie en moet zelfs ff op adem komen , tging weer over me ouders die me weer mishandelde wat ze btw ook echt doen, Daarom ga ik binnekort gwn weg ben toch 18 ik kijk wel waar ik terecht kom 'denk ik'. Ik kijk op me iphone en zie dat het nog maar 3uur snachts , pffff heb ik weer . Ik kijk naar me achtergrond waar een lachende Park jimin foto op staat en krijg een klein lachje op me . Ik scroll door me social media en zie dat ik een dm heb :Anoniem: ik snap wel dat je ouders je mishandelen ik zou precies hezelfde doen.
Ik negeer het berichtje en voel de tranen weer opkomen. Ookal ben ik het allang gewend omdat ik ook op school gepest word. Maar probeer me dan maar zo sterk mogelijk te houden en ja das ook reden 2 dat ik weg wil. Ik leg me mobiel op een duur weg en probeer weer te slapen met tranen in me ogen, en ik denk waarom ik waarom-m en na een tijdje word door me gedachtes weggezakt tot ik weer in slaap val. TRRRR TRRR me wekker gaat en zie dat het half 8 is , ik ga douche en trek me kleding aan wat alsvolgt en croptop is en een skinnyjeans met haklaarsjes daaronder en doe me haar in een knot en ga veder met me make-up ik ben niet zo make-up meisje dus doe alleen , eyeliner en mascara op.
Ik loop naar beneden en zie me ma staan en het eerste wat ik voel is angst. Goeiemorgen stotter ik en krijg een hoi terug
Ik moet eten dus pak een bakje muslie met yoghurt en loop naar de eettafel , ondertussen check ik me social media en zie een leuke foto van Jungkook voorbij komen met een koreaanse tekst die ik vertaal en er staat : fijne dag army's. Ik krijg er kriebels van haha wat een cuties zijn ze toch. Na een kwartiertje loop ik maar boven en pak me tas in voor school. Loop naar benede en pak me fiets , doe me oortjes in en zet Fake Love op en fiets richting school. (Na een kwartier kom ik aan op school)
Er kijken al weer van die bitchie meiden naar me maar negeer het maar en besef me opeens dat ik gym heb SHIT.
gelukkig heb ik nog een lange joggingsbroek want heb nog blauwe van eergister toen me ma me weer schopte.
Ik probeer zo min mogelijk aandacht te krijgen dus doe bijna altijd me oortjes in en luister BTS.
Ik struggle mezelf door de lessen heen en voor ik het weet ben ik uit.Ik pak me fiets en zie dat me band lek gestoken is PFFFF leker dan denk ik. Opeens komt er een groepje met van die bitchies naar me toe en krijg uit het niets een klap in me gezicht en een trap in me buik. Ik ren weg zo ver mogelijk, ik kan alleen maar denken ik trek het niet meer ik wil weg zo snel mogelijk. Ik kom aan bij men huis en ren huilend naar boven . Ik kijk me social media na en zie een berichtje van bts op insta met de tekst. We zijn veilig en wel terug in Korea ik like hem en loop richting de badkamer en doe me uitgelope Make-up af , ik ga op bed liggen met me oortjes in tot op een duur mij moeder komt . JADE!!! hoor ik van beneden en ik zeg ja wat is er krijg het antwoord dat ik naar beneden moest komen en de angst kwam weer naar boven . Eenmaal beneden krijg ik een preek omdat ik me troep niet opgeruimd had en krijg een schop in me maag. Ik kruip naar boven en huil mezelf in een diepe slaap.
Ik schiet wakker en zie dat het 8uur savonds is en ja tuurlijk waarom zou me ma me roepen om te eten dat boeit der toch niks.
Ik kijk of me ma boven is en ja dat is ze dus kan ik snel zelf ff wat eten. Ik pak een boterham en eet die snel naarbinnen en loop weer stil naar boven en dan zie ik ma staan en denk FACKK. Jade wrm was je beneden ummmh ummh ik i-k had nog niet gegeten stotter ik. Jade dan moest je maar eerder eten maar niet op 8uur en krijg een klap in me gezicht en ze loopt weg.
Ik raak zo erg in paniek van woede dat ik denk weetje zoekt uit morgen ben ik weg ik probeer het genees meer langer vol te houden. IK GA WEG!!!DIT WAS DEEL 1
arme jade Heb medeleiden met haar
Waar zou ze heen gaan?
Je komt erachter in het volgende deel
JE LEEST
Is this Real?
أدب الهواةEen meisje genaamt jade (18) is klaar met haar familie en loopt weg Ze heeft der spullen ingepakt en gaat ervandoor . Zo ver mogelijk van haar oude wereldje Ze komt uiteindelijk uit in Zuid-Korea, waar ze altijd al heen wou omdat haar fave band daar...