"Een paar dagen later"
Deze paar dagen liepen verliepen rustig en ze hebben niet zoveel nuttigs gedaan.
Vanaf vandaag gaat heel bts trainen voor de aankomende tour die ze vandaag gaan plannen.Pov Jade
Ik word wakker door een happy face kookie boven me hoofd. Hij zegt: goodmorning SUNSHINE , kleed je snel om en jin heeft je ontbijtje ingepakt dan kan je die onderweg opeten. Onderweg Opeten? Vraag ik waarop kookie antwoord : ja we gaan naar bighits en derest is een verassing en hij loopt weg met een knipoog. Ook weer lkkr duidelijk lach ik in mezelf. Ik kleed me om en doe me haar in een staart en loop half moe naar beneden. Als ik beneden ben is iedereen al aangekleed en Jimin geeft mij eten en zegt dat ik mee moet komen. Iedereen is zo te zien heelemaal happy en we gaan richting bighits en daar zie ik het wel. Aangekomen bij bighits neemt RM het woord over.
Pov RM
We gaan met zn alle op de bank zitten in onze trainingzaal met een glas drinken en ik ga Jade eindelijk vertellen dat er een tour komt. Oke Jade zoals je ziet zijn we allemaal een beetje hyped waarop jade zegt : Ja daar ben ik ook al achter gekomen en ze lacht. Nou wij als groep wisten dit al maar wouden het als verassing houden . Nou over een maand begint onze world tour van ons nieuwe album die "Respect all , fear none" gaat heette en we hebben besloten dat jij mee mag dat heeft jungkook geregeld met onze managers. Ik zie dat jade een smile of der gezicht krijgt en neemt ons allemaal in een knuffel. En zegt OMG dit had ik echt nooit verwacht ik ben jullie zo dankbaar!! Iedereen zegt no problem en Ik ga veder met vertellen. Omdat we over een maand op tour gaan gaat de laatste maand wel wat drukker worden en moeten we veel trainen maar daar mag jade natuurlijk ook met mee komen. Nou dat is een beetje wat ik wou vertellen wat we vandaag deels ook gaan doen.
Pov Jade
Ze zijn aant trainen en hebben over een uur pauze. Opeens krijg ik een leuk idee om voor iedereen een leuk kadootje te halen om ze te bedanken voor het regelen dat ik mee mag en dat ze me al zolang opvangen. Maar omdat kookie het officieel geregeld heeft koop ik wat extra's voor hem maar dat geef ik dan voor dat we gaan slapen. Ik loop naar Suga en zeg dat ik ff weg ben om wat te halen en heb geregeld dat er een beveiliger mee gaat omdat ik seoul in me uppie nog best eng vind en de weg niet zo goed weet. Suga kninkt en zegt het tegen de jongens en wens good luck! Ik zeg tegen de beveiliger dat ik naar de stad wil met de leukste winkeltjes. Hij kninkt en doet de autodeur voor me open en rijden richtig de stad.
" een kwartiertje later in de stad"
Oke wat zouden ze leuk vinden kwa geld maakt het niet uit want heb een heleboel van de producer gekregen vorige week toen ik kleding ging kopen voor mezelf. Allereerst gaan we iets voor J-hope halen maar dat is vrij makkelijk want hij houd van snoep. Dus loop richting de jamin en haal allemaal soorten snoep uit allemaal landen maar vooral nederland omdat ik daar vandaan kom. Dan voor Jimin ik weet dat hij van sieraden houd dus koop voor hem een silvere ring. Voor RM en Suga koop ik een album van Eminem want ja ze zijn rappers you know. Voor Jin koop ik een set van jamie oliver z'n nieuwe koopboeken . Voor V een rood trainingspak van gucci en dan krijgen we Kookie , mhhhh wat vind kookie leuk?. Hij vind gamen dus ik ga naar de gamemania en koop het nieuwste spel : Rainbow six siege. Dat is blijkbaar heelemaal in zegt de bewaker en hij zegt dat kookie er ook al lang voor spaart, omdat kookie het geregeld heeft en hij altijd zo lief is koop ik nog wat extra's dus koop ik 2 vip kaartjes online van Charlie Puth maar die bestel ik op de terug weg. Na alles te hebbeb gekocht gaan we terug naar BigHits. Waarneer we er zijn lopen we richting bigHits en de bewaker tilt ondertussen alles omdat ik op zoek ben naar het eerstvolgde concert van Charlie Puth. Blijkbaar is er een concert in Japan en dat ligt naast Korea, eerst vraag ik het wel ff aan de manager die zegt dat het mag maar dat kookie daarna echt hard moet trainen. Ik knik en bestel zo snel mogelijk de laatste vip kaartjes nog. Ik loop naar hun trainings zaal en zeg vrolijk hoi allemaal kunnen jullie ff allemaal bij elkaar komen zitten ik heb wat voor jullie. Wanneer ze allemaal zitten kijken ze verbaasd naar de tassen die ik mee heb. Oke jongens ik ben net kadootjes gaan halen omdat ik jullie zo dankbaar ben dat jullie me zolang al opvangen en helpen in deze moeilijke tijd en dat ik natuurlijk mee mag op World tour. Ik geef het eerste kadootje aan RM en Suga en als ze eenmaal zien wat het is word ik heftig geknuffeld en zeggen allebij dankjewel die wouden we echt al suppergraag!! Dan ga ik naar hobie die al zenuwachtig loopt te wachten en ja hijs heelemaal gelukkig met zn snoep zoals altijd en word ook door hem geomhelst. V maakt zn kado open en zegt eeh hoe wist je dat ik die wou!!! Omg deze is zo vet thnxx jade. (Iedereen omhelst jade btw). Ik geef jimin zn kadootje en doet de ring gelijk om en zo te zien is hij er blij mee. Jin reageerde op zn kadootje ook heel blij want hij wou voor kerst al nieuwe recepten uitproberen. En nu geef ik Kookie zn kadootje en glimlach naar hem. Als hij het opengemaakt heeft komt er een grote lach op zn gezicht en begint te springen van blijschap en zegt: omg jade deze wou ik deze week nog halen. Hij neemt me in een diepe knuffel en geeft me een kus op me hoofd , ik begin te blozen en hobie zegt dan heel hard : OEEEEH KOOKIEEE !! Terwijl hij sabbelt op zn Lolly.
Daatna genieten we van het eten en daarna zegt RM dat hun pauze voorbij is en gaan veder trainen en ik besluit een netflix film te gaan kijken op me macbook .Dat was deel 13 al weer!!
Dit deel heeft nog een vervolg ❤️
Sorry voor het 2weken niet posten maar vanaf volgende week komen der meer delen online wegens de vakantie ❤️
Ik hoop dat jullie dit deel weer leuk vonden en dan zie ik jullie binnekort weer
Love u all❤️
JE LEEST
Is this Real?
FanfictionEen meisje genaamt jade (18) is klaar met haar familie en loopt weg Ze heeft der spullen ingepakt en gaat ervandoor . Zo ver mogelijk van haar oude wereldje Ze komt uiteindelijk uit in Zuid-Korea, waar ze altijd al heen wou omdat haar fave band daar...