Pov Jin
Als ik wakker word is het 7 uur. Iedereen slaapt nog dus ik ga rustig naar beneden en begin met het ontbijt voor iedereen klaar te maken. Ik wou de tafel dekken maar dacht nee ze vinden het op bed vast veel fijner. Ik ga naar de winkel en haal wat broodjes en croisantjes. Als ik terug ben pak ik wat eieren en begin ze te koken in een klein pannetje. Ik weet dat RM gekookte eitjes niet lekker vind dus voor hem maak ik zo een gebakken. Ik schenk glazen met appelsap en fristi in want weet dat ze dat lekker vinden. Maar Jade.. ik weet eigenlijk niet wat Jade lekker vind. Ach ik zie het zo boven wel en ik ga verder. Ik snijd de croisants open en maak voor V en Kookie een croisant met boter en Kipfilet. Voor J-Hope, RM en Suga een croisant met choco pasta en honing. Voor mezelf en jimin maak ik een croisant met frambozen jam. Maar dan kom ik weer met het zelfde probleem.. wat vind Jade lekker. Eigenlijk ken ik haar nog niet zo goed. Weet je wat ik ga wel naar boven en maak der wakker om het te vragen. Als ik boven kom staat J-hope onder de douche. V en Kookie zijn aan t gamen in een andere kamer en de rest slaapt nog. Ik sluip naar Jade toe en vraag me af hoe ik haar wakker ga maken... KIETELEN!!! Dat word het , ik doe de dekens een beetje van der af en kietel der zacht in der nek . Blijkbaar kan ze ertegen dus we gaan een stapje veder. Ik spring op der en ga der porren in der zij en ze schrikt wakker en begint gelijk om der heen te slaan en keihard te lachen. Maar het lukt der nie om mij van der af te krijgen. Terwijl dat ik door ga met der kietelen komt Kookie binnen. Die word super boos en duwd me van der af. "WTF DOE JE MET DER" zegt hij hard. "Ik was der gwn aan t kietelen vriend! Ik wou vragen wat ze voor ontbijt wou omdat ik der eigenlijk nog helemaal niet ken! Straks is ze allergisch voor chocolade en geef ik der chocolade pasta! Toen ik hier stond dacht ik, ik kietel der wakker maar ze kon tegen m'n legendarische nek kietel! Daarom porde ik der in der zij dus chill out!! En je hebt niet eens een relatie met der dus waarom doe je boos!!
Pov Jade
Jin kietelt me wakker maar ben nog niet echt wakker als kookie binnenkomt. Als ik echt wakker ben weet ik nie wat er aan de hand is maar blijkbaar hebben jin en kookie ruzie idk wrm maar oke.. ik luister maar een beetje tot ik opeens hoor dat hij boos is omdat jin op me zit en me kietelde maar wtf ik heb genees met hem dus idk wrm die zo boos word. Op een duur roep ik : EEH JONGENS DOE IS RUSTIG . RM die ook wakker is geworden zegt het zelfde en zegt tegen V dat tie kookie weg moet halen. V pakt Kookie bij zen middel en trekt hem terug naar de kamer waar ze zaten te gamen en Jin gaat met J-hope naar beneden want die ging door al het lawaai de douche uit om te kijken wat er was. Ik ga ook naar beneden en besluit daar een douche te nemen terwijl RM boven douchet. Als ik klaar ben met mn douche hebben Jin en J-hope de tafel gedekt en heeft iedereen zen eten.
Pov Jin
Warneer we naar beneden lopen gaan hobi en ik het eten en de tafel dekken na een lange stilte vraagt hobi aan mij : eeh wat was dat net tussen jou en kookie want ik was aan het douche? Ik zeg wat er gebeurd was en dat ik alleen aan jade wou vragen wat ze als beleg op der eten wou en ik dacht nou een perfecte manier om dat kietelend te doen, maar blijkbaar vond kookie dat niet zo leuk terwijl kookie nog genees wat met Jade heeft . J-hope vind het ook maar vreemd en staat 100% achterme . Na vanalles en nog wat waar we over hebben gepraat roept J-hope derest.
Iedereen komt naar beneden en begint aan het ontbijt , tis al een heletijd stil want niemand weet goed wat die moet zeggen na het conflict van net. Tot Jade de stilte verbreekt en vraagt: Wat gaan we doen vandaag ? Waarop iedereen naar elkaar kijkt en Suga zegt: ik heb zin in mario kart!!! En iedereen begint te ja te schreeuwen . IK CLAIM PEACH!! Zegt J-hopePov jade
Tijdens het eten is het heel stil tot ik de stilte verbreek en vraag aan heel bts: wat gaan we vandaag doen?? Waarop na een tijdje yoongi antwoord met : IK HEB ZIN IN MARIO KART!! . Waarop iedereen ja begint te roepen en j-hope gelijk komt met : IK CLAIM PEACH!! Waardoor iedereen in een deuk ligt. Als we uitgelachen zijn krijg ik van jimin te horen : kan jij gamen Jade?? Waarop ik zeg dat ga je zien jiminie. We ruimen de tafel met zn alle af en gaan met zen allen op de grond voor de tv zitten , ik zit tussen Hobi en kookie en naast kookie zit Jin en voor ons zitten jimin , suga en rm . Hopen dat dit goed gaat tussen kookie en jin ga me der maar niet te veel op focussen. Iedereen gaat zn karakter kiezen en ja hoor jhope heeft peach geclaimt en begint in vreugde rond te springen . Waarop ik baby peach kies waardoor ik in een inmense knuffel van jhope krijg en keihard begin te lachen. Als volgt kiest: rm donkey kiest, yoongi: yoshi , kookie : bowser , jin : mario en jimin kiest luigi.
Het eerste potje zijn we elkaar aan het kloten waardoor we meer op elkaar letten dan de game maar op een duur word het serieuser en zitten we heelemaal in de game. Jimin heeft het 1ste potje gewonnen , kookie de 2de en ik de 3de waarop ik zeg: ZIE JE IK KAN WEL GAMEN HOOR!! iedereen begint te lachen en ik zeg er gelijk achteraan plaspauze boys!! Iedereen gaat z'n eigen dingen ff doen en ik zie kookie met jin praten en gelukkig op een normale manier. Ik ga een glas met fristi pakken en ga op de bank zitten. Na een tijdje komt kookie naar me toe en zegt: sorry voor vanochtend dat ik zo overreageerde ik dacht dat jin je zeer deed. Maar ik heb met hem gepraat en hij bedoelde het gewoon lief tegenover jou dus het spijt me jade. Ik sta op en geef kookie een knuffel en ook zeg : maar kookie ik ben niet boos op je maar jin bedoelde het gewoon lief. Als hij me loslaat zegt hij : iknow dat weet ik nu . Nou laten we er een leuke dag veder van maken zeg ik. Na de "plaspauze" gaan we tenissen tegen elkaar op de Wii , de tijd vloog om en voor we het weten was het al 7uur en hadden nog niks gegeten dus jin gaat naar de keuken om te koken. Waarop iedereen zn eigen ding gaat doen tot het eten klaar is. Ik loop naar buiten en ga bij het zwembad zitten met me voeten in het water en zet muziek op en begin zacht meetezingen.Dat was hoofdstuk 10 alweer!!
Gamen met BTS lijkt me amazing😍!!
Btw ik ga volgende week naar burn the stage in pathe wie gaat er nog meer!!!!!
(Btw deze week een extra deel want heb veel inspiratie!!)
JE LEEST
Is this Real?
FanfictionEen meisje genaamt jade (18) is klaar met haar familie en loopt weg Ze heeft der spullen ingepakt en gaat ervandoor . Zo ver mogelijk van haar oude wereldje Ze komt uiteindelijk uit in Zuid-Korea, waar ze altijd al heen wou omdat haar fave band daar...