7.BÖLÜM

33 2 1
                                    


Bazen insan olaylardan hayattan dünyadan soyutlamak ister.işte bende şuanda o durumdayım.her yerim tutulmuş bir şekilde yatağımda uzanıyordum.sılanın söylediklerini düşünmüştüm ama bana göre yaptığı bir hataydı.Belkide bu konuda hassas olduğum için böyle düşünüyorumdur.
Ama bu sefer sılanın canı yanmicak buna izin vermicem.

Salona ulaşan holden yürüdüm.salondan gelen seslerle gerileyip dinledim.Sanki bağırışma gibi bir sesti.Bunlar annem ve babamdı.kulağımıkapıya dayayıp onları dinledim.
Babam;
-aysun neden anlamıyorsun ben izin vermiyorum hemen o okuldan ayrılıcak
-asıl sen anlmıyo musun ne diyosun kızın bir senesi kaldı.
- başka bir okulda devam etsin sanki şehri değiştirelim diyorum
- iyide neden
- ben istiyorum nokta merveyede şöyle gelip bana itiraz etmeye kalkmasın
Kapının sesiyle babamın evden ayrıldığını anladım.Bu neydi şimdi.
Kapıyı açıp annemin yanına gittim.Burukça bana baktı.
- Anne noluyo neden okulu değiştiriyorum.
- sen bizimi dinledin?
- Evet anne sana bi soru sordum lütfen
- bilmiyorum kızım baban sinirliydi .Aniden okulunu değiştirmeni söyleyip gitti.
Sinirlerim alt üst oldu.
- DEĞIŞTIRMİCEM!!!

👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣

Saatlerdir yürüyordum nerdeydim bilmiyorum. Gerçekten sinirlerim çok bozulmuştu. Birilerinin benim için hayati kararlar vermesi , beni sınırlamasına katlanamıyordum.

Aklıma telefonum gelince ceketimin cebine elimi attım.telefonumdan saate bakınca 16.23 olduğunu gördüm.
Ben yaklaşık 3 saattir yürüyomuydum yani.inanamıyorum!
Kafamı kaldırıp etrafıma baktım düz bir yol sonuna doğru çalılıklar artıyordu ve etrafta  tabela da yoktu.
Çalılıklara doğru yürüdüm etrafa baktım.kimse görünmüyordu.
Çalılıkların arasındaki geniş aralıktan zorda olsa geçtim.kafamı yavaşça kaldırdım. İlerde banklar ve bir park vardı. İnsan sesleri geliyordu ama tam değildi biraz daha yürüdüğünde bir tabelaya rastladım.tabelada sprey boyasıyla "fr4" yazıyordu. Sanki bi yerde görülmüştü tanıdık geliyordu ama tam hatırlamıyorum. Biraz daha ilerleyince yerime çakılı kaldım.Bu nasıl olurdu. Ahmet fırat kolunun altında bir kızı almış.Herşey üst üste gelmişti buda tuzu biberi olmuştu. İsteksizce gözümden bir damla yaş geldi.







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAKLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin