Boğazımın kuruduğunu hissettim.Oturduğum koltuktan kalktım.Mutfağa giden karanlık koridordan geçip mutfak kapısından girdim.Yukarı raflardan kulplu bir bardak alıp buz dolabından yeni çıktığı belli olan şu şişesindeki suyu bardağa doldurdum.Su boğazımdan geçtikçe rahatladım.
Sırtımı mutfak mermerine yasladım.Derin bir nefes aldım.Cebimde birşeyin titrediğini görünce elim oraya uzandı telefonda gördüğüm isimle sırıttım.' SILA '
"Alo sıla"
"Alo merve nasılsın iyimisin"
" iyiyim sen "
"Bende iyiyimde hayırdır"
Sıla telefonun ardından bir nefes alıp bıraktı
" buluşma hazır sıra geldi İNTİKAM 'A"
Bu sözden sonra ikimizde büyük kahkahalar atmıştık.📜📜📜📜📜📜📜📜📜📜📜📜📜📜📜
Geçmiş (Dün)
Hışımla ve sinirle yürüyordum. Dâhil deniz beni en azından biraz sakinleştirdi.Ayşe şuan yanımda bana teselli etmeye çalışsa da işe yaramıyordu.Ben sağa sıla dönerken ayşeye benimle geliyordu.Ayşe iki kolumdan da tutup beni kendine çevirdi;- Ya merve bi sakin ol.Sıla aradı...
Konuşmasına izin vermeden
- Nasıl ya bide arıyomu o bize ihanet etti.
- of merve birşeyler dedi oyun berk söz möz felan ama sende sakin ol biraz lütfen
Tuttuğu kolumu ondan çekerek of tamam ya ben sakinim
...
Biraz bekledikten sonra sıla uzaktan bize doğru koşuyordu şuanda vücudumda yaşadığım duygu karmaşasına anlam veremiyordum.
Yanımıza nefes nefese gelip ellerini dizine koydu.Sonradan doğrulmuştu bense ona kollarımı bağlamış bakıyordum.
Elleri belinde
- Kanki ler bu iş tamam artık istediğimi alabilirim
Kaşlarımı daha çok çatıp sılaya baktım.Anlamamıştım
Ayşe aklımdan geçen soruyu benden önce sormuştu.
- Ne almak istiyorsun ki Sen?
Sıla gülüşünü büyültüp
- İNTİKAM
dedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI AŞK
ChickLito ismi sevdanin ağzindan duyduktan sonra dünyam başima yikilmiş , başimdan aşaği kaynar sular boşalmişti resmen ama belli etmedim, edemezdim kalbimin acisini dışarı vurarak başkalarinin canini yakamazdim. Bu benim hakkim değildi.Ama bu günden son...