12

764 60 12
                                    


Louis- Έχεις το θάρρος να φιλήσεις την Jen για δύο λεπτά?
Είπε και έμεινα με ανοιχτό το στόμα.

Jen,Liam- Γουατ???
Ο Liam φάνηκε να έχει την ίδια αντίδραση με εμένα.

Louis- Τι δεν καταλάβατε από την πρόταση μου?

Jen- Δεν είσαι με τα καλά σου.

Liam- Εεεμ, οκ. Θα το κάνω.
Είπε διστακτικά.

Liam- Έτσι κι αλλιώς για το παιχνίδι είναι.
Συνέχισε και χωρίς να περιμένει απάντηση, με πλησίασε. Σε κλάσματα δευτερολέπτου, μηδένισε την απόσταση, ενώνοντας τα χείλη μας.

Ομγ! Έχω πάθει τρία εγκεφαλικά! Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά! Και φιλάει και τέλεια!

Αχ θεέ μου! Λιώνω!

Κουνάει τα χείλη του ρυθμικά και τα δικά μου ακολουθούνε κάθε τους κίνηση.

Ομφγ! Δεν περίμενα ποτέ ότι το πρώτο μου φιλί με τον Liam θα ήταν κάπως έτσι.

Μετά από ένα λεπτό περίπου, τραβάει τα χείλη του μακριά από τα δικά μου, και μου χαμογελάει.

Stella- Ελάτε πιτσουνακια. Έχουμε κι ένα παιχνίδι να συνεχίσουμε.
Σας έχω πει ποτέ, πόσο θέλω να την πνίξω στην τουαλέτα??? Μάλλον όχι. Ε σας το λέω τώρα. Πολύ. Και θα πατήσω και το καζανάκι μετά.

Επέστρεψα στην θέση μου, δίπλα στην Elen, η οποία έγειρε το κεφάλι της να μου πει κάτι.

Elen- Πόση ώρα νομίζεις ότι φιλιόσασταν?
Μου ψυθύρισε.

Jen- Εεμ, δύο λεπτά?

Elen- Πολύ περισσότερο. Γύρω στα τέσσερα.

Jen- Γουτ? Αλήθεια τώρα?

Elen- Όπως σε βλέπω και με βλέπεις.

Πωση ώρα φιλιόμασταν? Τέσσερα ολόκληρα λεπτά? Όχι, όχι, όχι. Με την καμία. Τι φάση? Εμένα γιατί μου φάνηκε λιγότερο?

Btw. Το παιχνίδι εξελίχθηκε πολύ βαρετά και κόντευε να πάρει ο ύπνος.

Jen- Παιδιά, εγώ βαρέθηκα.
Είπα και πήγα να ξαπλώσω στον καναπέ.

Άκουγα φωνές και διαλόγους, πράγμα που με έκανε να με πάρει ο ύπνος σε ελάχιστο χρόνο.

*την επόμενη μέρα*

Ανοίγω τα μάτια μου και το φως του ήλιου με τυφλώνει. Αλλάζω πλευρό, ώστε να μην με ενοχλεί το φως. Την ίδια στιγμή, παρατήρησα κάποιον να κοιμάται στο πάτωμα, κουκουλωμένο με το πάπλωμα μου.

ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΙΜΆΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΆΠΛΩΜΑ ΜΟΥ??!!

ΤΙ ΣΤΟΝ ΔΙΆΟΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΔΩ???

The Fuckboy L.P.Where stories live. Discover now