23

584 49 5
                                    

Πριν προλάβει να ξεκινήσει ότι βρώμικο είχε στο μυαλό το, άλλο που δεν ήθελα κι εγώ, χτύπησε το κουδούνι.

- Ποιος είναι γαμώτο. Αν είναι για διαφημιστικά φυλλάδια, θα τους τα δώσω να τα φάνε.
Μονολόγησε ο Liam και σηκώθηκε να ανοίξει. Ακολούθησα κι εγώ.

- Ποιος;
Φώναξε, ενώ βρισκόταν μπροστά από την πόρτα.

- Εγώ είμαι ρε βλάκα. Άνοιξε.
Ακούστηκε η φωνή του Louis από την άλλη πλευρά της πόρτας.

- Θα του σπάσω τα μούτρα.
Μουρμούρησε πριν ανοίξει.

Η μορφή του Louis και μιας κοπέλας εμφανίστηκαν μπροστά μας.

- Ουψ. Διέκοψαν κάτι;
Αντέδρασε μόλις μας είδε μαζί.

- Ε, λίγο. Περάστε, δεν πειράζει.
Τα παιδιά πέρασαν μέσα και βολεύτηκαν στο σαλόνι.

- Δεν σας σύστησα. Jess, από εδώ η κοπέλα μου η Eleanor, Eleanor από εδώ η Jess, που σου έλεγα.

- Χάρηκα
Αποκρίθηκε με ένα χαμόγελο, και έτεινε το χέρι της για χειραψία.

- Κι εγώ
Ανταπέδωσα, εξίσου χαμογελαστή.

- Είσαι καινούρια απ'ότι έμαθα. Λίγο πριν έρθεις έφυγα για ένα ταξίδι και δεν σε πρόλαβα.
Φαίνεται πολύ καλή κοπέλα. Την είχα ξαναδεί παλιότερα στο σχολείο, αλλά δε είχα δώσει ιδιαίτερη προσοχή.

- Loui έρχεσαι να σου πω λίγο.
Έκανε νόημα ο Liam και εκείνος ακολούθησε.

- Και για πες.
Μου απεύθυνε τον λόγο η Eleanor, όταν είχαμε μείνει πια οι δυο μας.

- Τι να πω;

- Πως τα πάτε με τον Liam; Μας μιλάει πολύ για εσένα ξέρεις.
ΓΟΥΑΤ? Ο Liam Payne μιλάει για εμένα? Σε άλλους? Ουαου?!

- Αλήθεια; Και σαν τι σας λέει;
Ρώτησα με περιέργεια.

- Μας λέει πόσο χαρούμενος άνθρωπος είσαι, και πως τον κάνεις να νοιώθει πολύ καλύτερα όποτε είστε μαζί, και άλλα τέτοια. Πάντως ταιριάζετε ποου.
Είπε και χαμογέλασε.

- Κι εσύ με τον Louis.

- Να ξέρεις πως αν χρειαστείς κάποια για να μιλήσεις, εγώ είμαι εδώ. Το ίδιο και η Perrie. Είναι η κοπέλα του Zayn. Θα την γνωρίσεις το βράδυ. Θα είσαι έτσι;

- Ναι, εννοείται.

- Μην εμπιστευτείς ποτέ όμως την Christy, την αδερφή του Niall. Καινούριο ίδιος δεν έχει πολύ καλές σχέσεις μαζί της. Μας έχει προδώσει πολλές φορές.

- Όταν λες σας έχει προδώσει, τι εννοείς;

- Να, έκανε τα πάντα για να χωρίσει εμένα και τον Louis, την Perrie και τον Zayn, και το ίδιο θα γίνει και με εσένα και τον Liam, αν το προχωρήσετε. Απλά πρόσεχε.

The Fuckboy L.P.Where stories live. Discover now