Namjoon koridorda koşarak çığlık atmaya başladı. Bir kaç saat sonra SeokJini görecek oluşu onu adete minik bir çocuk gibi hissettiriyordu. Namjoonun çığlıklarına uyanan arkadaşları banyonun önünde sıraya girmiş Jiminin çıkmasını bekliyorlardı. İlk sırayı elbette Tae kapmıştı. Ardından Hoseok ve Namjoon da onlara katılarak en arka sıraya geçmişti.
Uzun süre beklemişlerdi Tae dayanamayıp kapıyı yumruklamaya başladı
"Çıksana artık! Daha Yeontanı yürüyüşe çıkaracağım!"
Jimin sırıtarak banyodan çıktı.
"Tamam be çıktım işte!"
Jimin odasına doğru ilerlerken Tae hızlıca girdiği banyodan aynı hızda çıkmıştı
"Kaç haftadır tutuyorsun amk! İçeri bok gibi kokuyor!"
Taenin sinirle söylediği şeye gülmüştü Hoseok
"Doğal olarak öyle kokması gerekiyor zaten"
Hoseok hâlâ sırıtırken Tae banyoya girerek kapıyı kilitledi.
Sıra bu şekilde ilerlemiş hepsi sonunda odalarına geçip büyük tatilleri için hazırlanmaya başlamıştı.
Dün geceden bavullarını hazırladıklarından sadece giyiniyorlardı. Fakat Taenin odasında durum farklıydı. Önce Yeontanı sabah yürüyüşüne çıkarmış ardından onun bavulunu hazırlamaya koyulmuştu.Minik yavrusu için bir sürü güzel kıyafet ve oyuncak almıştı.
Bavul işi bittikten sonra özenle seçtiği şeyleri giydirmeye başladı.
Yeontan minik patilerini durmadan hareket ettiriyor heyecanlı olduğunu sahibine göstermeye çalışıyordu.
Ne de olsa birlikte çıkacakları ilk tatildi.Tae miniğini giydirdikten sonra gururla baktı yavrusuna. Telefonunu eline alarak hemen tonlarca fotoğrafını çekti.
İnstagrama yüklemesi gerektiğini düşünerek çektiği en güzel fotoğrafı paylaştı
TaeV instagram güncellemesi
Tatil için hazırız! 💜
9.865👍6.865💭Kapısı bir öküz tarafından (ki bu öküz Park Jimin oluyordu) çalana kadar ker şey harika gidiyordu ikili için.
Yeontan üzgünce baktı sahibine
Tae gülümsedi"Üzülme daha çok baş başa kalacağımız zamanlar olacak yavrum"
Yerinden kalkarak kilitli kapısını açtı.
Jimin gülümsedi
"Hadi artık geç kalıyoruz."
Tae kafasını sallayarak Yeontanı ceketinin düğmelerini aralayıp açıkta kalan kısma yerleştirdi. Yavrusu henüz çok küçük olduğundan onu cebinde bile taşıyabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[sope]+[jikook] +[namjin] ▶Ünlü bir piyanist olan Yoongi ve sıradan bir arkaplan dansçısı Hoseok . 🌟tamamlandı