Levy szemszög:
Egyenlőre titokban szeretnénk tartani, de azért úgy voltunk vele, hogy Lucyéknak elmondjuk.
-Szóval ez a helyzet- szemben ültek vlünk a nappaliba
-Hú, de örülök neked Levy-chan- ezután a nyakamba ugrott
-Lucy így nem szabadna ugrálnod!- mondta Natsu aggodalmasan, amire Lucy csak lemondóan forgatta a szemét
-Arigatou- mondtam majd elmosolyodtam, na gyon kedves, hogy így reagál...
-De egyelőre még szeretnénk titokban tartani- szólalt meg végül Gajeel
-Értetted Salamand... Hová tűnt?!
-Hé Natsu! Hová tűntél?!
-Menjünk a céhhez, valszeg odament, hogy mindebt ki kotyogjon- elkezdtünk futni, fe hirtelen ránk tört a reggeli rosszullét, persze Gajeelra nem...
-Gajeel! Te állítsd meg! Mi haza megyünk hányni...- szóltam, mert eszeveszett sebességgel kezdett felénk futni...
-Hát jó....- ezután utána szaladtGajeel szemszög:
Nem tettem szívesen, de ott hagytam őket. Végül is, ők erős nők, egyedül is haza jutnak!
Folytattam az utam a céhhez. végre oda értem, de Natsu nem volt sehol...
Hirtelen meghallottam a város bemondó... izéjét... mit tudom én! Eszembe jutott, hogy Natsu multkor azon kürtölte szét mindenkinek, hogy Lucy terhes... Na ne... Hülye Salamander!-Hahó... Be van ez kapcsólva?!
-Kérlek hagyd abba...- szólalt meg egy másik hang, az az idióta
-Ne már! Még csak most jöttem! Amúgy, nem tudom, hogy elakarták e mondani, vagy sem... Na mindedj! Szóval Levy terhes! Vagy mi.... Na csá- ezután egy bíp, majd eltűnt a hangja, eskü kinyírom!Megláttam, ahogy felám sétál az utcán...
-Hello szögzabáló! Hallottad??? Jó mi??
-Idióta!!!!- majd ráugrottam és elkezdtem verni...
Hoi minna!!!
Új rész, bár ez most nem lett hosszú, ráadásul már este van, de még csak most volt időm megírni, Gomenne! Remélem tetszett!
YOU ARE READING
Levy És Gajeel A Családjukkal /BEFEJEZETT/
RomanceEgy Gajeel x Levy story. Remélem tetszeni fog! <3 A történet befogja mutatni az életüket, az első randitól az első gyerekig.