A nagy nap

129 8 3
                                    

Eljött a nagy nap épp a ruhámat vettem fel amibe Lucy segített, úgy tudom Gajeelnak Natsu. Nekik ez jól ment, mert mindig csúszott be egy apró hiba ezért késtek, vagyis az egész esküvő egy hétig tartott, Gray és Juvia egy hét múlva rendezik az övéjüket, úgyhogy a legjobb ha a miénkbe nem csúszik hiba. Közben elkészültünk az öltözködéssel. Kint már ment a party a, koszorúslány nem más volt mint Asuka-chan. 

Gajeel szemszög:

Na jó, egy esküvő nagy munkával jár, mindent nekem kellett fizetnem, mert csak nem kérhetek a menyasszonytól! Már a gyűrű és a ruha is rengetegbe került nekem! Ráadásul itt ez az öltöny mert esküvőre nem jó ami nekem régebbről van, mert nem elég esküvős! De legalább a közös házunkat nem csak én fizettem, és innentől boldogan élhetünk együtt Levyvel, bár az a kettő megakar ölni, Lucy megfenyegetett, sok pénz kell és sok munka. milyen problémás. De legalább Natsut megállítottuk.

------two hours later------

Levy szemszög:

Most fogok bevonulni, nagyon izgulok, eddig nuncs hiba, és már Natsu is Lucyval van. Miután bevonultam, mindenki felált és én odamentem a paphoz Gajeel mellé, ekkor lement a szokásos duma és összeházasodtunk. Nos igen ezután még egy ideig ment a party, sok ökörködéssel és hülyeséggel.


Hoy minna!

Sokat kellett várni, de itt az új rész, és innen elkezdődnek a családos részek. Tegnap egy könyvemben azt írtam, hogy még aznap lesz ebből új rész ezért gomenne, hogy csak ma jött. Megpróbálok hamarabb hozni részeket, de nem ígérek semmit, mert nem mindig van ötletem. 

bye-bye minna-san

Levy És Gajeel A Családjukkal /BEFEJEZETT/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin