Melissa had gelijk, maar wat moet ik doen ze gaan doen ik kan niet zomaar blij naar der toe gaan want dan lijkt het alsof ik haar gebruik omdat ik niemand anders heb, ik ben nog steeds met ghadjia want ik kan niet naar huis gaan me ouders zijn naar België gegaan, me broer neemt niet op en mijn familie die hier woont mag ik niet. De video van ghadjia heeft al 1.230 likes en ze heeft al meer dan 500 volgverzoeken waar ze super blij mee is maar dat zijn natuurlijk alleen van die lelijke pedo's. We zijn onderweg naar de huis van ghadjia totdat ze een melding binnen krijg.
G: KK HOERRR!!!!!!!
Z: wat is er
G: ME KK BROER VOLGT DIE KK NEGER EN DOET NOG HARTJES ONDER HAAR FOTOS EN SCHELD MIJ ALS KK HOER UIT
Z: Welke KK neger
G: Melissa maar ik ben niet klaar met haar
Ghadjia ging op Melissa account en Schelden haar op elk foto uit als hoer of KK neger, natuurlijk liet Melissa dit niet zomaar toe maar terug schelden deed ze niet, Nee ze posten een collage van Ghadjia met wat Ghadjia onder de foto's van haar zet en met het video van ghadjia, al snel kwamen er al veel likes bij en reacties.We liepen de straat van ghadjia in een al gauw zien we dat haar broer buiten is met een paar vrienden, Tfoee ik haat dat zo erg. Tot haar broer mij zag staren, hij keek met een sluwe lach naar me, ik werd er echt bang van. We waren al bijna bij de groepje, je hoorde de geschreeuw van Samir (broer van ghadjia) maar nog steeds negeerde Ghadjia het en liep zonder een blik te gunnen aan Samir naar binnen, ik wou haar volgen maar werd tegen gehouden door de hele groepje, ze raakte me op ongemakkelijke plekken aan, ik probeerde alles om hun weg te halen maar Het lukte niet, Samir fluisterde nog wat in me oor 'Ga met hoeren om wordt als een hoer gezien'
JE LEEST
Doorgaan met een gebroken hart
RandomIk wil hem zo erg vergeten, maar met hem waren het mijn beste jaren. *Waar gebeurd verhaal*