Domme fouten kan iedereen maken maar denk goed na want zo verkom je ze

14 1 0
                                    


Ik kijk naar achter en ik zag "Mijn beste vriendin"

M: JIJ HE KK HOER HOE DURF JE IK WEET ALLANG AL DAT HE JALOERS ZOU ZIJN DAAROM HAD IK JE NIET MEE GENOMEN JE BENT ALTIJD AL JALOERS OP MIJ GEWEEST GEEF GEWOON EEN KEERTJE DOEN WANT JE DOET JE ZELF ALLEEN PIJN WANT IK WIL JE ECHT NIET MEER ZIEN VOORDAT IK JE ECHT IK GA AANDOEN.
Z:VOOR WIE MOET IK FUCKING JALOERS ZIJN WHAHAHA KK NEGER DIE ALLEEN OP MAROKKANEN VALT MAAR LIEVERD IK HEB NIEUWS GEEN ENE MAROKKAAN WILT EEN TOEKOMST MET EEN ZWARTE VLEK.
Mar: ZEHRA?!
Nu past denk ik goed na van wat ik net zei ik zweer zo klink ik echt jaloers maar hoe kan ik zo zijn we waren er altijd voor elkaar ze deed niet eens moeite om nieuwe vrienden te maken want ze zei altijd "Ik heb geen vrienden nodig ik heb al een mooie zus waar ik van hou" en wat reageer ik daarop "Awhh dankjewel" terwijl als Ghadjia dat zei die ik niet eens zo lang kende, zei ik gelijk "Dankjewel lieverd wollah ik hou meer van je" ik heb ervoor gezorgt dat ik en Melissa zo zijn geworden we kunnen nooit meer de zelfde zijn als vroeger ik weet niet eens zeker als we ooit het echt met elkaar gaan kunnen mennen na wat ik net zei. En hakeem gaf Melissa wel gewoon de vertrouwen en alles wat ik aan andere gaf terwijl ik het juist aan Melissa moest geven, wat heb ik nou gedaan ik heb de persoon de het meeste van me hou weggegooid alsof ze nooit iets van me was, ik wou iets zeggen maar Ilias was al eerder

I: Wollah dat was echt laag van je, Melissa kom ik breng je naar huis want je moet echt geen aandacht geven aan neppe vriendinnen.
Z: MELISSA PLZZ GELOOF ME IK BEDOELDE HET NIET ZO
M: Maar je heb het wel zo gezegd de enigste wat ik wou was dat je mij ook gewoon als een vriendin kon beschouwen maar nu weet al hoe je over me denkt ik kan nooit maar dan echt nooit genoeg voor jouw zijn want ik ben maar een neger, Zehra ik wil alleen een ding zeggen ik hou KK veel van je maar dit kan ik je nooit vergeven ik heb spijt dat ik met Bloed zweet en tranen onze band weer net vroeger te maken maar ik begrijp je Marokkanen kunnen alleen met Marokkanen om gaan dus Doeii Zehra ik heb je gehoord, en nee dankjewel Ilias maar ik zoek wel een neger die me naar huis breng, Zehra zeg ook gelijk naar je echte beste vriendin Ghadjia dat haar praatjes hebben gewerkt nu heeft ze jouw echt voor haarzelf.
Wollah ik ben dom geweest hoe kan ik dit doen, ik heb niet alleen onze vriendschap naar de maan geschopt maar ook haar relatie met hakeem en met Ilias wat ben ik dom geweest.
I: Ben je nu blij kijk wat je heb gedaan, ze voelde zich goed bij ons maar jij moest weer een domme lijn verzinnen nets dat, je weet echt niet hoeveel mensen je heb kapot gemaakt he niet alleen Melissa maar veel meer, hoop je dat nu heb wat je wilt, nu hoef je geen zorgen te maken want die "neger" is uit je leven ga maar naar je Marokkanen toe.

🌸🌸🌸

Iedereen maakt fouten, Zehra (Niet echte naam)heeft mij gevraagd om dit verhaal te schrijven, ze heeft veel fouten gemaakt maar er is een die nog steeds niet goed gemaakt is, Melissa negeert Zehra net als ze niet bestaat en daar heeft Zehra veel pijn van maar ze wilt haar verhaal delen en niet meer in het zee vol hoofdpijn.

Wat is jouw grootste fout? Zet het in de comments.

N.b❤️✨

Doorgaan met een gebroken hartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu