In plaats van een hand pakte ik zijn hele arm, ik was echt bang geworden en bij Ilias raar genoeg voelde ik me veilig.
Ik voelde me zo veilig en lekker dat ik gewoon me ogen kon dicht doen en zo staand in slaap kon vallen (HAHAHA), ik werd door die knappe ezel uit mijn gedachten gebracht.
I: " je kan ook helemaal in me komen" hij vond het zo grappig dat ik hem hoorde stikken.
Z: " wahed eghyoer ben je man, lach om je eigen grappen terwijl niet eens grappig was"
I: " als je lekker nets mij was, hoef je grappen niet eens grappig te zijn"
Z: "tfoee man, haat mensen nets dat man"
I: "dan ga zorgen dat je van mij gaat houden"Gelukkig is het donker maar heb echt gevoel dat ik echt gloei net een rode gloeilamp, ik voel me echt warm worden en heb een gevoel dat ik helemaal rood word, dit heeft geen ene jongen bij gedaan gewoon een wauw gevoel, zou Ilias mijn mekteb zijn, nee Zehra tuurlijk niet je kan toch niet zo snel zeggen dat iemand je mekteb is, soms sport je niet kk kehba, Ja iedereen soms praat ik zo over mezelf leef er mee of scott mij en ga niet focussen op hoe ik met mezelf praat.
Back to the Earth
Ik voelde iemand aan mijn kont zitten, eerste keer negeerde ik het en de tweede keer gaf ik met reflex een harde stoot tegen de borstkast van Ilias
I: "Auw zomaar kom je als Hendi aanraken"
Z: "Pardon waar heb jij het over, jij komt met je kk hand op mijn kont"
I: " zomaar poep jij"
Z: "weet je wat donder op van mij en hou je kk mond"
I: "met alle plezier"Ik liep van ver van hem weg en hij van mij. Totdat de licht opeens aan ging bij de licht knoppen stond die "Hunk😍" en in de midden van de kamer die kk hoer Melissa aan het lachen en met een kamer in haar telefoon in haar hand. Ze kijken ons lachend aan en ik en Ilias hun allebei met een duivelvieze blik.
Ilias: "en wat hier zo grappig"
Melissa: " jullie twee Whahahahhahaha jullie"
Ik: "jullie wat"
Hunk😍: "zo Melissa je bent wel onbeschoft, niet eens je man voorstellen"
Melissa: "hahaha sorry hahaha"blozend
Ik: " kan het nog roder" geïrriteerd
Melissa: "hakeem dit is mijn zus, mijn alles, mijn baby, mijn tweemans, mijn ......."
Dus die Hunk heet hakeem maar waarom moet hij nou met Melissa hebben
Ilias: " Overdrijven is ook een vak"
Ik: "Praat niet zo tegen haar voor dat je izjen harde stoot krijg"
Ilias: "moet ik nu ze3ma bang zijn"
Hakeem: "Wist je nog toen wij zo waren schatt"
Melissa: "Hihi"
Ik: "weet je wat donder jullie allemaal op van mij , alleen mogolen hier man thallaa"
Ik Loop richting de deur die snel dicht wordt gemaakt door j hakeem.
Ik: "DOE DIE KK DEUR OPEN ANDERS..."
Hakeem: "anders wat ga je je duizend broers of neven roepen"
Ik: " HEB ZE NIET NODIG JOUW KAN IK ALLEEN AAN"Ik doe mijn oorbellen uit en me haar in een staart. Ik ren richting hakeem totdat ik word tegengehouden door, je raad het vast wel ja door Ilias.
Ik: "LAAT MIJ FUCKING LOS"
Ilias: "Je ben dom bezig"
Ik: "Dom bezig?! Fuck jouw en je te dom bezig"Ik deed alsof ik was afgekoeld.
Ik: "Weet je wat ik was dom bezig, dankjewel dat je me had gestopt Ilias" met een glimlach
Ilias: " graag gedaan dankjewel voor het luisteren" met een smile van hier naar Nador.Hij ging op een stoel zitten, ik deed paar seconden niks en toen dat ik zag dat niemand naar me keek, takelde ik hakeem. Hunk zonder kracht😂😭. Ik zag helemaal zwart de enigste wat ik kon was hakeem uithalen, ja moest je maar d'r langs laten maar jij wou weer showen. Na een kwartier waren er al meer mensen bij gekomen, niemand krijg mij van hem af, totdat ik zelf stopte. Ik liep blij naar de deur en riep "Thallas mijn mooie zina's".
Toen ik buiten was belde ik me broer marouan om me te komen ophalen, ik wachtte tot hij kwam, toen ik hem zag kon ik niks dan alleen lachen, hij was met zijn vriend met een zwarte BMW met misschien 28 Marokkaanse vlagen erop getekend en met hard muziek welk lied denken jullie?!
"Praat Marokkaans met me😂😭"
Hij deed alsof hij mij ging versieren door de lied te zingen en mijn hand te pakken.
Trotse Marokkanen enhoe😂😭
Ik deed de deur van achter open maar hij werd dicht gemaakt door iemand achter mij, ik keek om en zag ...............🇫🇷🇫🇷🇫🇷
Bonjour madame/monsieur
Bij 10 stemmen/ 10 reacties ga ik veder
Xxx
Najlea.B❤️✨
JE LEEST
Doorgaan met een gebroken hart
AcakIk wil hem zo erg vergeten, maar met hem waren het mijn beste jaren. *Waar gebeurd verhaal*