"Je hebt gelijk"

11 1 0
                                    


Ik voelde een hand op mijn schouder en ik keek naar achter. Wat wilt hij nou.

Samir met nog steeds een traan in zijn ogen. "Je hebt gelijk" "je hebt gelijk" "je hebt gelijk" bleef hij zeggen. "Doe rustig aan Samir ga zitten". Hij ging naast mij zitten maar bleef stil, hij stonk naar drank en hij heeft vast ook gerookt, waarom doet hij zichzelf dit aan. ''Zehra je hebt gelijk maar dit is allemaal door jou'' door mij? wat bedoelt hij met door mij, ik heb hem nooit wat misdaan. ik bleef stil, ik wist niet wat ik moest zeggen, het is de drank niks meer niks minder, jaa misschien wel veel meer. ''Ghadija zei dat je mij niet wou, ik was al die tijd verliefd op je. ghadija had je gevraagd als je wat serieus met mij wou maar je wou dat niet sterker nog al die keren dat je langs kwam deed je aslof je niet wist dat ik gevoelens voor je had, je deed alsof je mij als een grap, je was niet eens vrouw genoeg om mij zelf te beantwoorden in mijn gezicht'' ik snap er niks meer van ghadija heeft mij daar nooit iets over verteld, ik wist niet eens dat hij mij leuk vond ''Ik wist dit niet'' ''lieg niet zehra ghadija heeft het je verteld'' ''wollah niet samir ik meen het'' Hij werd bozer en bozer voor dat ik het wist pakte hij mij stevig vast bij mijn arm en met zijn andere hand bij mijn keel ''Lieg niet zehra'' ik kon geen adem meer nemen ik kon alleen met mijn andere arm zwaaien . ''help mij'' zei ik met mijn laatste adem...

Ik werd wakker, ben ik in de hemel of in de hel? waar ben ik? ben ik dood of leef ik nog, waarom voel ik me zo zwak, waarom is het donker hier? ik zie een lampje, is dat het licht? Allah waar bent u? aub sorry voor alles. ''sorry moet je zeker zeggen, na alles wat je heb gedaan'' ik draaide mij om en zag een bekende gezicht ''wat doe jij hier? waar ben ik? ben jij ook dood?'' ''ik heb alles gehoord wat jullie tegen elkaar zeiden jij en die gast, voor dit soort mensen laat jij je vriendin vallen of nee die negerin vallen? je vriendin daar in die lounge zit ondertussen heel erg vies over je te praten, iets wat melissa nooit heeft gedaan, ik zie jou nu als een hoertje niks meer dan dat, je hebt geluk dat ik nog een hart heb'' hij tilde me op en zette mij in een auto, ik was te zwak om wat te doen of te zeggen dus bleef ik maar stil, ook al zou hij mij nu verkrachten of wat dan ook het boeit mij totaal niks meer die pijn die ik voel, mijn leven die kapot gaat ik kan er niet meer tegen, ik wil dood. Hij deed de radio aan en ik hoorde mijn favoriete lied afspelen, ik zong zachtjes mee en tranen bleven stromen.

بكيتيني بدمعة سالت من العين
سالت، سالت، حرقت الخدين
بكيتيني بدمعة سالت من العين
سالت، سالت، حرقت الخدين
بدلتي اللباس ودخلتي فصل جديد
نسيتي حبيبك تبعتي هوا الربيع
بدلتي اللباس ودخلتي فصل جديد
نيتي حبيبك تبعتي هوا الربيع

'Je kan blijkbaar toch zingen, maak je maar ook geen zorgen ik neem je alleen mee naar de ziekenhuis, je was wel een tijdje ko dus ik wil maar checken als alles goed met je gaat'' ik knik alleen ik weet niet wat ik moet zeggen, liet mij maar liever dood gaan wil ik zeggen maar nee. ''Dankjewel Ilias'' zei ik maar heel zacht, hij gaf mij een kleine glimlachje en zei ' je mond was een stuk groter in de studio'' en weer lacht hij om zijn eigen grap, wat heeft deze jongen nou met zijn eigen grapjes, i dont get it, i dont get him but i like him.....

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 25, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Doorgaan met een gebroken hartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu