Ontmoeting van Zehra&Ilias

48 1 0
                                    

Zehra POV

Mijn wekker ging, het was al acht uur, Melissa zou mij half negen ophalen, Melissa is mijn beste vriendin, we kennen elkaar heel erg goed sinds klein,Ze is Antilliaans/Caribbean en zingt al een tijdje in een grote studio door haar oom en haar zangtalent, VANDAAG MOCHT IK MEE🎉🎊🎉 we zouden vandaag een track samen opnemen over beste vriendinnen.

Ik werd dansend wakker, ging snel douche en stuurde een bericht naar Melissa.

~Whatsapp message~
Z: FAKA MAHH NIGGAH‼️
M: FAKA MAHH MOCRO‼️
Z: Wat is dresscode dan?!
M: we gaan in die nieuwe Nike-vest met die nieuwe gescheurde broek
Z: Isgoedd❤️😘
M: LoveUMahBitch ben erover 10min
Z: LoveUMahhSlet

"YEMMA ik ga weg met Melissa"
"Oké schatt doe haar de groeten"

"Waar gaan jullie" vroeg mijn broer marouan
"Marouan bemoei ff niet, iedereen dat je Melissa leuk vindt zelfs yemma"
"Wat zeg je a ke3ba ik val niet op negers ben jouw niet"
Voordat ik wat kon zeggen zag ik al een slipper vliegen naar marouan, PLATS.

"Marouan zo je niet praten over vrouwen en vooral niet over ik andere dochter, zij is niet dombo, jij dombo"
Mijn vader zag Melissa ook als dochter, en dan nog als de perfecte dochter omdat ze haar school serieus neemt en dan pas kwamen andere dingen.
"HAHAHAHAHA BABA IK HOU VAN U, MAROUAN JE HOOFD IS GROTER GEWORDEN HAHHAHAH"

De bel ging, dat is vast Melissa.
"Marouan open doen" riep me vader. Met tegenzin ging marouan de deur open maken en zag Melissa zijn gezicht veranderde gelijk, "Baba Shouf" fluisterde ik naar mijn vader. Me vader zag hoe marouan verliefd kijk naar Melissa en onderbrak dat moment "MELISSA IK DOCHTER" Melissa lachte gelijk en zei "Hallo meneer" "jij goed" "ja hoor met u" "goed".

"Kom Melissa we gaan"
"Isgoedd dag iedereen"
"Moet ik jullie brengen" vroeg marouan verlegen.
"Als jij wilt" zei Melissa
"Isgoed ik doe me schoenen aan ga maar alvast naar mijn auto, hier de sleutels start hem alvast"
En gaf de autosleutels aan Melissa, waarop ik antwoorde "Waarom krijg zij die sleutels en ik niet"
"Zo rustig groothoofd, kom nou maar" zei marouan.

Ik zat naast marouan voorin, en Melissa zat achterin, ik zag hoe marouan stiekem hele tijd naar Melissa kijk, het irriteert me nu wel een beetje dus deed ik de radio aan, wat een grote fout was.

~Radio~
Welkom iedereen, vandaag hebben we een speciale speellijst. Top 50 Nederlandse hiphop. Nummer 50: Regenboog van Vk.

"OMFG MIJN LIEDJE" schreeuwde Melissa en zong hard mee. Ik kon niet meer, ik ging helemaal dood van schaamte en van het lachen.

We waren aangekomen voor de deur van de studio het was echt groot van buiten wauw.

"Doeii dames en Zehra niet zingen anders moet je naar gevangenis voor pleging tot moord"
"Hahaha grappig hoor Doeii marouan" level 100 van sarcasme
"Doeii Marou"
"Doeii Melissa" met een knipoog en een glimlach van oor tot oor.

We liepen naar binnen, wauw het is hier echt groot en mooi, maar er zijn wel veel jongens man. Melissa zei haar naam tegen de vrouw van de balie en die stuurde ons naar een kamer. Er was bijna niemand alleen een hele hele hele leuke jongen Wauw, ik blijf te lang naar hem want ik merkte dat Melissa niet meer naast me stond.

Melissa stond naast Hem, Why?!, nu moet ik ook gaan maar wat als ik daar straks ga kwijlen Pffff, Maar ik moest wel gaan dus ik liep naar hun toen, ze waren aan het knuffelen, waarom moet Melissa altijd jongens eerder dan mijn zien, ik kon hier wel huilen.

Z: "Ga in elkaar" zei ik onverstaanbaar
I: Sorry zei je wat
Z: Uhmm nee hoor
M: zo helemaal vergeten Ili dit is Zehra, zehra dit is.....
I: "ik kan mezelf voorstellen, hoii ik ben Ilias Otmani, rapper/zanger, je kan me huren op feesten via mijn manager of via mijn schoonzus Melissa Otmani"
En gaf me een hand
Z: wat bedoel je met schoonzus?
I: "heb je niet gehoord bijna bruiloft van deze hier en mijn broer" zei hij lachend
WAUW die lach van hem
M: Zehra kom deze hier is gek geworden.
I: "OMG kijk je mannetje" met een meisjesstem
Ik kon niet meer ik lachte echt lang en kijk naar we Ilias wees
Z: OMG
I: niet kwijlen, met je OMG
Z: Uhmm, nee had het over iets anders ben mijn Mac mascara vergeten.
Wauw dat is pas een model WAUW, hij glimlachte naar Melissa?!
Z: waarom ben je zo stil melis
M: Dacht dat ik mijn naam hoorde, wacht ff volgens mij roept iemand mij.
Ze liep dezelfde richting op nets Die hunk.

I: Eyy wat doe je hier eigenlijk
Z: Meliss wou liedje opnemen met mij.
I: kan je zingen dan?
Z: tuurlijk ik heb Beyoncé zang lessen gegeven.
I: kom dan laten zien.
Hij trok me mee naar een kamer en deed de licht aan, wauw echt een grote opneemkamer wauw.
I: ga je nog iets laten horen.
Z: Isgoed zet maar liedje
I: ken je bilionera van otilia
Z: ja doe die maar

Na drie stappen hing de licht uit, het was echt donker ik zag helemaal niks.
Z: ILIAS WAAROM DOE JE DAT
I: ik heb niks gedaan
Z: Ilias doe gwn normaal ik begin bang te worden
I: ik heb niks gedaan zeg ik toch wollahmeh ik weet wat er is gebeurt
Z: dit KK eng, ik ben echt bang nu
I: kom naar mij toe
Z: Waar ben je
I: ik ben hier wacht ik zoek je wel.
Z: gevonden?!
I: ja, geef je hand dan bescherm ik je.
In plaats van een hand pakte ik zijn hele arm, ik was echt bang geworden en bij Ilias raar genoeg voelde ik me veilig.

🌸🌸🌸

Luister naar het lied boven in, het is echt een leuk liet😊, wat vonden jullie van het eerste hoofdstuk, laat het horen door een comment achter te laten.

Kusjess💋💋💋,

Najlea.b❤️✨

Doorgaan met een gebroken hartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu