Játék és versengés

303 25 0
                                    

- Ez nem ér! Hope, ugye hogy ez nem igazságos? - kérdezte Scott a lánytól mérgesen.
- Senki nem mondta, hogy ezzel a kettővel akarj versenyezni Piano Tiles-ban - vont vállat a lány.
- Hé! Kikérem magamnak, mi az hogy ezzel a kettővel? Clintnek is van neve, és nekem is! - háborogtam sértődöttséget tettetve.
- Úgy tűnök, mint akit érdekel? - kérdezte felvont szemöldökkel a csajszi.
Na igen, a három tizenkét-három éves gyerek, akik a szüleik telefonján versenyeznek Piano Tiles-ban... Plusz egy, aki a legesélytelenebbel érkezett, de nem akart játszani...
- De ez így akkor sem igazságos! Pietro villámgyors, Clintnek pedig tökéletesek a reflexei! Nem csoda, hogy ők az elsők a ranglistán! - hőbörgött tovább Scott, de már Hope sem foglalkozott vele.
Amikor meglett a harmadik korona is ennél a dalnál, felpillantottam, és láttam, hogy Clint a szokásos fürgeségével nyomkodta a telefont, míg Scott próbálta megállni, nehogy falhoz vágja a készüléket, Hope pedig csak unottan fújt rózsaszín buborékot a rágójából.
Míg őket figyeltem, elfelejtettem lenyomni egy gombot, ezért vége szakadt a dalnak.
Sebaj, gondoltam, addig megnézem a ranglistát.
Első én, második Clint, harmadik Pepper, negyedik Tony, és egyebek, Scott mögött pedig csak Steve és Bucky volt... Akkor Scott hátulról a harmadik a barátaink közt.
Ekkor a ranglista eleje kicsit megváltozott, első pillantásra észrevettem a változást...
Clint az első, három koronával előttem... De nem sokáig...

Ha A Bosszúállók Gyerekek Lennének...حيث تعيش القصص. اكتشف الآن