~1.BÖLÜM~

23 3 1
                                    

03 Nisan 2014

Kalemi saçma bir melodi şeklinde masaya vuruyor ve her vurduğumda sensini daha fazla arttırıyordum. Bir yandan masaya kalemle vurup diğer yandan sadece tahtaya bakarken birden ögretmenimin ismimi söylemesiyle kafamı mekanik bir şekilde hocaya çevirdim.

"Derin iki saattir sana sesleniyorum cevap ver!" Bir süre Hocaya boş boş baktım ve nedenini bilmediğim halde birden çığlık attım. Öyle bir bağardım ki alt kattakilerin bile benim sesimi duyduğuna eminim.

Benim çıglık atmamla birlikte hoca ve sınıftakiler önce korktular ve çıtlarını çıkarmadılar. Bense kafamı iki elimin arasına alıp anlamsızca öne arkaya sallanmaya başladım gözlerim dolmuştu.

Ardından sınıfımızda her ne olursun olusun gülen arkadaşımız Arda kahkaha atti ve o kahkaha atınca herkes gülmeye başladı. Bende hemen sınıftan çıktım. Koşarak merdivenlerden inerken sınıftakiler hala gülüyorlardı. Tanrım benim nasıl arkadaşlarım var böyle!?

Hemen lavaboya gittim ve tuttuğum göz yaşlarımın akmasına izin verdim ne oluyordu bana bu kaç zamandır herkesten uzak duruyorum. Annemden, babamda, abimden, hatta Asu'dan bile uzak duruyorum. Bunları onlar da fark ettmiş ve bana söylemişlerdi bende nedense onları sert bir şekilde cevap vermiştim.

Ben bunları düşünürken zil çaldı. Şimdi kesin bir sürü kız gelir ve düzgün olduğu halde saçlarını düzeltirdi. Bu yüzden bende hemen elimi yüzümü yıkadım ama hala ağladığım belli oluyordu çünkü ağlaken kıpkırmızı oluyorum ve bu kızarıklık hemen geçmiyordu.

Yüzümü peçeteyle kurulayıp dışarı çıktım. Ergün koridordaydı , Ergün benim sevdiğim çocuk. Ve onu sevdiğimi neredeyse okulun hepsi biliyor. Ergünde benden hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu belli değil. Ama büyük ihtimal hoşlanmıyor eğer hoşlansaydı şimdiye kadar teklif etmiş olurdu.

Ardından koşarak merdivenlerden çıkıp sınıfa gittim.Sınıfın kapısı kapalıydı. Açtığımda herkes hiç hareket etmeden tahtaya bakıyordu. Bende belki önemli bir şey yazmışlardır diye baktığımda tathtada hiç bir şey yoktu.

"Ne yapıyorsunuz?" diye sorduğumda herkes birden bana baktı, uzun bir süre bekleyip çığlık atmaya başladılar. Ve daha sonra kopan kahkahalar. Benle dalga geçiyorlardı ne vardı ki bu kadar gülünecek, bence komik değildi.

Kafamı iki yana sallayıp "Delirmişsiniz siz" dedim. Ardından sınıfta en çok sinir kaptığım kişi Derya 'da" Kimin delirdiği belli, yani matematik hocasını bile korkuttun ya tebrik ederim." bunları

söylemesi daha çok sinirlerimi bozmuştu. Ve birden Derya'yı duvara itip boynunu sıkmaya başladım öyle sert sıkıyordum ki Derya mosmor olmuştu. Bende daha sonra bıraktım oda öksürük krizine girmişti arkamı döndüğümde neredeyse okulun yarısının bizim sınıfa dolduğunu gördüm tabi bunların arasında Ergün de vardı.

Zilin çalmasïyla onlarda dağıldı zaten .  Derya'nın durumuysa daha iyiydi ama büyük ihtimal boynu morarırdı.Hoca sınıfa girince hiç kimse takmadı zaten ders rehberlikti ve sonuncu saatti.

Hoca biraz konuşunca serbest bıraktı. Herkes kendi çapında bir şeyler yaptı ve sonunda zill. Toparlanıp hemen sınıftan çıktım. Servise binerken birinin bana çarpmasıyla az kalsın düşüyordum ama aon anda tutundum arkamı döndüğümde bana çarpan kisinin Derya olduğunu gördüm. Allah aşkına bu kız ne yapmaya çalışıyordu? Derya'yı boşverip yerime oturdum.

Yol boyunca dışarıyı izleldim. Ve sonunda bizim siteye geldik.  Servisten inip eve giderken Asu'yu gördüm. Asu benim en yakın arkadaşımama kaç zamandır herkese karşı soğuk davrandığım için artık o da beni takmıyordu ve yanımdan geçip gitti.

Kapıyı açtığımda annem "Derin sen mi geldin ?"

"Evet " dedim en soğuk sesimle. Ve odama çıktım. Çantamı bir kenara bırakıp üstümü giyindim ve aşağıya indim. Ayberk (abim) ve babam gelmişti. Annemde sofrayı hazırlamıs bizi çağırıyordu. Ben hariç hekes yemeğe gömuldü, gerçeten hiç iştahım yoktu olan onca şeysen sonra. Bende yemeğimle oynamaya başladım.

Herkesin yemeği bittiğinde bende sofradan kalkıp odama gittim.  Kendimi yatağa attım ama uykum yoktu bu yüzden de telefonumla ilgilenmeye başladım.

Ben telefonumla ilgilenirken mesaj geldi gizli numaradan açtığımda aynen şöyle diyordu:

Delisin ve bunu herkes biliyor

Kim bana bu mesajı atmış olabilir ki.  Kesin okuldan biri benimle dalga geçmeye çalışıyoru yine. Bu yüzden de fazla mesajı takmayıp yatağıma girip uyudum.

BOZUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin