~2.BÖLÜM~

20 4 0
                                    

4 Nisan 2014

Sabah kalktığımda saat 7.30 'du. Bugün cumartesi olmasına rağmen erken kalmıştım. Yatakta ordan oraya hareket ettim ama bir türlü uyuyamadığım için kitap okumaya karar verdim. Bir müddet kitap okuduktan sonra canım sıkıldığı için kitabı bıraktım.

Acıkmıştım bu yüzden birşeyler atıştırmak için aşağıya indim. Annem ve babam evde yoktu, iş gezisine gitmişlerdi. Ayberk'de annemler gittiği için arkadaşında kalmıştı. Benim nasıl bir abim var ya?

Mutfağa gitmeden önce gidip kapıyı kontrol ettim kilitlediler mi diye. Kilitlemişlerdi. aldırış etmedim ve mutfağa ilerledim.  kendime bir tost hazırladım. Dolaptan meyve suyu çıkarmak için kapağı açtığımda içerden sesler gelmeye başladı.

Korkmuştum ama yeniden de salona doğru ilerlemeye başladım kimse yoktu, sadece pencere açıktı. Birazda olsa rahatlamıştım. Mutfağa gittiğimde buzdolabının kapagi kapalıydı bir dakika ben kapatmamıştı ki. Belkide kapatmışımdır da hatırlamıyorumdur. Rahat değildim korkmuştum. Bu yüzden hemen yukarıya çıkıp üzerimi değiştirip bir miktar para ve telefonumu alıp dışarıya çıktım. Kapıyı arkamdan kilitleyip taksi beklemeye koyuldum.

~~~~~~~~~~~~~~~

Cafede neredeyse kimse yoktu. Bende en arka tarafa oturdum bir müddet sonra garson geldi ve siparişimi verdim.  Garsonun yemeğimi getirmesini beklerken bir yandan da telefonumla ilgileniyordum. Ve tekrar gizli numaradan mesaj geldi. Açtığımda şöyle diyordu

Hem deli hem korkaksın

Kimdi hu ne istiyordu benden.

Ben kahvaltımı yaparken kapıdan biri girdi, Ergün. Ne işi vardı ki burada, tabikide kahvaltı yapmak içi gelmişti burada başka ne işi olabilir ki? Geçip bir yere oturdu arkası bana dönüktü bir müddet sonra her tarafında boya olan eteği kıçının tam altında biten bir kız geldi oturdu karşına. Ama gerçek şu ki kız benden kat be kat güzeldi. Sinirlenmiş miydim? Hayır. Üzülmüş müydüm? Hayır. Zaten Ergün'ün beni sevmediğini biliyordum, bu yüzden bakmadım onlara daha fazla.

Aslında ara sıra çaktırmadan bakıyordum. Onlar kahvaltılarını güle güle yaparken bende en arkada sessiz sakin yapıyordum. Sonunda kahvaltımi bitirip hesabı istedim. Garson hesabı getirince ödeyip ayağa kalktım. Çıkışa doğru izlerken omzumun üzerinden onlara bakmak için kafamı çevrildiğimde önümdeki birine çarptım.

"Yavaş!" Bir dakika ne oldu ya ben adama çarptım ve ben kızıyorum. En azından adam bir şey demedi deli misin sen bakışı atıp gitti. Galiba mesaj atan kişi haklıydı. Eve hiç gidesim yoktu bu yüzden parka gittim. Orada biraz bekledikten sonra eve gitmeye karar verdim. Ve geçen bir taksiyi durdurup evin adresini verdim.

~~~~~~~~~~~~~

Eve geldiğimde tekrar kapıyı iyice kilitledim zaten hava da yavaş yavaş kararıyordu. Bende yemeğimi yer daha sonra uydurdum.  Acikmamiştım bu yüzden film izlemeye karar verdim herhangi bir film takip izlemeye başladım. Filmin yarısında sıkılıp kapattım. Yemek yapmasım yoktu bu yüzden pizza sipariş ettim.  Pizza gelene kadar bende etrafı toparlandım.

Etrafı toparlamayı bitirince oturdum 10-15 dakika sonra pizza geldi zaten. Mutfağa içecek bir şey almak için gittiğimde sabahki tostumu gördüm. Yüzümü buruşturup onu çöpe attım. Dolaptan  kolayı alıp pizzamı yedim. Birden aklıma mesajlar geldi acaba kimdi o? Aslında Derya olabilir bunu pazartesi anlayacağım. Pizzamı bitirdigimde odama çıktım. Pijamalarımi giyip yatağa gittim ve uyudum.

BOZUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin