O tři roky později
,,I am not a zombie
I'm not a, I'm not a robot
I am not a robot..." dozpívám poslední část písně a poté co si vysloužím palec nahoru úlevně si sundám z hlavy bílá sluchátka a vylezu ven z nahrávacího akvárka.
,,Super, máme to." usměje se Gregg,kterej je v mém produkčním týmu a já si s ním nadšeně plácnu. Víte právě jsem donahrála svůj první singl, který se jmenuje Supercreativa. Měla jsem tak nějak štěstí, že jsem před rokem dostala hlavní roli v nově připravovaném filmu a dokonce jsem k němu nahrála úvodní píseň a když jsem skončili natáčení řekla jsem si, že už přeci jen to herectví nestačí, že bych zase chtěla zkusit něco nového a to k čemu jsem se celé ty roky nedokázala odhodlat a to je stát se z herečky, herečkou a zpěvačkou. No a teď se mi to povedlo. Jestě texty musíme natočit klip k písničce ,ale pak už to půjde ven a já se nemůžu dočkat. Ozve se můj mobil značící tak příchozí hovor. Liam ? Automaticky se mi po obličeji rozleje úsměv a hovor příjmu.
,,Ahoj Abby." slyším ten jeho hlas, kterej je snad ještě hezčí než tenkrát.
,,Ahoj Liame." oplatím mu pozdrav.
,,Víš, jsem zrovna v Londýně v centru a tak mě napadlo, že jsme se dlouho neviděli a nepopovídali si. Nechtěla by jsi zajít na oběd ? Zvu tě."
,,Ráda, teď jsem akorát skončila ve studiu. Tak kde se sejdem ?" zeptám se stále s úsměvem.
,,Jsi tam autem ?" zajímá se.
,,Ne."
,,Tak tě vyzvednu za patnáct minut ?" navrhne.
,,Dobře, pa." típnu hovor a nadšeně se zvednu.
,,Tak já půjdu Greggu." usměju se.
,,Jasně, užij si to." mávne na mě a já si poté vezmu tašku a opustím místnost. Určitě vás zajímá jak to mezi námi je. S Liamem jsme již pouze přátelé. Bylo by asi pošetilý si myslet, že nám vztah od sedmnácti vydrží i když na druhou stranu tak nereálné to asi zase není. Rozešli jsme se asi před rokem a půl, když kluci začali být jako skupina velice slavní. Zayn, Loui, Niall, Liam i Harry šli jako skupina do xfactoru. Tam skončili sice třetí,ale podepsali smlouvu s nahrávací společností a teď jsou nejslavnější boyband světa. A i když jsem na ně neskonaně pyšná, vzalo si to svoje oběti. V tu samou dobu jsem i já začala být tak nějak slavnější co se týče hraní a náš vztah s Liamem vzal za své. Bylo toho prostě moc. Na nás na oba. Liam začal být hodně slavný a já po prvním filmu už celkem taky a tak se samozřejmě okamžitě dostal na veřejnost náš vztah a byli jsme pořád středem pozornosti. Neměli jsme na sebe už takový čas a jelikož jsme v tom oba byli nováčci rozhodli jsme se,že bude lepší se rozejít. I přes to, že jsme se milovali a já ho miluju doteď,ale zkrátka jsme se takhle rozhodli. Tenkrát jsme si řekli, že to třeba jednou opět dáme do kupy,ale že pro nás oba to v tu chvíli bude lepší. A i když to bolelo, bylo to asi to nejlepší co jsme v tu chvíli mohli pro náš vztah udělat. Protože takhle jsme zůstali přáteli a náš vztah je pořád dobrý. Kdežto kdyby jsme tenkrát zůstali ve vztahu myslím že by jsme se kvůli tomu nátlaku akorát hádali a nedopadlo by to dobře.
Ozve se cinknutí výtahu a poté co se otevřou dveře tak do něj nastoupím. Rychle se skouknu v zrcadle jestli vypadám dobře, nebo alespoň normálně. Krátké bílé tričko, džínové kraťásky s vysokým pasem,černé nadkolenky. Řasenka, rozpuštěné vlasy. No lepší už to asi momentálně teď nebude.
Když opustím budovu nahrávacího studia trvá to asi ještě dvě minuty než se předemnou zastaví Liamovo auto. Usměju se a nastoupím.
,,Ahoj rád tě vidím ." usměje se na mě a nahne se ke mně aby mi vtisknul pusu na tvář.
,,Já tebe taky." kouknu mu do očí. Je pořád tak stejně skvělej,sexy a hezkej. Poté se připoutám a rozjede se.
,,Víš já jsem přemýšlel." načne po chvíli kdy se mě vyptával na písničku, kterou jsem nahrávala.
,,Povídej." vyzvu ho s lehkým úsměvem.
,,Já....vím,že jsme se tenkrát rozhodli jít od sebe,ale.....chybíš mi, nestačí mi bejt jen kamarádi a když to tak vezmu, už jsme si nějak navykli na to, že jsme slavní a tak mě napadlo, že by jsme to zase třeba mohli dát do kupy. Kdyby jsi chtěla." rukou kterou nedrží volant si nervózně promne zátylek zatímco kouká na mě jelikož stojíme na semaforech. Moje srdce nadšeně povyskočí.
,,Chtěla." kousnu se s ůsměvem do rtu.
,,Takže ten dnešní oběd můžu považovat za rande ?" optá se.
,,To bych ráda." přikývnu s úsměvem.
To, že nám to "nevyšlo" před rokem neznamená, že nám to přeci nemůže vyjít teď, no ne ?
KONEC
Tak a je to. Pro tentokrát jsem chtěla nechat tak trochu otevřený konec aby to bylo zase něco jiného. Upřímně tenhle příběh mě hodně bavil a mám z něj fakt radost a chci vám poděkovat za skvělou podporu.
Nový příběh výjde v průběhu několika následujících dní. Možná už zítra, uvidím jak to stihnu, ale spíše asi počítejte se sobotou. Bude se jmenovat: Drag me down. Nebojte určitě vám dám vědět až ho vydám <3
Q: S kým by jste chtěly nový příběh? S Ninim nebo Liamem?
A: U tohohle příběhu mi to je celkem jedno, můžu tam dát asi kohokoliv :D
ČTEŠ
Dohazovači (1D)
FanfictionVíte, občas když se snažíte pomoci svým přátelům najít lásku, nakonec to nejsou jen oni kdo jí najdou. Original story by @NikCik