Dnes ráno mě budík vzbudí v devět. Musím totiž vstát protože jedem s Molly a Perrie koupit ty mé šaty na ples,který je už dnes a o kterém jsem si ještě včera myslela že na něj nepůjdu. Spíše mě ani nenapadlo, že bych na něj šla. Každopádně i přes to, že toho musíme dost zařídit mám dnes tak o stopadesát procent lepší náladu než poslední dny. Hodím na sebe černou mikču a džíny s černým šněrováním po stranách. V koupelně vykonám ranní hygienu, vlasy si stáhnu do drdolu, nasnídám se, vezmu potřebné věci a opustím dům jelikož venku už čeká Perrie s Molly v Perriině autě a jedme nakupovat.
,,Tak díky holky a zatím ahoj, vidíme se večer." obě je nadšeně, ale zároveň celkem unaveně objemu a opustím auto. Odemknu dveře a vstoupím domů v ruce držíc v obalu své šaty které jsme vybraly a já jsem z nich naprosto nadšená.
,,Ahoj Abby." objeví se najednou u mě v předsíňi mamka a já se na ní překvapeně podívám.
,,Mami co ty tady ?" skočím jí s nadšením kolem krku a obejmu jí na přivítanou.
,,Už jsme vše zvládli zařídit a chtěli jsme tady s tátou být když čeká naše dvě děti dneska ples. Mimochodem kdy jsi se nám chtěla pochlubit,že máš přítele ?" skříží si s úsměvěm ruce na prsou a já lehce pokrčím rameny.
,,Je to čerstvý." usměju se na ní.
,,No každopádně už se těším až ho večer poznám. Vypadáš spokojeně, předtím jsi tak nevypadala. Ukaž mi šaty." oplatí mi úsměv. Počkat ona si všimla že jsem nebyla poslední dny ok?
,,Ne, počkej do večera." zasměju se a poté se vydám nahoru k sobě do pokoje. Tady pověsím šaty na skříň a vydám se do pokoje Harryho. Nejprve zatukám a po vyzvání vstoupím.
,,Ty jsi věděl, že přijedou naši ?" zeptám se zatímco si sednu na jeho postel.
,,Ne,nevěděl,ale už mě stihli vyslýchat s jakou holkou na ten ples jdu a jestli je pěkná a milá a slušná..." trochu si povzdechne a já se na něj chápavě podívám.
,,A kdy jim hodláš říct, že jsi gay a že nejdeš na ples s holkou ale s klukem se kterým chodíš a miluješ ho ?" zeptám se.
,,Já nevím, nechci jim lhát,ale bojím se. Co když to nepříjmou ?" vystrašeně se na mě podívá.
,,Brácho neboj, naši nejsou žádní pošahaní homofobové,pochopí to, Mají tě rádi a budou tě mít, a to že jsi gay na tom přeci nic nemění. Jsi jejich syn. Bude to dobrý uvidíš a jestli chceš tak klidně půjdu s tebou až jim to budeš chtít říct." usměju se na něj a pohladím ho po rameni.
,,asi máš pravdu a děkuju půjdem za nima.. Jsi nejlepší ségra na světě." obejme mě a já se usměju.
,,A ty nejlepší brácha."
,,Už jsi přemýšlela co si necháš vytetovat? " zeptá se, když se od sebe odtáhneme.
,,Jo, ale pořád nevím co. Ale víš.....něco mě přeci jen napadlo. Chci něco co pro mě bude mít nějakej význam a tak mě napadlo jestli si neuděláme nějaký sourozenecký tetování, víš jsi můj brácha a vždycky budeš a mám tě ráda." navrhnu. Doufám, že se mu ten nápad líbí.
,,Fakt ? Jasně, že jo. Už dřív jsem o tom uvažoval,ale nevěděl jsem co by jsi na to řekla ty." usměje se.
,,Tak super ,ale musíme vymyslet co si necháme vytetovat." zamyslím se a tak začneme vymýšlet co by jsme tak mohli mít. Strávíme nad tím nějaký čas, než se konečně Harry rozhoupe a vydáme se dolů, aby řekl rodičům pravdu. Samozřejmě to vzali v pohodě přesně jak jsem říkala. Dokonce mi připadalo, že je to ani moc nepřekvapilo a prý už se těší až Louiho večer poznají . Poté už však přišly Perrie s Molly, aby jsme se spolu nachystaly.
ČTEŠ
Dohazovači (1D)
FanficVíte, občas když se snažíte pomoci svým přátelům najít lásku, nakonec to nejsou jen oni kdo jí najdou. Original story by @NikCik