Sonuç

331 13 49
                                    

Kimsenin sizin fikirlerinizi yönetmesine izin vermeyin. Belki şuan fikirlerinizi rahatça sunacak bir ortamda değilsiniz. Bunu anlayamam kusura bakmayın. "Senin tuzun kuru tabi" diyebilirsiniz. Ama sizden ricam lütfen kendi fikirlerinizi sırf başkası ne der diye düşünmek yerine özgürce kendi fikrinizi sunmanızı istiyorum. Kendi fikriniz etraftaki kişiler tarafından hoş karşılanmayabilir. Bu gayet normal bir durum. Önemli olan fikirlerinize saygı duymayan kişileri ki bu kişiler ailenizden bile olsa hayatınızdan çıkarmanız lazım. Çünkü saygı olamadığı müddetçe hiçbir şey olmaz. Lütfen kendi fikirlerinizin peşinden gidin.

Benim gibi düşünüp sonra dinden çıkarız korkusuyla düşüncelerini arka plana atmış arkadaşlarım var. Siz böyle yapmayın. Biraz cesaretlenmeniz lazım ve dışarının sizin hakkınızda ne düşündüğünü umursamamanız lazım. Bunu yaptığınız takdirde o kadar rahat oluyorsunuz ki anlatamam.

Son bir ricam Müslüman olan arkadaşlara. Sizden tek isteğim neye inandığınızı araştırın. Araştırından kastım derinlemesine araştırmaktan bahsetmiyorum. En azından inandığınız şeyin kitabını bari okuyun. Benim Müslüman olan arkadaşlarımın yaklaşık %90'ından fazlası kuranın Türkçe mealini okumamış. Nasıl böyle bir şey olabilir ya. Anneme "kuranı baştan sona kaç kere okudun?" diyorum "çok" diyor "Türkçe mealini kaç kere okudun?" diyorum "hiç okumadım" diyor. Bu nasıl inanmak. Sizden isteğim kuranın Türkçe mealini bir kez okumanız. Ve rica ediyorum düşünerek okuyun.

Ben kuranı okuduğumda bana yanlış gelen şeyler de vardı doğru gelen şeyler de vardı. Örneğin Maide Suresinin 5:51 ayetinde "Yahudileri ve Hristiyanları dost edinmeyin" yazar. Bunu kaç kişi biliyordu. Sen biliyor muydun? Nur suresinin 24:2 ayetinde "Zina eden kadın ve erkeğe yüz sopa darbesi vurun" der. Bunu biliyor muydun? Rica ediyorum inandığınız şeyi okuyun ve anlayın. Sizin mantığınız var. Sizi hayvanlardan ayıran en temel şey mantık. Mantığınızı kullanın ve körü körüne inanmayın.

Buyazım sizi dininizden soğutmak değil sizin gözünüzü açmak ve bir şeyleri körükörüne inanmanızdan vazgeçirmeye çalışmak. Kendi fikirlerine saygı gösterin vearka taraflara attığınız fikirleri gün yüzüne çıkarın. Hepinize iyi düşünmeler.     

Neden Müslüman Değilim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin