Jg: Gerçekten bana aşık mı oldun?
Sm: Evet. Gerçekten sana çok fena aşık oldum.
Seungmin Jeongin'in minik bedenini sıkıca sardı.
Jg: Senin yanında güvende hissediyorum.
Sm: Benim yanımda güvendesin zaten.
Jg: Hasta olduğumu biliyorum. Siz konuşurken duydum. Ölmek istemiyorum. Ölmekten korkuyorum Seungmin.
Sm: Korkma bebeğim. Uyumak gibi olacak. Acı hissetmeyeceksin.
Jg: Hastanelerden nefret ediyorum. Tek yaptıkları ölüm haberi vermek. Bir gün sana da aynı şeyi söyleyecekler.
Sm: Sevişelim.
Jg: Hm?
Sm: Şimdi biraz uyu. Gece uzun olacak dedim.
Jg: Uzun geceleri severim. Özellikle de seninle olursa. Gerçi bu ilk olacak ama neyse. Uykum geldi saçmalamaya başladım sanırım.
Sm: Evet saçmalıyorsun birtanem. Seni göğsümde uyutacağım.
Jeongin yerinde huzursuzca kıpırdandı.
Sm: Bebeğim ne oldu?
Jg: Burası çok rahatsız.
Seungmin Jeongin'i kucağına çekti.
Sm: Burası nasıl?
Jg: Fazla rahat... Çok güz...
Jeongin hemen uykuya dalmıştı. Seungmin de Jeongin'e sarılıp gözlerini kapattı.
Jeongin taburcu olduğunda eve gittiler. Direk odaya girip yatağa uzandılar. İkisi de yapacakları şeyi unutmuşlardı.
Jeongin hatırladığında Seungmin'e sırnaşmaya başladı. Üzerine uzanıp öptü.
Jg: Biz bişey yapacaktık.
Seungmin'in de aklına gelmişti.
Sm: Doğru. Yapacaktık. Yapsak mı ki?
Jg: Yapsak yapsak.
Sm: Bunun için beni heveslendirmelisin. Gerçi sadece baksan bile tahrik oluyorum ama yine de yap sen.
Jg: Peki.
Jeongin tişörtünü ve pantolonunu çıkartıp kenara attı. Seungmin'e de aynısını yaptıktan sonra ikili sadece iç çamaşırlarıyla kalmışlardı. Tekrar Seungmin'e bakacak şekilde üzerine uzandı. Bedenleri tamamen birbirine deyiyordu.
Bacağını yavaş ve cezbedici hareketlerle Seungmin'in bacağına sürtmeye başladı.
Seungmin kolayca tahrik olan biri değildi. Tabi konu Jeongin olunca bir tık kolaylaşıyordu. Hemen şişmemek için başka şeyler düşünmeyi denedi.
Mesela kediler... Hayır. Kediler aklına farklı şayler getiriyordu.
Kurabiye? O da olmazdı. Jeongin kurabiye gibi kokuyordu ve Seungmin'in içinde Jeongin'i yeme isteği uyandırıyordu.
Kısacası her kelime Seungmin'i azdırıyordu.
Jeongin bacağına sürtünerek başaramayacağını anladığında Seungmin'in üzerinde dönerek kalçasının penisine denk gelmesini sağladı.
Dilediğinde aşırı derecede seksi olabileceğini biliyordu. Şimdi de bunu kullanacaktı.
Olabildiğince seksi bir şekilde yukarı-aşağı hareket ederek kalçasının ve bedeninin geri kalanının Seungmin'e sürtünmesini sağladı. İnlemelerini bastırmaya çalışmıyordu. Aksine sesini daha da yükselterek Seungmin'in isteğini arttırıyordu.
YOU ARE READING
Webtoon <JeongMin>
FanfictionWebtoon okumayı hobi haline getiren çocuk kendini kitabın içinde bulursa ne olur konulu JeongMin kitabıdır. Keyifli okumalar...