E

565 38 74
                                    

Ch: Ufaklık iyi misin?

Jg: Huh?

Jeongin hala şoku üzerinden atamamıştı.

Ch: İyi misin?

Jg: E-evet.

Jeongin premium üye olduğu için taslakları da okuyabiliyordu. Başka yerlerde ne olduğuna baktı.

Bakmasıyla birlikte gözleri faltaşı gibi açıldı.

Ch: Ufaklık bir sorun varsa bana anlatabilirsin.

Jg: Sevgilinin yanına git.

Ch: Ne? Sevgilim olduğunu nereden biliyorsun?

Jg: Sorma git işte! Acele et!

Ch: N-neden?

Jg: Ölmek üzere çünkü! Acele et! Sana sonra herşeyi anlatacağım ama lütfen hızlı ol!

Ch: Sana neden güveneyim?

Jeongin ofladı ve Chan'ın elini tutup koşmaya başladı. Sürekli okuduğu için artık yolları ezbere biliyordu.

Binaya girip Minho'nun dairesine çıktılar.

Jg: İçeriye gir!

Chan anahtarları çıkartıp eve girdi. Sevgilisi yerde kanlar içindeydi.

Koşarak yanına gitti ve başını çekip dizine koydu.

Ch: Kim yaptı bunu sana?

Sevgilisi konuşmakta zorlanıyordu. Jeongin ambulansı aradı ve adresi verdi.

Ch: Bebeğim cevap ver. Kim yaptı?

Jeongin taslağı tekrar kontrol etti.

Jg: Ambulans yolu yarıladı biraz daha dayan.

Ch: Minho cevap ver!

Mh: S-s-seung-min yap-tı. C-canım...acıy-yor.

Ch: Tamam sakin ol. Ambulans gelecek şimdi.

Siren sesleri duyulduktan bir süre sonra kapı çalındı. Jeongin gidip kapıyı açtı.

Doktorlar içeriye girip Minho'yu sedyeye yatırdılar ve ambulansa bindirdiler.

Chan arkadan arabayla takip etmek için arabasına bindi ve Jeongin'e baktı.

Ch: Senden hala bir açıklama bekliyorum arabaya bin! Ve acele et!

Jeongin koşup ön koltuğa bindi. Yolda giderlerken Chan konuşmaya başladı.

Ch: Sana teşekkür etmem gerek. Sen olmasaydın Minho'm ölebilirdi. Ama bana ne olduğunu anlatacaksın.

Jg: Bir Webtoon'un içindeyiz. Ve ben de bir okurdum. Sonra ne olduğunu anlamadan kendimi en sevdiğim Webtoon'un içinde buldum.

Ch: Sen çocuk mu kandırıyorsun? Buna inanacağımı da nereden çıkarttın?

Jg: Geleceği görebiliyorum desem çok inanacaktın ya hani.

Ch: Bunu bana kanıtlamalısın.

Jg: Nasıl kanıtlamam gerek?

Ch: Minho şuan nasıl mesela? Ya da Seungmin denen adam nerede?

Jeongin telefona baktı.

Jg: Minho hyung hala yaşıyor ve durumu iyi gibi. Seungmin hyungun nerede olduğu yazılmamış.

Ch: Sana hala güvenmiyorum.

Hastaneye geldiklerinde Chan hızlıca sedyeden yatan Minho'nun yanına gitti.

Ch: İyileşeceksin sevgilim. Ben yanındayım.

Mh: B-beni...bırakma.

Ch: Bırakmayacağım hayatım.

Minho'yu ameliyat odasına götürdüklerinde Chan koltuklardan birine oturup elleriyle yüzünü kapattı.

Biraz sonra elinde bir şişe suyla Jeongin geldi. Chan'ın önünde durdu.

Jg: Hyung biraz su içmelisin.

Ch: Kenara koy.

Jeongin Chan'ın dediğini yapıp suyu kenara koydu ve yanına oturdu.

Ch: Sana güvenmeli miyim bilmiyorum.

Jg: Bana güvenebilirsin. Bak. Bu şuan içinde olduğumuz Webtoon.

Chan kafasını kaldırıp telefona baktı.

Ch: Kafam karıştı.

Jg: Seni anlayabiliyorum. Buraya geldiğimde benim de karışmıştı. Şuan tek istediğim evime dönmek. Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Neyse. Ben lavaboya gidiyorum. Şimdi gelirim. Telefon sende kalsın.

Jeongin kalkıp lavaboya gitti. Yüzünü yıkarken birinin içeriye girdiğini hissetti.

Gelen kişi kapıyı kapatıp kilitleyince Jeongin o tarafa baktı.

Gelen Seungmin'di.

Jg: Sen-

Sm: Nesin sen? Medyum falan mı? Sen olmasaydın işimi temiz bir şekilde halledecektim.

Jg: Neden buradasın?

Sm: Bunu benim sormam gerekmez mi?

Jg: Minho hyung senin yüzünden bu halde.

Sm: Sen de o hale gelmek istemiyorsan bir süre misafirim olacaksın.

Jeongin o an korkmaktan çok Seungmin'in ne kadar yakışıklı olduğunu düşünüyordu.

Seungmin Jeongin'in kolunu tutup peşinden sürüklemeye başladı.

Sm: Yürüsene! Ben seni peşimden sürükleyerek götürmek zorunda mıyım?

Jeongin'in iç sesi: Beni ölüme sürüklesen seve seve gelirim. AL BENİ AL AL!

Jeongin bozuntuya vermeden Seungmin'in onu sürüklemesine izin verdi.

Seungmin Jeongin'i arabasına bindirdi ve şoför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı.

Jg: Biliyor musun? Yakışıklısın ama sesin bir garip sanki. Eve döndüğümde yazara bunu söylemeliyim.

Sm: Ne yazarı be?

Jg: Boşver ne yazarı olduğunu. Kaç yaşındasın? Sevgilin var mı? Bekar mısın? Bu kasları nasıl yaptın? Nereye gidiyoruz? Yatakta mı yatacağım? Yanımda mı yatacaksın? Neden bu kadar ya-

Seungmin koli bandı alıp Jeongin'in ağzını bantladı.

Böyle de susmayınca çantasından sakinleştirici iğneyi çıkartıp Jeongin'in boynuna batırdı.

Jeongin bayıldığında Seungmin sessizliğin tadını çıkartarak arabayı sürmeye başladı.

_____

Jeongin aynı bensin yavrucuğum.

Hay hello!

Seungmin de geldi ne mutlu bize!

Jeongin

Şaka yaptım ben sana vuramam bebem.

Neyse.

Kendinize iyi bakın💛💛💛





Webtoon <JeongMin>Where stories live. Discover now